.

Kõik tehnilised küsimused.
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

.

Postitus Postitas Sander »

,
Viimati muutis Sander, 13 Mai 2019 21:50, muudetud 1 kord kokku.
...
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Arvo »

sass85 kirjutas: enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
Kui töökindlust taga ajad on M30-ga tõesti vähem muret - nukka aetakse ringi ketiga - kui keti ja leevendi ära vahetad sellega muretu. Samuti on M30 resurss ka muus osas veidi suurem.
Kui auto kiirendusomadused on olulised on 2,5 m20 igati parem valik -m30-st paarkümmend kilo kergem ning 20 lisahobujõudu annavad tunda. Ja ega töökindlusega seal kah mingeid tõsiseid probleeme pole, kui hammasrihm ja õli õigeaegselt vahetatud käib see mootor ilma kap.remondita kuni 400 000 km.
E24 635CSi | E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Ruut »

sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.
töökindluse osas olen Arvoga sama meelt - pole sellele m20 midagi ette heita. Eks kõik sõltub sellest, mida eelmised omanikud on teinud või tegemata jätnud.

viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Sander »

Ruut kirjutas:
sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.
töökindluse osas olen Arvoga sama meelt - pole sellele m20 midagi ette heita. Eks kõik sõltub sellest, mida eelmised omanikud on teinud või tegemata jätnud.

viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
...
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Arvo »

Ruut kirjutas: viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.
E24 635CSi | E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Ruut »

Arvo kirjutas:Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.
Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda. Vaid tavapärane hooldus. Vaid õli hakkas lõpuks liiga palju võtma aga lahti tõmmata asja ei viitsinud.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Ruut »

sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Arvo »

Ruut kirjutas: Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda.
No ju sind siis õnnistati Bosch-ga :) Siemensiga M50 omanikele on BMW-klubi foorumis tehnilise all oma teema ja ühest lahendust probleemile minuteada pole veel leitud.
Teine variant on, et see elekter hakkab neil kalama teatud vanusest... võrdluseks on näiteks minu 79 aasta E24-l mootorielektri koha pealt 0 probleemi.
E24 635CSi | E10 2002
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Sander »

Ruut kirjutas:
sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.

kysiks siis pigem nii ,kas summuti komplekt hakkab istuma m20 mootorile alates leegitorudest?
...
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Arvo »

sass85 kirjutas: kysiks siis pigem nii ,kas summuti komplekt hakkab istuma m20 mootorile alates leegitorudest?
Minuteada on M30 ja M20 mootoritel see sumbutivärk veidi erinevalt projekteeritud aga kui asja ühendatud saad eks käima läheb ta kindlasti :) iseasi kas sealt tehase poolt pakutud hobujõud ka välja tulevad...
E24 635CSi | E10 2002
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Sander »

aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
...
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Arvo »

sass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-l
E24 635CSi | E10 2002
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Sander »

Arvo kirjutas:
sass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-l

aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas nuga »

sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.

Eta'l oli vist standardis 200 valunumbri lõpuga pea? Sama pead kasutati e21'e 6-sil. mootoritel. Kõige lihtsam viis eta mootor kurjaks ajada oleks e30 2,0/2,3 plokikaas koos sisselaskekollega. See on valunumbri lõpuga 731. 2,5 kaane valunumbri lõpp on 885. 2,5 kaanega on veel see häda, et seda peab tikutulega otsima ja hinnad on (vähemalt 200 ja 731 kaantega võrreldes) laes :cry:

Pilt

Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas Sander »

nuga kirjutas:
sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.

Eta'l oli vist standardis 200 valunumbri lõpuga pea? Sama pead kasutati e21'e 6-sil. mootoritel. Kõige lihtsam viis eta mootor kurjaks ajada oleks e30 2,0/2,3 plokikaas koos sisselaskekollega. See on valunumbri lõpuga 731. 2,5 kaane valunumbri lõpp on 885. 2,5 kaanega on veel see häda, et seda peab tikutulega otsima ja hinnad on (vähemalt 200 ja 731 kaantega võrreldes) laes :cry:

Pilt

Pilt

et siis e21 nookurid peaksid istuma 2,5 kaande,aga kalpid mitte?
...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitus Postitas nuga »

sass85 kirjutas:et siis e21 nookurid peaksid istuma 2,5 kaande,aga kalpid mitte?
Klapid on jah 2,5'l suuremad.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

mina müüks selle m20b25 mootori maha. sest see kaan on seal rohkem väärt kui ülejäänud jupid kokku. peale paneks mõne m30 millele pulkasid rohkem leidub.
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

raimo kirjutas:mina müüks selle m20b25 mootori maha. sest see kaan on seal rohkem väärt kui ülejäänud jupid kokku. peale paneks mõne m30 millele pulkasid rohkem leidub.

m30b25 mootoreid on mul kakstykki, ja põhimõtteliselt saadaval,yks on neist on aint weel auto peal.
...
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

sass85 kirjutas:m30b25 mootoreid on mul kakstykki, ja põhimõtteliselt saadaval,yks on neist on aint weel auto peal.
kui m30 kaks tükki siis mis veel mõelda :) või mõtlesid ikka et m20b25 on kaks tükki ? sel juhul on ühe vastu isegi väikene huvi.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Nagu ma aru olen saanud on Sassil 2xm30b25 ja 1xm20b25 :roll: . Ma ei saa üldse aru miks ta tahab m20 mootorit e28 kerele sättida kui 2xm30 mootorit olemas. Alati on lihtsam olemasolev originaal m30 ära remontida kui hakata m20 vahele aretama :? . Aga no maitse asi, kui viitsib leiutada siis lasku aga minna :) .
Carclassic OÜ
Vasta