1. leht 1-st

tuhikaigumootor e28 525 110kw

Postitatud: 23 Okt 2005 10:48
Postitas KOIT
ei kai tuhikaigul kas viga voibolla selles ja kust voib leida korraliku poes liiga kallis

Postitatud: 24 Okt 2005 08:05
Postitas Renx
selle viga võib küll olla ja teinekord ei peagi uut ostma.....mul aitas ntx puhastamisest :wink:

Postitatud: 24 Okt 2005 08:11
Postitas Arvo
Renx kirjutas:selle viga võib küll olla ja teinekord ei peagi uut ostma.....mul aitas ntx puhastamisest :wink:
Ja puhastamiseks tuleks kasutada Carb Cleaner nimelist spraypudelis vedelikku.

Postitatud: 24 Okt 2005 08:21
Postitas Ruut
Arvo kirjutas:Ja puhastamiseks tuleks kasutada Carb Cleaner nimelist spraypudelis vedelikku.
kuidas see puhastamine välja näeb? kas tõmbad lihtalt selle suure õhutoru lahti ja uhad siibri puhtaks, või peab ajami sealt sisselaske küljest ära võtma? pean e30 selle töö lähiajal ette võtma.

Postitatud: 24 Okt 2005 08:41
Postitas KOIT
aa kuidas kontrollida kas elekrtiline pooltootab

Postitatud: 24 Okt 2005 11:56
Postitas Arvo
M20-l soovitaks tühikäigumootori ikka maha keerata (ligipääs ju suht hea). Siis lihtsalt pihustad mõõduka koguse puhastusainet (kui netist loetut uskuda võib kasutada ka Brake Cleanerit või WD-40-t) sinna sisse ja seda senikaua kuni välja tulev vedelik läbi paistma hakkab. Kasu sellest kõigest paraku ei pruugi olla kuna need samm-mootorid kipuvad iseenesest koolema ja kodusel teel neid minuteada testida ei saa...

Postitatud: 25 Okt 2005 14:56
Postitas KOIT
kus voib odavalt saada ja korraliku poes pidi ule kahe kilo maksma

Postitatud: 25 Okt 2005 14:57
Postitas KOIT
ja kas on mootoritel mingi vahe ka kas voib panna 2.8 voi 2.0 oma

Postitatud: 05 Nov 2005 10:50
Postitas Jaan
Mis asi see tühikäigumootor on ja kus see asub...? Tean, et e32-l on mingisugune elektriline mootor mis pöördeid hoiab :?

Postitatud: 06 Nov 2005 21:35
Postitas Arvo
Jaan kirjutas:Mis asi see tühikäigumootor on ja kus see asub...? Tean, et e32-l on mingisugune elektriline mootor mis pöördeid hoiab :?
See tühikäigu samm-mootor on uuematel motronic-pritsega mootoritel elektrilise (või termostaadi põhimõttel) tühikäiguklapi asemel. Selle eeliseks vanemate ees on teoreetiliselt täpsem toore ja tühikäigu hoidmine ning väiksem kütusekulu külma mootoriga.
M20 mootoril asub see jubin näiteks kohe nähtaval kohal throttle body juures... selline väike metallist silinder mille külge läheb paar voolikut ja kaabel.

Postitatud: 07 Nov 2005 09:38
Postitas Jaan
Kas me räägime külmkäivitusklapist? See mis külmalt mootorit käivitades paarkümmend sekundit toorest peal hoiab?

Postitatud: 07 Nov 2005 10:00
Postitas Arvo
Jaan kirjutas:Kas me räägime külmkäivitusklapist? See mis külmalt mootorit käivitades paarkümmend sekundit toorest peal hoiab?
Ee, see klapp reguleerib tühikäigul mootorisse sattuvat õhukogust, seega siis ka keerab segu vastavalt vajadusele külma mootoriga ka "tooremaks".
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Siin joonisel siis nr 8.