M20B20 ei käivitu

Kõik tehnilised küsimused.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Täpset originaaljuhtmete takistust peast ei mäleta aga kui mõõdad siis vaata, et kõik oleks enam-vähem võrdsed. Kui statoili punaseid vms aftermarket ilma raadiohäire vastaste takistiteta juhtmeid kasutad siis nendel oli takistus üsna 0 lähedal.
Aga seda küünlajuhtme asja antud juhul hästi ei tahaks uskuda, üldjuhul ei sure juhtmed ikka päris korraga ja 6 sil mootori veab hädapärast käima ka siis kui 2 silindrit tagant ära on.
Kui tõesti säde ja bensiin on olemas keera 1 silindri küünal maha ja aja kolb ülemisse surnud seisu, (või vaata esimese hooratta pealt märkide järgi). Edasi jagaja kaas maha ja veendu, et jagaja rootori kontaktiga ots on tõesti suunatud esimese silindri peale. Süütejärjekord on 1-5-3-7-2-4.
Järjekorra meeldejätmiseks õpetas mu kunagine vanakooli autokooliõpetaja sellise valemi - 15 pudelit kolm-seitsekümmendkahte nelja peale. (3 rubla 72 maksis siis kunagi sügaval vene ajale "poolik" :lol: )
Kui see ei aita on lihtsaim viis vahetada ükshaaval elutähtsaid juppe töötavate vastu. :roll:
Kui tõesti ka see ei aita on põhjust karta, et paljud klapid jooksevad läbi (näit. vale rihmapaigalduse puhul kõveraks läinud)
E24 635CSi | E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

ehk panid küünlajuhtmed "valepidi" kaane külge. et järjekord õige aga suund vale (päri/vastupäev)
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

juhtmed peal päripäeva ringis.. just nagu jagajagi ringi käib
jagaja täpselt nii paika pandud, ja veendutud et esimese silindri klapid on sel hetkel kinni..
klapid kõverad ei ole.. aga äkki tõesti nii ebatihedad :(
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

mõõtsin manomeetriga kompressioone :shock: need on olematud
aku ei olnud väga täis aga kõigil silindritel ühtlaselt 4-5kgf/cm2 kohta
normaalne oleks ikka kõvasti üle kümne
kui esimesse silindrisse õli kallasin, sai seal tulemuseks 7-8
ehk siis, mootor on vist kohvi mis kohvi.. nii valesti ei saa nukk peal olla ka.. kolvirõngad vist olematud ja klapid jätsin ka tegemata :cry:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

pr117 kirjutas:mootor on vist kohvi mis kohvi.. nii valesti ei saa nukk peal olla ka.. kolvirõngad vist olematud ja klapid jätsin ka tegemata :cry:
:roll: mida sa siis selle mootoriga tegid, kui elementaarasjad tegemata jätsid
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

plokk tundus nagu ok.. mitte ainult minule
kaanes vahetasin klapisääred ja lihvida lasin teda. sealt kust sain tuli info et klapid pidid ok olema :oops:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
ReY
Postitusi: 73
Liitunud: 06 Veebr 2005 13:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ReY »

ilmselt ei puutu see asjasse - kuid räägin siiski
kunagi vahetasin oma e30'l mootorit (320i '83)
peale vahetust pool mootorit ei käinud - tee või tina - urgitsesin mitu päeva kuni lõpuks tulin mõttele ajada elektri skeemi pealt pihustijuhtmete järge - tulemuseks tabasingi ära et üks ajju minev juhe oli pistiku küljest lahti.
teise pole mootori jaoks oli teine juhe

Võib ju olla, et sinu masinal polegi aju olemas ja võrdlusmomenti ei teki - kuid suu sai puhtaks räägitud.
:D
edu kotermannijahil!
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

sõidab, teema lukku 8)
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Milles viga oli ja kuidas probleem lahenes?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

häbi rääkidagi..
kaks klappi olid kõverad, üks klapipesa täkkega ja ülejäänud klapid täiesti tahmand.
õppetund eluks- ei tasu koonerdada selliste asjadega
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Vasta