Paar probleemi-kysimust E28 osas

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Paar probleemi-kysimust E28 osas

Postitus Postitas ArdoH »

Ahoi,

tegemist on 83. aasta 520i'ga, mida ma nyydseks u. 1500 km kasutanud olen. Seoses sellega on ilmnenud m6ned probleemid-kysimused:

1) Salongisoojendus toimib vaid ON-OFF variandis - nullist rohkem keerates k2itub systeem nagu see oleks maksimumkuumuse peal. Kuda parandada?

2) Mis mootoritel selle masina k2imarikast yhildub?

3) Kas E28'le originaalis k2etuge on pakutud? Kui jah, siis on ilmselt tegemist haruldusega?

4) Kyttesegu on veidi rikas ja bensukulu liitri jagu k6rgemal, kui v6iks. Filter ja 6huv6tt on kontrollitud, mis j2rgmiseks?

5) Kuidas vabaneda armatuuril s2ravast "inspection" tulukesest?

Ardo.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

INSP - Diagnosti pistikust 7 aku + peale ja 0 kerese.

Vist oli nii.ei ole kindel.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Käetoed on mul täitsa olemas, maksavad 300.- paar, kahjuks küll sinist värvi, kuid uue riide saab alati peale tõmmata.
alando
Postitusi: 127
Liitunud: 23 Aug 2007 16:54
Asukoht: Muhu

Postitus Postitas alando »

Salongisoojendusest: Ilmselt on see elektiline kraan kapoti all peetis! Minu omal on see üldse praegu vahelt ära ühendatud! ega seda vist parandada eriti ei anna, uus on kallis! Otsida töökorras kasutatud vana! Muidugi võib korra vaadata ka seda sooja reguleerimisnuppu, see peaks olema tavaline potekas! Võimalusel puhastada.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Salongi soendus kraani saab kontrollida ja olenevalt mis seal viga, on seda võimalik veel elule aidata.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Paar probleemi-kysimust E28 osas

Postitus Postitas Ruut »

ArdoH kirjutas: 4) Kyttesegu on veidi rikas ja bensukulu liitri jagu k6rgemal, kui v6iks. Filter ja 6huv6tt on kontrollitud, mis j2rgmiseks?
Sellel mootoril on vist veel eraldi külmkäivituspihusti sisselaske kolle küljes. Võibolla see ei sulgu korralikult (tingituna näiteks temp andurist, mis seda peaks juhtima)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

kas pöörded ka kõrged liiga või midagi?

Vihjasin külmkäivitus pihustile, arvestades nuga kommentaari
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

P66rded on korras (v.a fakt, et piiraja 500 v6i 1000 rpm varem, kui spido peal m2rgitud, vastu tuleb). Pisikene tyhik2iguputerdus tuleb ilmselt umbes bensufiltrist.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

läbi ajaloo on neid bensufiltreid vahetatud foorumis kuhjaga, aga kunagi ei ole see mõjutanud mootori tööd.
e28
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

ilmselt on ka mõjutanud, aga mitte tühikäigul.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
khan
Postitusi: 24
Liitunud: 23 Jaan 2010 22:14

Postitus Postitas khan »

See küsimus ka sama auto kohta veel, et kas piiraja ongi 5500 juures?
BMW 321 1939a; BMW 320 1991
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Piiraja võib 5500 rpm-i juures olla, kui on tegu jagaja rootorisse ehitatud mehaanilise piirajaga. Töötab vedruga - teatud pöörlemiskiiruse juures jookseb "säde" lihtsalt keresse. Oma masinal eemaldasin selle vedru ja sain piiraja sinna, kus ette nähtud - 6200 peale. Tegu oli küll 86a 2,0 mootoriga.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

Cardo kirjutas:läbi ajaloo on neid bensufiltreid vahetatud foorumis kuhjaga, aga kunagi ei ole see mõjutanud mootori tööd.
isiklikul kogemusel umbes filter ühtlasel kiirusel hakkab jõnksutama ( 50-60km/h), peale filtri vahetust oli sõit sujuv... tegu oli samuti 2,0 mootoriga...
e28...
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Segukysimuses l2heb auto paari p2eva p2rast t66kotta, ylej22nud yritan ise lahendada.

Mis koodi all v6iks olla sumpatihend, mis umbes tagaistme all asub? Ning kas too tihend on yhes v6i kahes tykis?

Teine kysimus puudutab katuseluugi t66lepanekut. V2ndaga luuk, millel on v2nt ilmselt "yle keeratud". Kuni hammasratasteni on systeem lahti, kuid kuidas edasi liikuda? Kruve ei paista ning polstrit hooga lahti kiskuga ei ole isu.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
raits85
Postitusi: 365
Liitunud: 26 Nov 2007 18:55
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas raits85 »

Katuseluugi systeemi saab lahti kui sealkyljes olevae needid lahti puurida,aga oled sa t2iesti kindel et sul luugiv2nt yldse terve on,tavaliselt kipuvad need 2ra murduma.mul muidu t2iesti korras systeem olemas kui huvi pakub.
Vasta