e28 518le 3,5 mootor
Saan ma õigesti aru, et seda ehitust plaanitakse kiirenduse/parema lippamise eesmärgil ? Siis oleks juba mõistlik V8 vahele toppida Ega see vana ja väsinud 3,5 ei liigu ikka küll väga - või olen minu juba nii harjunud, et enam ei üllata.rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Aga üldiselt lihtsam oleks kohe osta see mudel, mida tahad Jalgratast pole vaja leiutama hakata. Saan aru kui tahad e28 kerega 540 siis jah, seda tehas ei teinud - siis vaja ehitada, aga 535-ed ju täitsa müügis siin/seal. Ja, et vana 3,5 kone korralikult elama saada, läheb ikka jälle natuke remondi peale ka...rõngad, saaled, kett + tallad/pingutid - jõukamad mehed vahetavad ehk isegi pihustid välja
850Ci
Seda küll, et saab asju korrastada.
Aga hiljem on ka autod erineva väärtusega, sest üks on tehases tehtud, kuid teine ise kombineeritud.
Samas ei tea kuidas teistel, aga mina isiklikult eelistan tehase oma. Aga kui tahetakse midagi sellist, mis pole tehasest kunagi tulnud on teine teema
Aga hiljem on ka autod erineva väärtusega, sest üks on tehases tehtud, kuid teine ise kombineeritud.
Samas ei tea kuidas teistel, aga mina isiklikult eelistan tehase oma. Aga kui tahetakse midagi sellist, mis pole tehasest kunagi tulnud on teine teema
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Secundeerin, v8 oleks kindlasti palju parem panna, nii häälelt, minekult kui stiililt. 3,5 m30 vana mootor on selline nagu ta on, odav lahendus on iseenesest.Smurff kirjutas:Saan ma õigesti aru, et seda ehitust plaanitakse kiirenduse/parema lippamise eesmärgil ? Siis oleks juba mõistlik V8 vahele toppida Ega see vana ja väsinud 3,5 ei liigu ikka küll väga - või olen minu juba nii harjunud, et enam ei üllata.rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Aga üldiselt lihtsam oleks kohe osta see mudel, mida tahad Jalgratast pole vaja leiutama hakata. Saan aru kui tahad e28 kerega 540 siis jah, seda tehas ei teinud - siis vaja ehitada, aga 535-ed ju täitsa müügis siin/seal. Ja, et vana 3,5 kone korralikult elama saada, läheb ikka jälle natuke remondi peale ka...rõngad, saaled, kett + tallad/pingutid - jõukamad mehed vahetavad ehk isegi pihustid välja
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Aga kunagi saab paremaks
E34 oli olemas sellised m30b34(r6 155kW 535i), m60b30(v8 160kW 530i) ja m60b40(v8 210kW 540i)rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
E28 525e & E28 535i
Mis otstarbeks tahtsid autot ehitada?
Muidu 3,5 M30 liigub küll (tühja kerega), aga näiteks ma usun, et 3,0 V8 (seda saab suht odavalt) on etem. ;) Ta on lihtsalt töökindlam ja uuem. Kui aga tahad sporti teha, siis pead ilmselt muretsema v8 manuaalkasti, ja see on väga väga defitsiit.
Muidu 3,5 M30 liigub küll (tühja kerega), aga näiteks ma usun, et 3,0 V8 (seda saab suht odavalt) on etem. ;) Ta on lihtsalt töökindlam ja uuem. Kui aga tahad sporti teha, siis pead ilmselt muretsema v8 manuaalkasti, ja see on väga väga defitsiit.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Jah nii on, väga kummaline iseenesest. 3,0 juba oli V8-na .. Miks nad huvitav siis 3,5 ei pakkund V8-na.kustas kirjutas:535 oli V8 alates E39'st. E34 535 on M30 mootoriga.rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
No siin vaidleks vastu, V8 E34 530 on küll numbriliselt 5kW võimsam kui E34 535i kuid reaalselt külg külje kõrval kiirendades jääb millegipärast reeglina ikka taha.V8 kirjutas:Secundeerin, v8 oleks kindlasti palju parem panna, nii häälelt, minekult kui stiililt. 3,5 m30 vana mootor on selline nagu ta on, odav lahendus on iseenesest.
Kui sa "vana" mootori all mõtled kulunud mootorit siis iseasi
Lisaks muidugi see aluploki remontimise probleem, mis tänaseks peaks nendel algusaastate V8 mootoritel igati aktuaalne olema, kas eestis täna keegi taastab aluploki silindreid ja mis see maksab?
E24 635CSi | E10 2002
3.0 v8 on paadi ankur, kui panna siis ikka 4.0 või veel parem 4.4 v8Kristina5 kirjutas:Mis otstarbeks tahtsid autot ehitada?
Muidu 3,5 M30 liigub küll (tühja kerega), aga näiteks ma usun, et 3,0 V8 (seda saab suht odavalt) on etem. Ta on lihtsalt töökindlam ja uuem. Kui aga tahad sporti teha, siis pead ilmselt muretsema v8 manuaalkasti, ja see on väga väga defitsiit.
ja m30 on kindlasti töökindlam mootor, ja lihtsam ja odavam remontida jne...
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Aga kunagi saab paremaks
Mul olnud nii 3,5 155kw automaat kui ka 3,0 160kw automaat ning tegelikkus on see, et täiesti võrdsed on autod. V8 tõmbab madalamalt ning sujuvamalt ning R6 on äkilisem. V8 on üldiselt päris probleemivaba...tüüpvigu ning probleeme on M30-st kõvasti vähem ning kui mootorit ilma hoolduse ja kõva tallamisega ära tapetud pole siis ei ole ka reeglina põhjust kap remonti teha.
Teemaalgataja peaks esmalt selgeks tegema auto eesmärgi ning selle kui palju on viitsimist ehitada ja jamada, M30 on kindlasti kergem E28 vahele panna.
Teemaalgataja peaks esmalt selgeks tegema auto eesmärgi ning selle kui palju on viitsimist ehitada ja jamada, M30 on kindlasti kergem E28 vahele panna.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008