M20B20 ei käivitu
M20B20 ei käivitu
mootor enne laiali kiskumist töötas..
nüüd kaas tehtud ja kõik kokku lapatud.. tulemus- ei käivitu
pritsega 83 aasta variant e28 peal.. bensiin on sees ja jõuab pihustiteni, säde on olemas aga tundub et pihustid lihtsalt ei avane, ei saa signaali- küünlad on kuivad.
vaakumvoolikute asetuses liiga kindel ei ole, aga need ei tohiks käivitamist mõjutada.
kust viga otsida
nüüd kaas tehtud ja kõik kokku lapatud.. tulemus- ei käivitu
pritsega 83 aasta variant e28 peal.. bensiin on sees ja jõuab pihustiteni, säde on olemas aga tundub et pihustid lihtsalt ei avane, ei saa signaali- küünlad on kuivad.
vaakumvoolikute asetuses liiga kindel ei ole, aga need ei tohiks käivitamist mõjutada.
kust viga otsida
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: M20B20 ei käivitu
kas lihtsalt jõuab, või on ka surve piisav? täpselt ei mäleta aga kusagil 3 ati juures peaks normaalselt olema. keegi parandab, kui eksinpr117 kirjutas:bensiin on sees ja jõuab pihustiteni
jagaja peaks olema paigas (võimalik vaid variant et 180kraadi valesti peal) aga see ei mõjuta seda kas silindrisse bensiin jõuab.. kui jagaja paigast ära peaks sellise pika proovimise peale küünlad üle ujutama ja puterdama isegi benahaisu ei tunne kapotiall
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
mis seal ikka. uuesti rihma otsakaaned maha ja kontrolli, et kõik märgid jooksevad kohakuti. iirc olid hoorattal üss märgid, kui ei siis klapikambri kaas maha ja jälgid klappide tööd. paned üss paika ja vaatad, kas jagaja rootor on esimese sililindri küünlajuhtme kohal. sega peaks süüte koha pealt kõik ok olema.pr117 kirjutas:usun et süüde ikka liiga paigast ära.. kes oskaks aidata?
kui sul mootor lahti käis, siis võidi rihm veidi valesti peale panna. ei mäleta täpselt, kuna ca 8a tagasi sai sellel motol ise rihma vahetatud, kuid on nagu meeles, et jagajat käitas oma võll ja panin ise ka seal esimese hooga ühe hambaga mööda.
Annab välja võtta küll, töötava pihusti avanemist on näpuvahel hoides tunda ja kui bensiinisurve ka taga siis on juba silmaga nähasysi kirjutas:Ma olen selle L-jeti suhtes väga kauge mees, aga... pihustit välja võtta ei anna - kontrollimaks avanemist?
Kui bensiin tõesti silindrisse ei jõua tasub üle kontrollida pumba töö, ja pearelee (võibolla on sellel eraldi relee sissepritse jaoks, täpselt ei tea)
Kui süüde väga varajane on siis ei jõua starter hästi mootorit ringi ajada, ja hilise süütega peaks üldiselt käima vedama mootori.
Kui rihm 1 hamba võrra valesti peal peaks mootor samuti veel käima minema, kui juba rohkem siis hakkab asi klappidele ohtlikuks muutuma
rihm on kindlalt õigesti peal.. vähemalt kõik märgid ühtivad. sai rihma kolm korda ümber ka pandud, et kindel olla.
lähen nüüd üritan selle manuali järgi jagaja õigesti peale saada http://www.autozone.com/servlet/UiBroke ... 21030e.jsp
lähen nüüd üritan selle manuali järgi jagaja õigesti peale saada http://www.autozone.com/servlet/UiBroke ... 21030e.jsp
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
On teine jah väga vastiku koha peal.
Et su tuju veelgi parandada, jagaja ajab omakorda ringi õlipumpa, seega, hooletult kakkudes võid sa õlipumbast välja kakkuda ka seda ringi ajava varda (noh, nagu mina tegin) ja siis on sul karteris üks 15cm pikk ja 5 mm läbimõõdus varras.
Siis sa teed umbes paki suitsu (seda teed sina, kes sa ei suitseta) ja mõtled, et kuidas seda kätte saada. See on võimalik õlipunni august, muuseas, välja meelitada, magnetiga. Kõvemad mehed on sellega hakkama saanud (wasn't me).
Aga põhimõtteliselt, saad märkide (väändevõngete summutil ja nukarattal) järgi vaadata ju, et kus jagaja "nokk" on, kui märgid paigas. Jagaja kaant saab vaid ühte moodi peale panna selle järgi saad vaadata, kas on esimese silindri juures või mitte (kuna nukk käib 2x aeglasemalt kui vänt, siis peab esimene silinder olema ikka tööfaasis kah).
St, et sa ei saa ju jagajat lihtsalt august kätte - varasemaks/hilisemaks saad kuskil 30' ulatuses keerata?
Et su tuju veelgi parandada, jagaja ajab omakorda ringi õlipumpa, seega, hooletult kakkudes võid sa õlipumbast välja kakkuda ka seda ringi ajava varda (noh, nagu mina tegin) ja siis on sul karteris üks 15cm pikk ja 5 mm läbimõõdus varras.
Siis sa teed umbes paki suitsu (seda teed sina, kes sa ei suitseta) ja mõtled, et kuidas seda kätte saada. See on võimalik õlipunni august, muuseas, välja meelitada, magnetiga. Kõvemad mehed on sellega hakkama saanud (wasn't me).
Aga põhimõtteliselt, saad märkide (väändevõngete summutil ja nukarattal) järgi vaadata ju, et kus jagaja "nokk" on, kui märgid paigas. Jagaja kaant saab vaid ühte moodi peale panna selle järgi saad vaadata, kas on esimese silindri juures või mitte (kuna nukk käib 2x aeglasemalt kui vänt, siis peab esimene silinder olema ikka tööfaasis kah).
St, et sa ei saa ju jagajat lihtsalt august kätte - varasemaks/hilisemaks saad kuskil 30' ulatuses keerata?
kas jagaja ei käi omakorda kaks korda aeglasemalt kui vänt (ühe vända ringi jooksul teeb jagaja pool ringi)?
igaljuhul sain nii, et märgid kõik paigas (esimene ja viimane silinder üleval surnd) ning sel hetkel jagaja märk paigas, aga ikka ei käivitu..
tunnen end üsna lollina juba
ja veel- sisselase ja õhufiltri lõdvik on bensiini täis peale igat käivitamist.. mootor aga isegi ei luba
igaljuhul sain nii, et märgid kõik paigas (esimene ja viimane silinder üleval surnd) ning sel hetkel jagaja märk paigas, aga ikka ei käivitu..
tunnen end üsna lollina juba
ja veel- sisselase ja õhufiltri lõdvik on bensiini täis peale igat käivitamist.. mootor aga isegi ei luba
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Sul ei pruugi olla mootor töötaktis siis ju... st et jagaja peab olema esimese silindri juures nii, et klapid on kinni (õlikorgi august ehk saab nookurit liigutada - kui saab, siis on töötaktis, kui ei, siis mitte).
Jah, jagaja käib 2x aeglasemalt kui vänt ehk sama kiiresti kui nukk ehk iga nuka tiiru kohta on 1 jagaja tiir.
Jah, jagaja käib 2x aeglasemalt kui vänt ehk sama kiiresti kui nukk ehk iga nuka tiiru kohta on 1 jagaja tiir.