pole minekut

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
vanapagan
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Veebr 2009 20:11
Asukoht: võrumaa

pole minekut

Postitus Postitas vanapagan »

Mootoriks on mul m20 95kw 2,0 ja mure selline, et enamasti on ta väga uimane aga on olnud üksikuid kordi kui läheb nagu loom edasi. Küsikski et äkki keegi teab mis värk on kas mingi anduri jama võib olla. Täna oligi jälle kogemus kui sõitsin koju, oli minek kuldne. Kui aga auto oli umbes pool tundi seisnud ja läksin uuesti sõitu siis juba uimane. Täiesti lambist tõmme tuleb ja läheb.
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

Vaata küünlajuhtmed üle, samuti jagaja ja rootor. Kuskil mõni lõdvik katki, saab lisaõhku? Bensiinipump hakkab töölepingut lõpetama? Võibolla mootor lihtsalt kulunud juba, et silindrisurved kuskil ära mõõta.
Üldiselt ega see 2.0 ongi üsna uimane mootor.
tel 55570186 - e30 varuosad
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

ma jooksin oma 2.0 kõrval. ostja aga kiitis et udu hea mootor.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
vanapagan
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Veebr 2009 20:11
Asukoht: võrumaa

pole minekut

Postitus Postitas vanapagan »

Samas on ka selline asi et hommikuti kui mootor pole veel päris töösoe siis kiirendamisel võtab hetkeks nagu hinge kinni masinal.
arx
Postitusi: 36
Liitunud: 28 Veebr 2010 16:49

.

Postitus Postitas arx »

äkki viga on mootoris ,minu arust vana 2,0 ei peagi edasi minema nagu loom
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Re: .

Postitus Postitas mask »

Ammy69 kirjutas:ma jooksin oma 2.0 kõrval. ostja aga kiitis et udu hea mootor.
arx kirjutas:äkki viga on mootoris ,minu arust vana 2,0 ei peagi edasi minema nagu loom
Ehk jätate oma teemasse puutumatud kommentaarid enda teada ja üritaks teema algatajat reaalselt aidata?

Korras M20 2.0 ei ole aeglane mingil juhul, see on väga äkiline ja jõuline mootor igapäevaautole. Kui juht tunneb, et see on jõuetum, kui peaks olema, siis järelikult see nii ka on.

Mina soovitan funktsioonirühmade kaupa mootor üle vaadata. Süütesüsteem (süütesüsteemi komponendid ja süütenurk), kütuse etteande süsteem (pump, filter), kütuse pritse süsteem (andurid, pihustid, surevergulaator).
Kahjuks täpsemalt keegi küsimusele "mootor ei tööta hästi, mida teha?" vastata ei oska, ma arvan.

-= mask =-
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jah, kui probleem vahepeal esineb ja vahepeal mitte, siis ei saa süüks panna seda, et see ongi lahja mootor :lol:

Andureid ja küünlajuhtmeid kah väga ei süüdistaks sellise on-ei ole käitumise korral. Kõige tõenäolisemalt näiteks bensupump või siis riknenud jagaja kaas/rootor. Kui mootor ei vea, kas siis on ikka 6 silindrit järgi või äkki vähem?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

mina ütleks pigem, et mootor on hõredaks sõidetud. seda saan oma kogemuselt öelda. ajas ka valget vähe välja. nii et viga võis ka olla ploki tihendis. aga minu arvamus on see et mootor hõre.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Et siis vahepeal on hõre ja siis enam mitte? :?
Teemapüstitaja ju kirjeldas, et probleem esineb ainult aeg-ajalt.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Aga minu seitsmesel oli ju nii,et vahepeal kadus jõud ära.
Probleem kadus kui vahetasin välja küünlajuhtmete komplekti ja kõik kapotialused õhu lõdvikud. Esialgu kahtlustasin ka andureid aga need olid korras.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
vanapagan
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Veebr 2009 20:11
Asukoht: võrumaa

pole minekut

Postitus Postitas vanapagan »

Silindrite surved olen ära mõõtnud muidu ja hakkan siis nüüd uurima ka teisi teie poolt kahtlustatavaid detaile. Aga igaljuhul suured tänud kõigile kes üritasid abiks olla.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Millised surved numbriliselt olid?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Ülimalt äge remont see netiremont !
Sajast pakkumisest ehk üks läheb kah täppi.
e28
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Noh, eks ta on, mida ebatäpsem küsimus, seda ebatäpsemad vastused :lol:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

nuga kirjutas:Noh, eks ta on, mida ebatäpsem küsimus, seda ebatäpsemad vastused :lol:
Eks minek on tühjade rehvidega ka kehv jah :lol:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
vanapagan
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Veebr 2009 20:11
Asukoht: võrumaa

pole minekut

Postitus Postitas vanapagan »

Surved olid ligi 12 bar ja kõik silindrid töötavad laitmatult muidu. Aga eks ma nüüd saan asjast jagu küll sain vähemalt teada et andurite jama pole. Paistab et sellel teemal ka kipub jutt mölaks minema nii et tänan veelkord kõiki kes abiks olid.
Vasta