e28 tagasilla puksid

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
raits85
Postitusi: 365
Liitunud: 26 Nov 2007 18:55
Asukoht: harjumaa

e28 tagasilla puksid

Postitus Postitas raits85 »

tervist.oleks siis vaja oma e28sal ära vahetada need suured tagasilla puksid,aga kuna pole neid varem vahetanud siis äkki oskab keegi head nõu anda et kuidas oleks kõige lihtsam jne. Ette tänades Raits.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kõige lihtsam on sillatala alt ära, pressi all välja ja pressi all uued sisse.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
raits85
Postitusi: 365
Liitunud: 26 Nov 2007 18:55
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas raits85 »

tänud.aga ilma sillatala alt ära võtmata on ka võimalik neid vahetada v? ja kui metsiku jõuga nad seal sees on?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

alt pead kohe kindlasti võtma sillatala, ja kõige lihtsam ja kodusem viis on puksid välja põletada( kui oled parajalt kuumutanud/põletanud oled suuteline need välja lööma), sisse pressida kõige lihtsam kruustangide vahel, soovitavalt pane puksi ja tala vahele määret= närvide säästmine... kui leiad pressi siis saab sellega sisse ja välja pressida...
e28...
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

põletamine on natuke halb varjant kuna metall muudab kohe oma omadusi. seega muutub pehmeks. mina lõin suure kuvaldaga välja. peab aint jälgima et ei lööks tala kõveraks. press on kõige ohutum ja tehniliselt õigem teema.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
raits85
Postitusi: 365
Liitunud: 26 Nov 2007 18:55
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas raits85 »

ok.homme õhtul lähen hakkan kompunnima eks siis paistab mis sellest välja tuleb
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kui nüüd pehmusest rääkida siis koolis räägiti midagi vastupidist, kll aga muutub hapramaks...
e28...
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

välja olen võtnud põletamisega
NB!Sisse pannes ei tohi kasutada õli baasil määrdeid, tuleks kasutada vedelseepi vms. Esiteks õliga võib see puks välja tulla ja teiseks õli mõjub kummist asjadele halvasti kui kauaks sinna peale jääb.

Auto all saab ka gaasipõletiga neid välja, aga peab olema ettevaatlik. Tegelikkuses olemas selleks tõmmits.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Ja roostet jätkub kauemaks !!

Ja ma kujutan ette kui mõnus on see põletamise protsetuur, nina on vist 2 nädalat pölend sea haisu täis, 5 minutit tõmmitsaga lustida on palju igavam.
Viimati muutis Cardo, 15 Mär 2010 22:53, muudetud 1 kord kokku.
e28
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 380
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Postitus Postitas airhead »

ise olen siiani hakkama saanud improviseeritud tõmmitsatega, nende suurte pukside peal töötab hästi m16 keermevarras ja jupp sbivas mõõdus toru.
Määrdeks sobib minuarust kõikidele puksidele ideaalselt nn. santehniku määre (kanalisatsiooni torude määre)
e6 2000 Touring `73
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

tõmmitsa ja põletamise vahe ongi ajakulu. Põletades saab ka nii teha, et ei kahjusta kere, aga mis sillatalasse puutub, siis see roostetab küll jah.
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

seda põletades tean omast käest. minu talaga oli nii vist tehtud et no mingi 3 või 4 milli oli ikka väga tugev rooste kui mitte rohkem, seega lihtsalt seisab ja ootab kuna sellega tegeleda viitsin. toonoril oli korralikum ja läks seega ka käiku.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
taaviyx
Postitusi: 147
Liitunud: 19 Veebr 2009 20:26
Asukoht: antsla-võru-tartu

Postitus Postitas taaviyx »

terv!!!
mina vahetasin sillatala pukse nii,et otsisin täpse läbimõõduga toru ja lõin suure haamriga välja,(mul vedas kuna silla puksid olid nii kutud,et tulid lihtsalt välja:D)
uued puksid tegin seebiveega kokku ja pressisin kruustangide vahel sisse!
ehitan hainina 518i,528i
m:e28 juppe
56608381
alando
Postitusi: 127
Liitunud: 23 Aug 2007 16:54
Asukoht: Muhu

Postitus Postitas alando »

airhead kirjutas:ise olen siiani hakkama saanud improviseeritud tõmmitsatega, nende suurte pukside peal töötab hästi m16 keermevarras ja jupp sbivas mõõdus toru.
Määrdeks sobib minuarust kõikidele puksidele ideaalselt nn. santehniku määre (kanalisatsiooni torude määre)
Lisaks veel juurde Bauhofist soetatud suured seibid ja mutrid. Tööriistadest oli abiks nn. tiigersaag. Väga edukalt ja suht ruttu sai tõstuki peal ära vahetatud. Samamoodi sai ka E34 need vahetatud!
raits85
Postitusi: 365
Liitunud: 26 Nov 2007 18:55
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas raits85 »

sain siis paar päeva tagasi oma e28n puksid ära vahetatud.sillatala alt ära ei võtnud,õnneks olid vanad puksid nii läbi et sai keskosa kätte,seejärel suruõhu meisliga lõin ülejäänud puksi jäänused välja.edasi oli juba lihtne uus puks määrdega kokku ja surusin lihtsalt tungiga sisse.lihtne töö see polnud ja oli ikka tükk tegemist et vanad kätte saada.kokku kulus 2 puksi vahetuseks ca 4-5 tundi.tänud kõigile kes omapoolset nõu jagasid.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

raits85 kirjutas:sain siis paar päeva tagasi oma e28n puksid ära vahetatud.sillatala alt ära ei võtnud,õnneks olid vanad puksid nii läbi et sai keskosa kätte,seejärel suruõhu meisliga lõin ülejäänud puksi jäänused välja.edasi oli juba lihtne uus puks määrdega kokku ja surusin lihtsalt tungiga sisse.lihtne töö see polnud ja oli ikka tükk tegemist et vanad kätte saada.kokku kulus 2 puksi vahetuseks ca 4-5 tundi.tänud kõigile kes omapoolset nõu jagasid.
Ja oleks pisut nuputanud, pisikese rakise kokku pannud, oleks olnud 2 puksi alla tunni vahetatud :wink:
Carclassic OÜ
Vasta