Arvo kirjutas:Ja puhastamiseks tuleks kasutada Carb Cleaner nimelist spraypudelis vedelikku.
kuidas see puhastamine välja näeb? kas tõmbad lihtalt selle suure õhutoru lahti ja uhad siibri puhtaks, või peab ajami sealt sisselaske küljest ära võtma? pean e30 selle töö lähiajal ette võtma.
M20-l soovitaks tühikäigumootori ikka maha keerata (ligipääs ju suht hea). Siis lihtsalt pihustad mõõduka koguse puhastusainet (kui netist loetut uskuda võib kasutada ka Brake Cleanerit või WD-40-t) sinna sisse ja seda senikaua kuni välja tulev vedelik läbi paistma hakkab. Kasu sellest kõigest paraku ei pruugi olla kuna need samm-mootorid kipuvad iseenesest koolema ja kodusel teel neid minuteada testida ei saa...
Jaan kirjutas:Mis asi see tühikäigumootor on ja kus see asub...? Tean, et e32-l on mingisugune elektriline mootor mis pöördeid hoiab
See tühikäigu samm-mootor on uuematel motronic-pritsega mootoritel elektrilise (või termostaadi põhimõttel) tühikäiguklapi asemel. Selle eeliseks vanemate ees on teoreetiliselt täpsem toore ja tühikäigu hoidmine ning väiksem kütusekulu külma mootoriga.
M20 mootoril asub see jubin näiteks kohe nähtaval kohal throttle body juures... selline väike metallist silinder mille külge läheb paar voolikut ja kaabel.
Jaan kirjutas:Kas me räägime külmkäivitusklapist? See mis külmalt mootorit käivitades paarkümmend sekundit toorest peal hoiab?
Ee, see klapp reguleerib tühikäigul mootorisse sattuvat õhukogust, seega siis ka keerab segu vastavalt vajadusele külma mootoriga ka "tooremaks". http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Siin joonisel siis nr 8.