Uued OEM kütusetorud
Uued OEM kütusetorud
Oskab keegi öelda, kas esindusest ostetud kütusetorud on juba paika painutatud või antakse seal terastoru asemel rull vasktoru?
Piduritoru tuli viimane kord sirge tükk ja terastoru kodus hästi ei painuta
Piduritoru tuli viimane kord sirge tükk ja terastoru kodus hästi ei painuta
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
Minu kogemus on selline, et kütusetorud tulevad valmiskujul, piduritorud tuleb ise painutada.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album21/abm.sized.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album21/abm.sized.jpg
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Tere, kui juba siin mainitakse küttetorudest siis tunneks huvi et palju e28 küttetorude tk hind on?
Viimati muutis reyo22, 05 Dets 2010 18:45, muudetud 1 kord kokku.
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Re: Uued OEM kütusetorud
Aga kuidas seda terasest piduritoru oleks mõistlik painutada, on kellegil mingi abinõu välja mõeldud?raimo kirjutas: Piduritoru tuli viimane kord sirge tükk ja terastoru kodus hästi ei painuta
UM varuosaletis öeldi mulle, et nad ise teevad ka nö "põlve otsas".
Vasktoru painutamine on ka käte vahel lihtne ja väiksemad vead saab hästi korrigeerida. Terastoru ilmselt kahte korda painutada ei kannata, mul veel see probleem, et vanad torud, mille järgi shnitti võtta, pole kahjuks säilinud.
E24 635CSi | E10 2002
Terasest piduritorud ma painutasin E28'le käe vahel. Nad on piisavalt peenikesed, et painutades kokku ei vaju. Järske paindeid on käe vahel raske teha, aga neid oli ainult tagasilla kohal 1 või 2 tk, mille tegin sobiva padruni peale vajutades.
Üldiselt on see väga nõme töö. Mu kannatus katkes ikka päris mitmel korral. Kuidagi ei saa neid torusid ilusti jooksma, kuigi vanad olid ees. Hakkasin tagant ette liikuma, aga siis oli tükk tegemist, et peapumpa otsad sisse saada. Nad peavad otse jooksma, muidu ei keera sisse. Kui ma uuesti teeks, siis vast hakkaks eest taha liikuma. Kui torud juba küljes on, siis puupulkade abil annab pisut järelpainutada, kus vaja.
Kinnitusklambrite kruvide lahti saamine on omaette ooper.
PS! Hea teada, et kütusetorud valmis painutatuna tulevad. See töö on ka veel ees
Üldiselt on see väga nõme töö. Mu kannatus katkes ikka päris mitmel korral. Kuidagi ei saa neid torusid ilusti jooksma, kuigi vanad olid ees. Hakkasin tagant ette liikuma, aga siis oli tükk tegemist, et peapumpa otsad sisse saada. Nad peavad otse jooksma, muidu ei keera sisse. Kui ma uuesti teeks, siis vast hakkaks eest taha liikuma. Kui torud juba küljes on, siis puupulkade abil annab pisut järelpainutada, kus vaja.
Kinnitusklambrite kruvide lahti saamine on omaette ooper.
PS! Hea teada, et kütusetorud valmis painutatuna tulevad. See töö on ka veel ees
Mul samamoodi see töö ees. Oleks hea kui keegi need kütusetorud valgamaale tooks , et annaksin raha et kes Um läbi käiks ja tooks mulle. No see kellel ise ka tallinna oleks asja, vb saaks kellegagi nii kaubale....
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Kütusetorud tulid valmispainutatud kujul ning nii pidi olema kõikide mudelite puhul. Piduritorudega on nii ja naa, UM ise painutab põlve otsas kui vaja.
Vasktoru ei sobinud mulle esteetilistel põhjustel.
Ise tehes 10mm läbimõõduga materjalist peaks arvestama, et kütuselati ja paagi otsikud on ikkagi kõik 8mm omad.
Vasktoru ei sobinud mulle esteetilistel põhjustel.
Ise tehes 10mm läbimõõduga materjalist peaks arvestama, et kütuselati ja paagi otsikud on ikkagi kõik 8mm omad.
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||