1. leht 1-st

Paar probleemi-kysimust E28 osas

Postitatud: 28 Juun 2010 23:58
Postitas ArdoH
Ahoi,

tegemist on 83. aasta 520i'ga, mida ma nyydseks u. 1500 km kasutanud olen. Seoses sellega on ilmnenud m6ned probleemid-kysimused:

1) Salongisoojendus toimib vaid ON-OFF variandis - nullist rohkem keerates k2itub systeem nagu see oleks maksimumkuumuse peal. Kuda parandada?

2) Mis mootoritel selle masina k2imarikast yhildub?

3) Kas E28'le originaalis k2etuge on pakutud? Kui jah, siis on ilmselt tegemist haruldusega?

4) Kyttesegu on veidi rikas ja bensukulu liitri jagu k6rgemal, kui v6iks. Filter ja 6huv6tt on kontrollitud, mis j2rgmiseks?

5) Kuidas vabaneda armatuuril s2ravast "inspection" tulukesest?

Ardo.

Postitatud: 29 Juun 2010 00:44
Postitas -Myyr-
INSP - Diagnosti pistikust 7 aku + peale ja 0 kerese.

Vist oli nii.ei ole kindel.

Postitatud: 29 Juun 2010 07:23
Postitas E28
Käetoed on mul täitsa olemas, maksavad 300.- paar, kahjuks küll sinist värvi, kuid uue riide saab alati peale tõmmata.

Postitatud: 29 Juun 2010 07:45
Postitas alando
Salongisoojendusest: Ilmselt on see elektiline kraan kapoti all peetis! Minu omal on see üldse praegu vahelt ära ühendatud! ega seda vist parandada eriti ei anna, uus on kallis! Otsida töökorras kasutatud vana! Muidugi võib korra vaadata ka seda sooja reguleerimisnuppu, see peaks olema tavaline potekas! Võimalusel puhastada.

Postitatud: 29 Juun 2010 08:21
Postitas Jaks
Salongi soendus kraani saab kontrollida ja olenevalt mis seal viga, on seda võimalik veel elule aidata.

Re: Paar probleemi-kysimust E28 osas

Postitatud: 29 Juun 2010 08:38
Postitas Ruut
ArdoH kirjutas: 4) Kyttesegu on veidi rikas ja bensukulu liitri jagu k6rgemal, kui v6iks. Filter ja 6huv6tt on kontrollitud, mis j2rgmiseks?
Sellel mootoril on vist veel eraldi külmkäivituspihusti sisselaske kolle küljes. Võibolla see ei sulgu korralikult (tingituna näiteks temp andurist, mis seda peaks juhtima)

Postitatud: 29 Juun 2010 08:39
Postitas -Myyr-
kas pöörded ka kõrged liiga või midagi?

Vihjasin külmkäivitus pihustile, arvestades nuga kommentaari

Postitatud: 29 Juun 2010 14:01
Postitas ArdoH
P66rded on korras (v.a fakt, et piiraja 500 v6i 1000 rpm varem, kui spido peal m2rgitud, vastu tuleb). Pisikene tyhik2iguputerdus tuleb ilmselt umbes bensufiltrist.

Postitatud: 29 Juun 2010 17:55
Postitas Cardo
läbi ajaloo on neid bensufiltreid vahetatud foorumis kuhjaga, aga kunagi ei ole see mõjutanud mootori tööd.

Postitatud: 29 Juun 2010 18:01
Postitas trevi
ilmselt on ka mõjutanud, aga mitte tühikäigul.

Postitatud: 30 Juun 2010 20:29
Postitas khan
See küsimus ka sama auto kohta veel, et kas piiraja ongi 5500 juures?

Postitatud: 30 Juun 2010 21:52
Postitas Ruut
Piiraja võib 5500 rpm-i juures olla, kui on tegu jagaja rootorisse ehitatud mehaanilise piirajaga. Töötab vedruga - teatud pöörlemiskiiruse juures jookseb "säde" lihtsalt keresse. Oma masinal eemaldasin selle vedru ja sain piiraja sinna, kus ette nähtud - 6200 peale. Tegu oli küll 86a 2,0 mootoriga.

Postitatud: 30 Juun 2010 23:03
Postitas jx
Cardo kirjutas:läbi ajaloo on neid bensufiltreid vahetatud foorumis kuhjaga, aga kunagi ei ole see mõjutanud mootori tööd.
isiklikul kogemusel umbes filter ühtlasel kiirusel hakkab jõnksutama ( 50-60km/h), peale filtri vahetust oli sõit sujuv... tegu oli samuti 2,0 mootoriga...

Postitatud: 06 Juul 2010 01:58
Postitas ArdoH
Segukysimuses l2heb auto paari p2eva p2rast t66kotta, ylej22nud yritan ise lahendada.

Mis koodi all v6iks olla sumpatihend, mis umbes tagaistme all asub? Ning kas too tihend on yhes v6i kahes tykis?

Teine kysimus puudutab katuseluugi t66lepanekut. V2ndaga luuk, millel on v2nt ilmselt "yle keeratud". Kuni hammasratasteni on systeem lahti, kuid kuidas edasi liikuda? Kruve ei paista ning polstrit hooga lahti kiskuga ei ole isu.

Postitatud: 06 Juul 2010 20:47
Postitas raits85
Katuseluugi systeemi saab lahti kui sealkyljes olevae needid lahti puurida,aga oled sa t2iesti kindel et sul luugiv2nt yldse terve on,tavaliselt kipuvad need 2ra murduma.mul muidu t2iesti korras systeem olemas kui huvi pakub.