Mootor ei käivitu , mootoriks 2.8 135 kw
Mootor ei käivitu , mootoriks 2.8 135 kw
pilt on kellegi teise oma aga panin sellepärast siia et see küsimus pakkus huvi ,mis eesmärk sellel voolikujupil on ? käimapanemisel tilkus sealt bensiini, või peab see kuhugi kinnitama?
Pildipeal olev küsimus on tähistatud punase kastiga seal kus see voolikujupp asub..
Abi oleks teretulnud..
hetkel torusid pole siis tegin kapoti aluse süsteemi kuidas käivitada, võtsin kaks limonaadi pudelit ja tegin pealevoolu koha ja tagasivoolu.
pritsungi ette panin ma pumba mis imeb pensu plastik pudelist. pumba juhtmed ühendasin bensiinipumba relee pessa pruun ja roheline(lillakas) juhe ja siis hakkas pensu imema aga ta tõmbas mega kähku bensu voolikust et kas ta umbe ei tõmba v?
Pildipeal olev küsimus on tähistatud punase kastiga seal kus see voolikujupp asub..
Abi oleks teretulnud..
hetkel torusid pole siis tegin kapoti aluse süsteemi kuidas käivitada, võtsin kaks limonaadi pudelit ja tegin pealevoolu koha ja tagasivoolu.
pritsungi ette panin ma pumba mis imeb pensu plastik pudelist. pumba juhtmed ühendasin bensiinipumba relee pessa pruun ja roheline(lillakas) juhe ja siis hakkas pensu imema aga ta tõmbas mega kähku bensu voolikust et kas ta umbe ei tõmba v?
Viimati muutis reyo22, 20 Jaan 2011 16:29, muudetud 1 kord kokku.
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
huvitav on aga see et sealt tilkus bensiini.... siis tilguks edasi ju salongi ka..Jaks kirjutas:Sinna läheb salongi termo anduri voolik.
Ehk siis mootor imeb läbi anduri õhku ning selle järgi avatakse või suletakse soendus kraani.
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
2.8 mootori süüte sisse keeramisel süütepoolis voolu pole. Kus kohast ma viga peaksin otsima?
starter võtab mootori ringi käima küll aga jagajasse ja süütepooli ei tule see vool , milles probleem võib olla. puhastasin jagaja tahmast ja oksüdeerund kohad haljaks et ühendus oleks hea ja siis panin kõik ilusti tagasi nagu vaja oskab keegi aidata?
starter võtab mootori ringi käima küll aga jagajasse ja süütepooli ei tule see vool , milles probleem võib olla. puhastasin jagaja tahmast ja oksüdeerund kohad haljaks et ühendus oleks hea ja siis panin kõik ilusti tagasi nagu vaja oskab keegi aidata?
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Täna siis võtsin enda 528i bmw vana pritsungi ja aju juhtme maha sest vool ei jõudnud jagaja ja süütepooli ju siis mingi viga, siis aga soetasin endale uue juhtmestiku mis on ka e28 528i juhtmestik. Selgus üks asi mis jäi südant kripeldama et kas selle juhtmega käima lähebgi , seega küsimus minupoolt selline. Et vanal aju juhtme tsoklis pole lisaklemme , soetatud juhtmestiku tsoklis on aga 1 lisa klemm all reas , kas see mõjutab auto käimaminemist ? .. sooviks vastuseid saada:) enne kui juhtme külge panen.
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Kui süütepoolile voolu peale ei tule (eeldan, et mõtled rohelist juhet), kontrolli kas mootori ja kere vahelises pistikus olevale analoogsele juhtmele tuleb.
Too roheline juhe peaks otse süütelukust tulema, ja lisaks süütepoolile voolu andma ka releedele mis lülitavad sisse mootorijuhtimise.
Kui kerepistikusse voolu peale ei tule, peitub viga ilmselt mujal.
Võid proovida ka otse 12v peale vedada ja vaadata kas siis toimib.
Seni kuni klemme puudu ei ole ajupistikus, pole tõenäoliselt hullu, vaata kas uuel juhtmestikul on ka mõni pistik lisaks (mingi temp. andur, lambda vms.)
Too roheline juhe peaks otse süütelukust tulema, ja lisaks süütepoolile voolu andma ka releedele mis lülitavad sisse mootorijuhtimise.
Kui kerepistikusse voolu peale ei tule, peitub viga ilmselt mujal.
Võid proovida ka otse 12v peale vedada ja vaadata kas siis toimib.
Seni kuni klemme puudu ei ole ajupistikus, pole tõenäoliselt hullu, vaata kas uuel juhtmestikul on ka mõni pistik lisaks (mingi temp. andur, lambda vms.)