e28 518le 3,5 mootor

Kõik tehnilised küsimused.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Ainult 2,5 ja 2,8 peaks põhimõtteliselt identsed olema?
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Käigukast võib küll erinev olla, aga m30b34 või m30b35 otsa istub ta edukalt. Vastupidavuselt mina sõitsin m30b34 otsas 2.8 kastiga ca 2 aastat ja tagasi ei hoidnud.
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Saan ma õigesti aru, et seda ehitust plaanitakse kiirenduse/parema lippamise eesmärgil ? Siis oleks juba mõistlik V8 vahele toppida :wink: Ega see vana ja väsinud 3,5 ei liigu ikka küll väga - või olen minu juba nii harjunud, et enam ei üllata.
Aga üldiselt lihtsam oleks kohe osta see mudel, mida tahad :lol: Jalgratast pole vaja leiutama hakata. Saan aru kui tahad e28 kerega 540 siis jah, seda tehas ei teinud - siis vaja ehitada, aga 535-ed ju täitsa müügis siin/seal. Ja, et vana 3,5 kone korralikult elama saada, läheb ikka jälle natuke remondi peale ka...rõngad, saaled, kett + tallad/pingutid - jõukamad mehed vahetavad ehk isegi pihustid välja :roll:
850Ci
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Samas ega neid e28 kerega 535-si nii lihtsalt ka osta ole. Ehk siis hind on päris palju krõbedam kui väiksematel isenditel.
Sellest vast ka see mootori tõstmise teema siin.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

jaa hinnad on ikka teised :D odavam tuleb ehitada aega küll läheb aga selle ehituse käigus saab ka muid vajalikke assju ära teha nt kerelgi jne.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Seda küll, et saab asju korrastada.
Aga hiljem on ka autod erineva väärtusega, sest üks on tehases tehtud, kuid teine ise kombineeritud.
Samas ei tea kuidas teistel, aga mina isiklikult eelistan tehase oma. Aga kui tahetakse midagi sellist, mis pole tehasest kunagi tulnud on teine teema :wink:
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Smurff kirjutas:
rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Saan ma õigesti aru, et seda ehitust plaanitakse kiirenduse/parema lippamise eesmärgil ? Siis oleks juba mõistlik V8 vahele toppida :wink: Ega see vana ja väsinud 3,5 ei liigu ikka küll väga - või olen minu juba nii harjunud, et enam ei üllata.
Aga üldiselt lihtsam oleks kohe osta see mudel, mida tahad :lol: Jalgratast pole vaja leiutama hakata. Saan aru kui tahad e28 kerega 540 siis jah, seda tehas ei teinud - siis vaja ehitada, aga 535-ed ju täitsa müügis siin/seal. Ja, et vana 3,5 kone korralikult elama saada, läheb ikka jälle natuke remondi peale ka...rõngad, saaled, kett + tallad/pingutid - jõukamad mehed vahetavad ehk isegi pihustid välja :roll:
Secundeerin, v8 oleks kindlasti palju parem panna, nii häälelt, minekult kui stiililt. 3,5 m30 vana mootor on selline nagu ta on, odav lahendus on iseenesest.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
Kasutaja avatar
rokk
Postitusi: 179
Liitunud: 10 Aug 2010 11:57

Postitus Postitas rokk »

mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
E34 oli olemas sellised m30b34(r6 155kW 535i), m60b30(v8 160kW 530i) ja m60b40(v8 210kW 540i)
E28 525e & E28 535i
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
535 oli V8 alates E39'st. E34 535 on M30 mootoriga.
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Mis otstarbeks tahtsid autot ehitada?

Muidu 3,5 M30 liigub küll (tühja kerega), aga näiteks ma usun, et 3,0 V8 (seda saab suht odavalt) on etem. ;) Ta on lihtsalt töökindlam ja uuem. Kui aga tahad sporti teha, siis pead ilmselt muretsema v8 manuaalkasti, ja see on väga väga defitsiit.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

kustas kirjutas:
rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
535 oli V8 alates E39'st. E34 535 on M30 mootoriga.
Jah nii on, väga kummaline iseenesest. 3,0 juba oli V8-na .. Miks nad huvitav siis 3,5 ei pakkund V8-na.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Arvo
Postitusi: 1377
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

V8 kirjutas:Secundeerin, v8 oleks kindlasti palju parem panna, nii häälelt, minekult kui stiililt. 3,5 m30 vana mootor on selline nagu ta on, odav lahendus on iseenesest.
No siin vaidleks vastu, V8 E34 530 on küll numbriliselt 5kW võimsam kui E34 535i kuid reaalselt külg külje kõrval kiirendades jääb millegipärast reeglina ikka taha. :P
Kui sa "vana" mootori all mõtled kulunud mootorit siis iseasi :D
Lisaks muidugi see aluploki remontimise probleem, mis tänaseks peaks nendel algusaastate V8 mootoritel igati aktuaalne olema, kas eestis täna keegi taastab aluploki silindreid ja mis see maksab?
E24 635CSi | E10 2002
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Kristina5 kirjutas:Mis otstarbeks tahtsid autot ehitada?

Muidu 3,5 M30 liigub küll (tühja kerega), aga näiteks ma usun, et 3,0 V8 (seda saab suht odavalt) on etem. ;) Ta on lihtsalt töökindlam ja uuem. Kui aga tahad sporti teha, siis pead ilmselt muretsema v8 manuaalkasti, ja see on väga väga defitsiit.
3.0 v8 on paadi ankur, kui panna siis ikka 4.0 või veel parem 4.4 v8
ja m30 on kindlasti töökindlam mootor, ja lihtsam ja odavam remontida jne...
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mul olnud nii 3,5 155kw automaat kui ka 3,0 160kw automaat ning tegelikkus on see, et täiesti võrdsed on autod. V8 tõmbab madalamalt ning sujuvamalt ning R6 on äkilisem. V8 on üldiselt päris probleemivaba...tüüpvigu ning probleeme on M30-st kõvasti vähem ning kui mootorit ilma hoolduse ja kõva tallamisega ära tapetud pole siis ei ole ka reeglina põhjust kap remonti teha.

Teemaalgataja peaks esmalt selgeks tegema auto eesmärgi ning selle kui palju on viitsimist ehitada ja jamada, M30 on kindlasti kergem E28 vahele panna.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta