e28 518le 3,5 mootor

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
rokk
Postitusi: 179
Liitunud: 10 Aug 2010 11:57

e28 518le 3,5 mootor

Postitus Postitas rokk »

Tere, mis osad oleks antud toimingu juures vaja vahetada? vabandan ette kui küsimus on tõstatatud juba kuskil siin foorumis, aga ise ei leidnud.
Ettetänades
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

1,8 on M10 ja 3,5 on M30. Minumeelest tuleb seal ära vahetada absoluutselt kõik, isegi käigukast, diferentsiaal ja kardaan lõpetades kõigest, mis mootoriruumis asub. Aga kuna see M30 käib seal samamoodi ka juba tehasest peal, siis midagi väga hullu olla ju ei tohiks. Aga ma mõtlen praegu, et kas sillad ka ikka täpselt samad on? Kui sillad pole samad, siis juba kõvasti raskem.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
bimmer850
Postitusi: 71
Liitunud: 04 Jaan 2006 18:45

Postitus Postitas bimmer850 »

Pidurid on ka kangemad. Tagasild peaks teistsugune olema.
BMW E28 524TD 1987
BMW E34 524TD 1990
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

E28 518i ja 535i on sellised erinevused minu teada:
Kered veidi erinevad, esipaneel teise kujuga, 535el on tagumise silla tala kinnitus kohtades tugevdus lappid.
Pidurid erinevad, 535el ventileeritavad kettad ees tavalised taga, 518i tavalised kettad ees ja trummelpidur taga.
Käigukast, tagasild ja kogu jõuülekanne erinev.
Stabilisaatorid on 535i jämedamad(518i vist polegi tagumist stabilisaatorit)
535i orginaalis õliradiaator mootori õli jahutamiseks.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
rokk
Postitusi: 179
Liitunud: 10 Aug 2010 11:57

Postitus Postitas rokk »

tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Pole päris kindel, aga 2,8l peaks olema juba eeldused selle mootori paigalduseks.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

E28 525i ja 528i on üsna saransed e28 535ega, sal juba on mootoriks ka m30.
Seal peaks piisama mootori, kasti, kardaani ja radiaatori vahetusest.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
rokk
Postitusi: 179
Liitunud: 10 Aug 2010 11:57

Postitus Postitas rokk »

kas 520 on sama lugu, mis 518? asi selles et tahaks hainina ja teha 3,5ks, aga korraliku kerega 2,5 või 2,8 pole müügil ja keretöödega ei tahaks kohe pihta hakata ning seega oleks praegused variandid 520id. Mis siis 520il tuleks ära vahetada?
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

sama küsimus on ka minul kuna on sama plaan :) kuid oman juba 520 i
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Eks see ringi ehitamine ole nii ja naa.
Muidugi kõige õigem ja lihtsam oleks osata 535, aga jah neid vähe ja hinnad palju kõrgemad kui väiksema mootoriga isenditel.
Kuid ma võin ju enda 535-e maha müüa kui sobiliku summat on keegi nõus maksma ( kuid see vist suht lootusetu ) :wink: .
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

rokk kirjutas:kas 520 on sama lugu, mis 518? asi selles et tahaks hainina ja teha 3,5ks, aga korraliku kerega 2,5 või 2,8 pole müügil ja keretöödega ei tahaks kohe pihta hakata ning seega oleks praegused variandid 520id. Mis siis 520il tuleks ära vahetada?
520i kere sarnaneb pigem 518isaga sammuti sillad ja jõuülekanne nõrgem.
Lihtsam oleks võtta 525i projekti alguseks aga ma arvan, et nii 518sast kui ka 520i saab ka ehitada lihtsalt vaeva ja raha kulub rohkem.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
rokk
Postitusi: 179
Liitunud: 10 Aug 2010 11:57

Postitus Postitas rokk »

Mis erinevused on 525i'l ja 525e'l peale mootori? Kas 525e'le on ka lihtsam 3,5L panna?
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???
628csi
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Riki kirjutas:Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???
No pean tunnistama, et eestis selliseid müügis ühtegi hetkel pole. Ja vaadates hinda Saksas siis alla 6000,-EUR-i ei ole seda nagu mõtet müüa.
Aga jah tean,et seda hinda siin keegi maksma ei hakka.
Aga no kindlasti on olemas midagi huvitavat mille vastu võiks vahetada :wink:
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

Jaks kirjutas:
Riki kirjutas:Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???
No pean tunnistama, et eestis selliseid müügis ühtegi hetkel pole. Ja vaadates hinda Saksas siis alla 6000,-EUR-i ei ole seda nagu mõtet müüa.
Aga jah tean,et seda hinda siin keegi maksma ei hakka.
Aga no kindlasti on olemas midagi huvitavat mille vastu võiks vahetada :wink:

Ja mis oleks see asi mile vastu vahetust sooviks teha kui saladus pole.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

No hetkel pakub näiteks huvi e34 M5. Aga selliste korralike isenditega ka siin vist tuuga.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

jaa sellist isendit vist naljalt praegu siin saada pole. Kuid on ka enndal selle masina vastu huvi kuid selleks ajaks kui ülikooli tee läbi siis need masinad juba vist teist hinnda kui praegu.
Kasutaja avatar
rokk
Postitusi: 179
Liitunud: 10 Aug 2010 11:57

Postitus Postitas rokk »

kui 525e'le installida 3,5 siis tuleks vahetada aju, juhtmestik, käigukast ja gardaan? või veel midagi?
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

525e puhul tegu m20 mootoriga ja seal pidurid stabikad jms natuke lahjem. Kui sa leiaks 525i/528i ehk siis m30 mootoriga masina, piisaks ainult mootorist ja sinna juurdekuuluvast. Käigukast jne jääks vana.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

redline kirjutas:525e puhul tegu m20 mootoriga ja seal pidurid stabikad jms natuke lahjem. Kui sa leiaks 525i/528i ehk siis m30 mootoriga masina, piisaks ainult mootorist ja sinna juurdekuuluvast. Käigukast jne jääks vana.
Siiski nii lihtsalt ei lähe ja käigukast on erinev.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vasta