halliandur
halliandur
kas hallianduri rikke tottu voib sade kadund olla suutepool korras juhtmed terved kommutaatori too pohimottet ei tea rootor terve
Re: halliandur
Mis autoga muidu tegemist? Viga tõenäolisemalt on ikkagi kommutaatoris, halli anduritega üldiselt ei juhtu iseenesest midagi. Kommutaatori võib näiteks maha tappa kui lihtsalt lahtiste piipudega autot käivitada! Algajad kipuvad sedasi sädet kontrollima, et võetakse piibud maha ja siis kontrolliks ühe juhtme otsa küünal Samuti kompressiooni mõõtmisel tuleb enne käivitamist kindlasti eemaldada nn "pearelee".
E24 635CSi | E10 2002
Siiski, sealt saab ju kommutaator signaali millal anda impulss süütepooli?Indrek I kirjutas:halliandur oli minuarust mõeldud ainult diagnostika pistikust signaali saamiseks ja ei saa süüdi olla üheski mootori viperuses
Varasematel jagajatel oli see lahendatud mehhaanilise kontaktiga, kes mõnda vanakooli autot putitanud on teab millest jutt.
Ja uuematel motronic pritsega mootoritel on selle asemel induktsiooniandur hoorattal.
edit: leidsin skeemi kus asi puust ja punaseks tehtud http://auto.howstuffworks.com/engine10.htm
E24 635CSi | E10 2002