Küsimus targematele E12 mootori kohta
Küsimus targematele E12 mootori kohta
Sai siis võetud omale üks "vanake" elluäratamiseks,E12 520 `81a.Kuna auto on teadupärast enamus aega seisnud,siis esialgu olid käivitamisel kurvad nähud.Tagant tuli sinist,ja ei tahtnud kuidagi sõites edasi liikuda.Pärast mõningast näppimist(jagaja,rootor,küünlad,karpa vaakum voolikud)sai asja peaaegu liikuma.küünlad olid endiselt õli-märjad.Kahtlus oli,et õlirõngad otsas.Nüüd pärast mõningast liigutamist on olukord tunduvalt paranenud.Sinine on jäänud minimaalseks,ja mootor käib ka ühtlasemalt.Tahakski küsida:kas õlirõngad võivad niimoodi kinni jääda,et tekib esialgu kahtlus,õlirõngad otsas?Loodan,et küsimus väga segane ei jäänud. Ette tänades,Teff
Küsiks ikkagi selle n.ö. veega ehmatamise kohta:kas see mingit pidi paha või kahju ei tee?Selles mõttes,et kui ikkagi on need õlirõngad otsas?olen nüüd u. 150 km vahelduva eduga sõitnud.Sümptomid järgmised,külmalt suitseb rohkem,soojalt vähem.Teatavasti ju soojast peast mootoril asjad paisuvad,lähevad tihedamaks.loodan,et ei aja väga segast juttu. Igatahes,arvamused ja nõuanded on teretulnud.
Siiani pole veel küll kuulnud, et oleks nii midagi juhtunud. Ja enda kogemustega pole ka juhtunud.
Seega kui tahad proovida siis lase mootor enne soojaks. Siis ajad mootori veidi pöörde ja hakkad vaikselt vett sisselaske kolektorist sisse kallama. Vee kogus mida vaja kallata on siis vastavavalt pööretele, et
mootor välja ei sureks. Ise olen enamasti läbi ajanud 1,5-2l vett.
Seega kui tahad proovida siis lase mootor enne soojaks. Siis ajad mootori veidi pöörde ja hakkad vaikselt vett sisselaske kolektorist sisse kallama. Vee kogus mida vaja kallata on siis vastavavalt pööretele, et
mootor välja ei sureks. Ise olen enamasti läbi ajanud 1,5-2l vett.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vahepeal niipalju uudist,et sai uhutud vett läbi.Paranes surveaste,kui ennem oli 1. silinder 9,5 ,siis nüüd on 12,5.Õlitomu kahjuks endiselt sabas.Esialgu otsustasin ikkagi minna kergemat teed ja vahetada ära klapisääre tihendid(ei pea kohe nii palju mootorit lammutama).Eks siis saa näha olema kas on tühi töö,või on kasud kah sees Homme peaks saama abinõu millega klapivedrud lahti saab,siis läheb tööks.Ja endiselt,kui kellelgi on nõu anda siis see teretulnud.See mul ju esimene "vanake",mida nokitseda.
Et kui kolvid välja võtta, siis proovida selle abil rõngad puhtaks teha? ses suhtes, et brake cleaner on suht sarnaste omadustega nagu bensiin (kõvasti üldistades muidugi), seega sama loogika järgi võiks lihtsalt bensuga sõitmine rõngad lahti teha. Tegelikult aitab ainult mootori remont - rõngaste vahetus.Rõngaste puhul ka brake cleaner pidi aitama : )
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.