Lahendus sinu mootoriprobleemile

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Lahendus sinu mootoriprobleemile

Postitus Postitas Kristina5 »

:!: Teema on eelkõige vanatüübilistele E34/E36/E30/E28 bensumootoritele (ka karpamootorid) mõeldud kuid paralleele võib tõmmata ükskõik milliste mootoritega (v.a diislid).

:!: Teiseks võiks keegi selle kleepsuks teha ning tore oleks ennem oma mure postitamist see läbi lugeda.

:!: Tegemist on ametliku infoga, ise seda päris välja pole mõelnud. Pärineb HAYNES manualist.

:!: Tekst tõlgitud minu poolt inglise keelest, mõned üksikud inglisekeelsed väljendid jäid tõlkimata. Parandused, arutelud jms oodatud!

Ilusat remondirõõmu ja nuputamist kõigile! :wink:

1. Mootor ei hakka pöörlema, kui üritad teda käima panna.
1. Aku klemmid lahti või korrodeerunud.
2. Aku tühi või vigane
3. Automaatkastil pole P kenasti sisse läinud või on sidur peale jäänud.
4. Stareri juhtmestik katkine või halvasti peale pandud.
5. Starteri hammasratas kinni jäänud hooratta külge.
6. Starteri solenoid vigane.
7. Starteri mootor vigane.
8. Süütevõti vigane.
9. Starteri hammasrattad kulunud või katki.
10. Mootori sisemised probleemid.

2. Mootor pöörleb, kuid ei käivitu.
1. Bensiinipaak tühi.
2. Aku tühi (mootor pöörleb aeglaselt)
3. Aku klemmid liiga lõdvalt või korrodeerunud.
4. Bensiinipihustid lekivad, vigane bensiinipump, vigane rõhuregulaator.
5. Bensiin ei jõua süsteemi või karburaatorisse.
6. Süütesüsteemi mingi osa vigane.
7. Bensiinipihusti on jäänud lahti.
8. Kulnud, vigased või valesti paigaldatud süüteküünlad.
9. Katkised, valesti paigaldatud või lõdvalt kinni olevad starteri juhtmed.
10. Jagaja valesti pandud poldid võivad süütemomendi tuksi keerata vms.
11. Süütepooli juhtmestik katki, valesti pandud või lõdvalt kinnitatud või vigane süütepool.

3. Mootor läheb külmalt raskelt käima.
1. Aku tühi.
2. Bensiinisüsteem töötab halvasti.
3. Pihustid lekivad või on asi karburaatoris.
4. Vaata üle jagaja rootor (CARBON-TRACKED)

4. Mootor läheb soojalt raskelt käima.
1. Vaheta õhufilter ära kui sa pole seda ammu teinud.
2. Bensiin ei jõua pihustitesse või karburaatorisse.
3. Akul on korrodeerunud klemmid (suurem tähelepanu pööra - klemmile).

5. Starter töötab liiga kõvasti.
1. Starteri hammasrattad on kulnud või katki.
2. Starteri mootori kinnituspoldid on lahti või kadunud.

6. Mootor käivitub, kuid sureb siis kohe välja.
1. Vaata üle kõik elektrilised kinnitused jagajal, süütepoolil ja generaatoril.
2. Pihustitesse ei jõua piisavas koguses bensiini (või karburaatorisse).
3. Damaged fuel injection speed sensors.
4. Vaata üle pihustite releed.

7. Mootori all on õlilõik.
1. Karteri tihend lekib / õli väljalaskepolt lekib.
2. Õlirõhuandur lekib.
3. Klapikambrikaanetihend lekib.
4. Mootori muud õlitihendid lekivad.

8. Mootor töötab ebaühtlaselt.
1. Vaakumleke.
2. Umbes olev õhufilter.
3. Pump ei suuda piisavalt bensiini saata pihustitesse või karburaatorisse.
4. Plokaanetihend lekib.
5. Mootoririhm kulunud / kett kulunud või hammasrattad kulunud.
6. Camshaft lobes worn.
7. Söekanister vigane (kes ei tea mis see on, siis see asub E34 M20 mootorite puhul kapotiruumis juhipool tulede taga, meenutab nagu väikest raketti või tünni, see on paagituulutuse jaoks)

9. Mootor jätab tühikäigul vahele.
1. Süüteküünlad valesti paigaldatud või kulnud.
2. Vigased küünlad või küünlajuhtmed.
3. Vaakumlekked.
4. Süütemoment vale.
5. Madal kompressioon.
6. Söekanister vigane (kes ei tea mis see on, siis see asub E34 M20 mootorite puhul kapotiruumis juhipool tulede taga, meenutab nagu väikest raketti või tünni, see on paagituulutuse jaoks)

10. Mootor jätab sõites ka vahele.
1. Bensiinifilter vana ja umbes või mujal süteemis ebapuhas.
2. Low fuel output at the injectors, or partially-blocked carburettor jets.
3. Vigased või halvasti paigaldatud süüteküünlad.
4. Vale süütemoment.
5. Katkine jagaja kaas või muud jagaja osad katkised.
6. Vigased küünlajuhtmed.
7. Heitgaaside komponendid vigased.
8. Madal kompressioon.
9. Nõrk või vigane süütesüsteem.
10. Vaakumlekked.

