e28 518le 3,5 mootor
e28 518le 3,5 mootor
Tere, mis osad oleks antud toimingu juures vaja vahetada? vabandan ette kui küsimus on tõstatatud juba kuskil siin foorumis, aga ise ei leidnud.
Ettetänades
Ettetänades
1,8 on M10 ja 3,5 on M30. Minumeelest tuleb seal ära vahetada absoluutselt kõik, isegi käigukast, diferentsiaal ja kardaan lõpetades kõigest, mis mootoriruumis asub. Aga kuna see M30 käib seal samamoodi ka juba tehasest peal, siis midagi väga hullu olla ju ei tohiks. Aga ma mõtlen praegu, et kas sillad ka ikka täpselt samad on? Kui sillad pole samad, siis juba kõvasti raskem.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
E28 518i ja 535i on sellised erinevused minu teada:
Kered veidi erinevad, esipaneel teise kujuga, 535el on tagumise silla tala kinnitus kohtades tugevdus lappid.
Pidurid erinevad, 535el ventileeritavad kettad ees tavalised taga, 518i tavalised kettad ees ja trummelpidur taga.
Käigukast, tagasild ja kogu jõuülekanne erinev.
Stabilisaatorid on 535i jämedamad(518i vist polegi tagumist stabilisaatorit)
535i orginaalis õliradiaator mootori õli jahutamiseks.
Kered veidi erinevad, esipaneel teise kujuga, 535el on tagumise silla tala kinnitus kohtades tugevdus lappid.
Pidurid erinevad, 535el ventileeritavad kettad ees tavalised taga, 518i tavalised kettad ees ja trummelpidur taga.
Käigukast, tagasild ja kogu jõuülekanne erinev.
Stabilisaatorid on 535i jämedamad(518i vist polegi tagumist stabilisaatorit)
535i orginaalis õliradiaator mootori õli jahutamiseks.
E28 525e & E28 535i
Eks see ringi ehitamine ole nii ja naa.
Muidugi kõige õigem ja lihtsam oleks osata 535, aga jah neid vähe ja hinnad palju kõrgemad kui väiksema mootoriga isenditel.
Kuid ma võin ju enda 535-e maha müüa kui sobiliku summat on keegi nõus maksma ( kuid see vist suht lootusetu ) .
Muidugi kõige õigem ja lihtsam oleks osata 535, aga jah neid vähe ja hinnad palju kõrgemad kui väiksema mootoriga isenditel.
Kuid ma võin ju enda 535-e maha müüa kui sobiliku summat on keegi nõus maksma ( kuid see vist suht lootusetu ) .
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
520i kere sarnaneb pigem 518isaga sammuti sillad ja jõuülekanne nõrgem.rokk kirjutas:kas 520 on sama lugu, mis 518? asi selles et tahaks hainina ja teha 3,5ks, aga korraliku kerega 2,5 või 2,8 pole müügil ja keretöödega ei tahaks kohe pihta hakata ning seega oleks praegused variandid 520id. Mis siis 520il tuleks ära vahetada?
Lihtsam oleks võtta 525i projekti alguseks aga ma arvan, et nii 518sast kui ka 520i saab ka ehitada lihtsalt vaeva ja raha kulub rohkem.
E28 525e & E28 535i
No pean tunnistama, et eestis selliseid müügis ühtegi hetkel pole. Ja vaadates hinda Saksas siis alla 6000,-EUR-i ei ole seda nagu mõtet müüa.Riki kirjutas:Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???
Aga jah tean,et seda hinda siin keegi maksma ei hakka.
Aga no kindlasti on olemas midagi huvitavat mille vastu võiks vahetada
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Jaks kirjutas:No pean tunnistama, et eestis selliseid müügis ühtegi hetkel pole. Ja vaadates hinda Saksas siis alla 6000,-EUR-i ei ole seda nagu mõtet müüa.Riki kirjutas:Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???
Aga jah tean,et seda hinda siin keegi maksma ei hakka.
Aga no kindlasti on olemas midagi huvitavat mille vastu võiks vahetada
Ja mis oleks see asi mile vastu vahetust sooviks teha kui saladus pole.
Siiski nii lihtsalt ei lähe ja käigukast on erinev.redline kirjutas:525e puhul tegu m20 mootoriga ja seal pidurid stabikad jms natuke lahjem. Kui sa leiaks 525i/528i ehk siis m30 mootoriga masina, piisaks ainult mootorist ja sinna juurdekuuluvast. Käigukast jne jääks vana.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.