tuhikaigumootor e28 525 110kw

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
KOIT
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Okt 2005 16:36

tuhikaigumootor e28 525 110kw

Postitus Postitas KOIT »

ei kai tuhikaigul kas viga voibolla selles ja kust voib leida korraliku poes liiga kallis
Renx
Postitusi: 497
Liitunud: 07 Aug 2005 21:01
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas Renx »

selle viga võib küll olla ja teinekord ei peagi uut ostma.....mul aitas ntx puhastamisest :wink:
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Renx kirjutas:selle viga võib küll olla ja teinekord ei peagi uut ostma.....mul aitas ntx puhastamisest :wink:
Ja puhastamiseks tuleks kasutada Carb Cleaner nimelist spraypudelis vedelikku.
E24 635CSi | E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Arvo kirjutas:Ja puhastamiseks tuleks kasutada Carb Cleaner nimelist spraypudelis vedelikku.
kuidas see puhastamine välja näeb? kas tõmbad lihtalt selle suure õhutoru lahti ja uhad siibri puhtaks, või peab ajami sealt sisselaske küljest ära võtma? pean e30 selle töö lähiajal ette võtma.
KOIT
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Okt 2005 16:36

Postitus Postitas KOIT »

aa kuidas kontrollida kas elekrtiline pooltootab
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

M20-l soovitaks tühikäigumootori ikka maha keerata (ligipääs ju suht hea). Siis lihtsalt pihustad mõõduka koguse puhastusainet (kui netist loetut uskuda võib kasutada ka Brake Cleanerit või WD-40-t) sinna sisse ja seda senikaua kuni välja tulev vedelik läbi paistma hakkab. Kasu sellest kõigest paraku ei pruugi olla kuna need samm-mootorid kipuvad iseenesest koolema ja kodusel teel neid minuteada testida ei saa...
E24 635CSi | E10 2002
KOIT
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Okt 2005 16:36

Postitus Postitas KOIT »

kus voib odavalt saada ja korraliku poes pidi ule kahe kilo maksma
KOIT
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Okt 2005 16:36

Postitus Postitas KOIT »

ja kas on mootoritel mingi vahe ka kas voib panna 2.8 voi 2.0 oma
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Mis asi see tühikäigumootor on ja kus see asub...? Tean, et e32-l on mingisugune elektriline mootor mis pöördeid hoiab :?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Jaan kirjutas:Mis asi see tühikäigumootor on ja kus see asub...? Tean, et e32-l on mingisugune elektriline mootor mis pöördeid hoiab :?
See tühikäigu samm-mootor on uuematel motronic-pritsega mootoritel elektrilise (või termostaadi põhimõttel) tühikäiguklapi asemel. Selle eeliseks vanemate ees on teoreetiliselt täpsem toore ja tühikäigu hoidmine ning väiksem kütusekulu külma mootoriga.
M20 mootoril asub see jubin näiteks kohe nähtaval kohal throttle body juures... selline väike metallist silinder mille külge läheb paar voolikut ja kaabel.
E24 635CSi | E10 2002
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Kas me räägime külmkäivitusklapist? See mis külmalt mootorit käivitades paarkümmend sekundit toorest peal hoiab?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Jaan kirjutas:Kas me räägime külmkäivitusklapist? See mis külmalt mootorit käivitades paarkümmend sekundit toorest peal hoiab?
Ee, see klapp reguleerib tühikäigul mootorisse sattuvat õhukogust, seega siis ka keerab segu vastavalt vajadusele külma mootoriga ka "tooremaks".
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Siin joonisel siis nr 8.
E24 635CSi | E10 2002
Vasta