e28 tagasilla puksid
e28 tagasilla puksid
tervist.oleks siis vaja oma e28sal ära vahetada need suured tagasilla puksid,aga kuna pole neid varem vahetanud siis äkki oskab keegi head nõu anda et kuidas oleks kõige lihtsam jne. Ette tänades Raits.
alt pead kohe kindlasti võtma sillatala, ja kõige lihtsam ja kodusem viis on puksid välja põletada( kui oled parajalt kuumutanud/põletanud oled suuteline need välja lööma), sisse pressida kõige lihtsam kruustangide vahel, soovitavalt pane puksi ja tala vahele määret= närvide säästmine... kui leiad pressi siis saab sellega sisse ja välja pressida...
e28...
põletamine on natuke halb varjant kuna metall muudab kohe oma omadusi. seega muutub pehmeks. mina lõin suure kuvaldaga välja. peab aint jälgima et ei lööks tala kõveraks. press on kõige ohutum ja tehniliselt õigem teema.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
välja olen võtnud põletamisega
NB!Sisse pannes ei tohi kasutada õli baasil määrdeid, tuleks kasutada vedelseepi vms. Esiteks õliga võib see puks välja tulla ja teiseks õli mõjub kummist asjadele halvasti kui kauaks sinna peale jääb.
Auto all saab ka gaasipõletiga neid välja, aga peab olema ettevaatlik. Tegelikkuses olemas selleks tõmmits.
NB!Sisse pannes ei tohi kasutada õli baasil määrdeid, tuleks kasutada vedelseepi vms. Esiteks õliga võib see puks välja tulla ja teiseks õli mõjub kummist asjadele halvasti kui kauaks sinna peale jääb.
Auto all saab ka gaasipõletiga neid välja, aga peab olema ettevaatlik. Tegelikkuses olemas selleks tõmmits.
Ja roostet jätkub kauemaks !!
Ja ma kujutan ette kui mõnus on see põletamise protsetuur, nina on vist 2 nädalat pölend sea haisu täis, 5 minutit tõmmitsaga lustida on palju igavam.
Ja ma kujutan ette kui mõnus on see põletamise protsetuur, nina on vist 2 nädalat pölend sea haisu täis, 5 minutit tõmmitsaga lustida on palju igavam.
Viimati muutis Cardo, 15 Mär 2010 22:53, muudetud 1 kord kokku.
e28
seda põletades tean omast käest. minu talaga oli nii vist tehtud et no mingi 3 või 4 milli oli ikka väga tugev rooste kui mitte rohkem, seega lihtsalt seisab ja ootab kuna sellega tegeleda viitsin. toonoril oli korralikum ja läks seega ka käiku.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks veel juurde Bauhofist soetatud suured seibid ja mutrid. Tööriistadest oli abiks nn. tiigersaag. Väga edukalt ja suht ruttu sai tõstuki peal ära vahetatud. Samamoodi sai ka E34 need vahetatud!airhead kirjutas:ise olen siiani hakkama saanud improviseeritud tõmmitsatega, nende suurte pukside peal töötab hästi m16 keermevarras ja jupp sbivas mõõdus toru.
Määrdeks sobib minuarust kõikidele puksidele ideaalselt nn. santehniku määre (kanalisatsiooni torude määre)
sain siis paar päeva tagasi oma e28n puksid ära vahetatud.sillatala alt ära ei võtnud,õnneks olid vanad puksid nii läbi et sai keskosa kätte,seejärel suruõhu meisliga lõin ülejäänud puksi jäänused välja.edasi oli juba lihtne uus puks määrdega kokku ja surusin lihtsalt tungiga sisse.lihtne töö see polnud ja oli ikka tükk tegemist et vanad kätte saada.kokku kulus 2 puksi vahetuseks ca 4-5 tundi.tänud kõigile kes omapoolset nõu jagasid.
Ja oleks pisut nuputanud, pisikese rakise kokku pannud, oleks olnud 2 puksi alla tunni vahetatudraits85 kirjutas:sain siis paar päeva tagasi oma e28n puksid ära vahetatud.sillatala alt ära ei võtnud,õnneks olid vanad puksid nii läbi et sai keskosa kätte,seejärel suruõhu meisliga lõin ülejäänud puksi jäänused välja.edasi oli juba lihtne uus puks määrdega kokku ja surusin lihtsalt tungiga sisse.lihtne töö see polnud ja oli ikka tükk tegemist et vanad kätte saada.kokku kulus 2 puksi vahetuseks ca 4-5 tundi.tänud kõigile kes omapoolset nõu jagasid.
Carclassic OÜ