kontrollida saab lihtsalt plokikaane järgi, kui kaane koodi kolm viimast nr on 885 siis on tegu 125kw mootoriga( juhul kui pole plokki vahetatud ja selleks on 2,5l) kui kood on 731 või 200 siis on tavaline 2,0 mootor, võib olla ka 95kw 2,5l mootor...
kas selle mootori kohta ei kehti see lihtne asi, et mootori ploki peal olev mootori nr sisestada realoem.com või bmwfans.info ja ütleb mis asjaga tegu?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
trevi kirjutas:kas selle mootori kohta ei kehti see lihtne asi, et mootori ploki peal olev mootori nr sisestada realoem.com või bmwfans.info ja ütleb mis asjaga tegu?
Kui auto asub 200 km kaugusel siis on mõttekas enne ikka küsida asjatundjatelt. Aga tundub, et tuleb ikka kohale minna ...
Käisin täna ikkagi Tallinnast Viljandis ära. Ja kõigi teiseste tunnuste järgi on tegu vist ikkagi 2,0 mootoriga. Plokikaanel numbrit näha ei õnnestunudki. Püüdsin lambiga peegliga ja erinevate nurkade alt vaadata - tulutult. Väljalaske kolle pool seda pole ja sisselaske kolle pool on "oinasarved" nii tihedalt ees, et ei näe seda sissealaskeavade peal olevat pinda kohe kuidagi. Kollektorit maha ei tahtnud kiskuda (võõras auto ikkagi).
Vahe pidi veel difrites olema. Sellel oli igatahes kolme kinnitusega differ. Kardaani pool kaks polti külgedel vertikaalis ja tagumise kaane küljes üks.
kõikidel detalidel on tootekoodid peal, k.a ka kaanel ja plokil, õigus starteri juures on ka kood olemas aga seda ei pruugi alati näha olla( olen näinud siledate pindadega plokke)...