11. Mootor 'tõrgub' kiirendamisel.
1. Küünlad on millegagi koos (märjad jms).
2. Pihustid või karburaator ei tööta.
3. Bensiinifilter umbes.
4. Vale süütemoment.
5. Sisselaske kollektoris on lekkeid.

12. Mootor 'lainetab' kui hoiad gaasi paigal.
1. Sisselaskes on õhulekkeid.
2. Bensupump vigane.
3. Pihustite juhtmestik üle vaadata.
4. Vigane ECU

13. Mootor sureb välja.
1. Tühikäigu kiirus pole õige.
2. Kütusefilter umbes või on süteemi sattunud vett (ka muid aineid).
3. Jagaja osad kulnud.
4. Heitgaaside komponendid vigased.
5. Vigased või valesti paigaldatud süüteküünlad.
6. Vigased küünlajuhtmed.
7. Vaakumlekked.

14. Mootoril pole jõudu.
1. Vale süütemoment.
2. Excessive play in distributor shaft.
3. Kulunud rootor, jagaja kaas.
4. Vigased või valesti paigaldatud süüteküünlad.
5. Pihustid või karburaator ei tööta.
6. Vigane süütepool.
7. Pidurid on peal (enemasti juhtub selline asi siis, kui auto on ikka tõesti kaua seisnud)
8. Automaatkasti õlitase pole õige.
9. Sidur libiseb.
10. Bensiinifilter on umbes või on bensiini sees vesi või muid aineid/vedelikke.
11. Heitgaaside kontrollsüteemid vigased/ei tööta korralikult.
12. Madalad kompressioonid.

15. Mootorist kostub kloppimise / koputamise häält kiirendamisel või mäest üles sõidul.
1. Incorrect grade of fuel.
2. Vale süütemoment.
3. Pihustid või karburaator vajab uuesti sättimist.
4. Kahjustunud küünlad / küünlajuhtmed või valet tüüpi küünlad.
5. Kahjustunud jagaja osad.
6. Kahjustunud heitgaaside süteem.
7. Vaakumlekked.

16. Mootoris süttib OIL PRESSURE (õlirõhu) tuli.

NB! Lülita mootor kohe välja kui tuli põlema hakkab, muidu võivad tekkida väga suured kahjustused.

1. Madal õlitase.
2. Tühikäigu pöörded liiga madalal.
3. Lühis juhtmestikus.
4. Õlirõhu andur on vigane (sellegipooolest ei tasuks ennem edasi sõita!!)
5. Õlipump on kulunud või mootori mingid tihendid võivad täiesti läbi olla.

17. Lülitasid mootori välja, kuid see töötab edasi.
1. Tühikäigupöörded liiga kõrged.
2. Ülemäärane mootoritöötemperatuur.
3. Bensiini oktaaniarv on vale.
4. Süüteküünlad vigased / incorrect grade.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

:!: Lisan veel siia ka ühe alamkategooria, mis hõlmab mõningaid mootori elektrilisi probleeme!

Aku ei püsi laetuna.
1. Generaatori rihm on halvasti paigaldatud või on sellel mõni defekt.
2. Elektrolüütide tase madal.
3. Akuklemmid on lõdvalt või korrodeerunud.
4. Generaator ei lae korralikult.
5. Laadimise juhtmestikus on katkiseid või vigaseid ühendusi.
6. Lühised autoelektris.
7. Aku seestpoot vigane.
8. Mõnedel varasematel mudelitel süttib IGNITION WARNING LIGHT BULB.

IGNITION WARNING LIGHT ei kustu ära.
1. Generaator läbi.
2. generaatori rihm läbi või paigast ära.
3. Generaatori pingeregulaator ei toimi.

IGNITION WARNING LIGHT ei hakka põlema kui võtit keerad.
1. Hoiatustule pirn katki.
2. Pirnihoidja, selle juhtmestik võib vigane olla.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Mõtlesin misasi see ignition warning light on, aga ilmselt on mõeldud siis akutuld.
Tulihingeline bmw fänn:)
jumpsik
Postitusi: 273
Liitunud: 09 Sept 2010 02:07

Re: Lahendus sinu mootoriprobleemile

Postitus Postitas jumpsik »

täitsa asjalikud nõuanded :)
Vasta