Proovisin siis ilma selle vaakumita. Ikka sama moodi kõigub või siis nagu väriseb manomeetri nõel. Samas kui võtta bensupumba relee välja ja sillates sealt klemmid nii, et pump lööks on rõhk normis mingi 2,9bari. Pumbas vist asi ikka ei ole.
Samas olen nüüd hayensi järgi üritanud testida kõigi elektriliste asjade korrasolekut kaa - õhulugeja, throttlebody, külmkäivitus pihusti, süüte regulaator ja nende asjade suhtlemist ajuga. Tundub nagu testri järgi, et kõik toimib. Kindlasti mingi üliloll viga mida ei oska otsidagi. Imelik, et kahe erineva mootoriga on sümptomid samad.
Ei saa M20B20 mootorit normaalselt käima :(
Et töötava mootoriga kõigub ja seisva mootoriga on stabiilne? Sel juhul on ikkagi võimalus, et pumbal pole piisavalt tootlikkust.Proovisin siis ilma selle vaakumita. Ikka sama moodi kõigub või siis nagu väriseb manomeetri nõel. Samas kui võtta bensupumba relee välja ja sillates sealt klemmid nii, et pump lööks on rõhk normis mingi 2,9bari. Pumbas vist asi ikka ei ole.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Tundub, et saime täna jx´ga sellest tuuritamise probleemist jagu. Suured tänud talle, et viitsis appi tulla ja sitta ilma trotsides asja käima panna.
Nüüd on vaja veel leida lahendus mittetöötavale bensiini pumba releele, starter jonnib vahepeal, termostaat ei toimi ja veel palju muid väikseid probleeme.
Nüüd on vaja veel leida lahendus mittetöötavale bensiini pumba releele, starter jonnib vahepeal, termostaat ei toimi ja veel palju muid väikseid probleeme.