Paar probleemi-kysimust E28 osas
Paar probleemi-kysimust E28 osas
Ahoi,
tegemist on 83. aasta 520i'ga, mida ma nyydseks u. 1500 km kasutanud olen. Seoses sellega on ilmnenud m6ned probleemid-kysimused:
1) Salongisoojendus toimib vaid ON-OFF variandis - nullist rohkem keerates k2itub systeem nagu see oleks maksimumkuumuse peal. Kuda parandada?
2) Mis mootoritel selle masina k2imarikast yhildub?
3) Kas E28'le originaalis k2etuge on pakutud? Kui jah, siis on ilmselt tegemist haruldusega?
4) Kyttesegu on veidi rikas ja bensukulu liitri jagu k6rgemal, kui v6iks. Filter ja 6huv6tt on kontrollitud, mis j2rgmiseks?
5) Kuidas vabaneda armatuuril s2ravast "inspection" tulukesest?
Ardo.
tegemist on 83. aasta 520i'ga, mida ma nyydseks u. 1500 km kasutanud olen. Seoses sellega on ilmnenud m6ned probleemid-kysimused:
1) Salongisoojendus toimib vaid ON-OFF variandis - nullist rohkem keerates k2itub systeem nagu see oleks maksimumkuumuse peal. Kuda parandada?
2) Mis mootoritel selle masina k2imarikast yhildub?
3) Kas E28'le originaalis k2etuge on pakutud? Kui jah, siis on ilmselt tegemist haruldusega?
4) Kyttesegu on veidi rikas ja bensukulu liitri jagu k6rgemal, kui v6iks. Filter ja 6huv6tt on kontrollitud, mis j2rgmiseks?
5) Kuidas vabaneda armatuuril s2ravast "inspection" tulukesest?
Ardo.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Salongisoojendusest: Ilmselt on see elektiline kraan kapoti all peetis! Minu omal on see üldse praegu vahelt ära ühendatud! ega seda vist parandada eriti ei anna, uus on kallis! Otsida töökorras kasutatud vana! Muidugi võib korra vaadata ka seda sooja reguleerimisnuppu, see peaks olema tavaline potekas! Võimalusel puhastada.
Re: Paar probleemi-kysimust E28 osas
Sellel mootoril on vist veel eraldi külmkäivituspihusti sisselaske kolle küljes. Võibolla see ei sulgu korralikult (tingituna näiteks temp andurist, mis seda peaks juhtima)ArdoH kirjutas: 4) Kyttesegu on veidi rikas ja bensukulu liitri jagu k6rgemal, kui v6iks. Filter ja 6huv6tt on kontrollitud, mis j2rgmiseks?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
P66rded on korras (v.a fakt, et piiraja 500 v6i 1000 rpm varem, kui spido peal m2rgitud, vastu tuleb). Pisikene tyhik2iguputerdus tuleb ilmselt umbes bensufiltrist.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Piiraja võib 5500 rpm-i juures olla, kui on tegu jagaja rootorisse ehitatud mehaanilise piirajaga. Töötab vedruga - teatud pöörlemiskiiruse juures jookseb "säde" lihtsalt keresse. Oma masinal eemaldasin selle vedru ja sain piiraja sinna, kus ette nähtud - 6200 peale. Tegu oli küll 86a 2,0 mootoriga.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Segukysimuses l2heb auto paari p2eva p2rast t66kotta, ylej22nud yritan ise lahendada.
Mis koodi all v6iks olla sumpatihend, mis umbes tagaistme all asub? Ning kas too tihend on yhes v6i kahes tykis?
Teine kysimus puudutab katuseluugi t66lepanekut. V2ndaga luuk, millel on v2nt ilmselt "yle keeratud". Kuni hammasratasteni on systeem lahti, kuid kuidas edasi liikuda? Kruve ei paista ning polstrit hooga lahti kiskuga ei ole isu.
Mis koodi all v6iks olla sumpatihend, mis umbes tagaistme all asub? Ning kas too tihend on yhes v6i kahes tykis?
Teine kysimus puudutab katuseluugi t66lepanekut. V2ndaga luuk, millel on v2nt ilmselt "yle keeratud". Kuni hammasratasteni on systeem lahti, kuid kuidas edasi liikuda? Kruve ei paista ning polstrit hooga lahti kiskuga ei ole isu.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/