salongi ventikas
salongi ventikas
kysix, et kas 520i-l 87 kondiga autol on seda salongi ventikat v2ga raske ise vahetada? nu ei n2e kusagilt seda ventikat, tundub, et tuleb k6vasti lammutada v6i lihtsam lasta see kusagil kellegil 2ra vahetada mingi raha eest, mudu ventikas pl2riseb mis kole....
Re: salongi ventikas
mu arust ka e28l on see selle pleki tagagi kus kojamehe hoovastik, ehk esiklaasi all kohe ja kapoti alt pääsed ligi.
See on päris lihtne töö: http://bmwclassic.ee/323/album150/aam Eemalda pildilt paistev musta värvi vahesein. Selle taga ongi salongivendikas peidus. 15 minutit ja valmis.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
niih esialgu romulatest ja kusagilt saanud pole, esinduses 6eldi, et myyvad ainult mootorit mingeid puxe nemad ei myy... boshi esindust pole veel proovinud...
oki kraapisin mootori maha, m6tsin, et 2kki saab ise sinna mingid puxid panna, a esialgu pole nagu aimugi kuda assja lammutada saax, 2kki keegi kellel kogemust selles vallas jagax natuke infot v6i k6ik aint soovitavad, et vaheta puxid, vaheta puxid a keegi vahetanud pole ise?
oki kraapisin mootori maha, m6tsin, et 2kki saab ise sinna mingid puxid panna, a esialgu pole nagu aimugi kuda assja lammutada saax, 2kki keegi kellel kogemust selles vallas jagax natuke infot v6i k6ik aint soovitavad, et vaheta puxid, vaheta puxid a keegi vahetanud pole ise?
kui sul on behr'i toodetud vent siis peaks seda tüüpi leiduma veel ka e12, e21 ja e24 pealtmaxx_520 kirjutas:niih esialgu romulatest ja kusagilt saanud pole,
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
kui sofica oma siis pole mujalt, kui e28 pealt, otsida
niih v2ike uuendus teemasse, uus mootor boschi esinduses on 548.- eeq, salome autos maxab sama asi 540.- eeq, ehk siis mitte v2ga kirves.
UM-is maxab uus salongi ventikas koos labadega pea 4k.
nii, et nuh targem on osta mootor uus ja labad kylge panna...
Nyyd kysimus ongi, et kuda saada vanalt mootorilt labad k2tte, kuna proovisin neid sealt otsast sikutada aga kudagi 2ra ei tulnud, kas seal on mingi spets n6ks kuda nad 2ra k2ivad v6i v6ib vabalt lihtsalt j6uga nad otsast 2ra katkuda ja uuele otsa liimida?
T2nud vastuste eest.
UM-is maxab uus salongi ventikas koos labadega pea 4k.
nii, et nuh targem on osta mootor uus ja labad kylge panna...
Nyyd kysimus ongi, et kuda saada vanalt mootorilt labad k2tte, kuna proovisin neid sealt otsast sikutada aga kudagi 2ra ei tulnud, kas seal on mingi spets n6ks kuda nad 2ra k2ivad v6i v6ib vabalt lihtsalt j6uga nad otsast 2ra katkuda ja uuele otsa liimida?
T2nud vastuste eest.
oki asi vahetatud, uus mootor peal ja asi funkkab ideaalselt, kuulda pole suurt midagi kui siis aint 3.nda astme peal ja soojax l22b ka kenast
Aga vaeva sai n2htud ikke k6vasti, ex ma ise ka loll ja pole ennem teinud seda a mootori lammutasin peris tykkidex kuna vanat mootorit vaja pold ja kodo mingeid korralike kruustange ka pold, siis sai kasutatud ketasl6ikurit, mootor purux ja v6ll 3-st kohast katki, oki peale seda m6tsin, et kuda labad k2tte saada kuna neid sealt sikutades kyll k2tte ei saand, panin labad kuuma vette seisma m6nex ajax ja siis surasin yhele poole puuri ning teiselt poolt kopsisin puuklotsi ja haamriga v6lli ventika seest v2lja ....
ex ta ole, t6id saab igat moodi teha ja kindlasti olex saanud lihtsamalt a mina tegin nii... uuele mootorile panin labad tagasi otsa ja kopsisin natuke haamriga ka peale, et nad k6vasti kinni j22x sobitasin veitz, a igatahes sai ta paikka ja asi tehtud
kuda keegi tarkpea seal neid puxe vahetab seda ma kyll ei kujutaette, kuna need ikke peris mootori kylge ehitatud ja neid k2tte saada, vot seda tahax n2ha
igatahes teema ammendatud
loodetavasti on kellegil abi sellest siin....
Aga vaeva sai n2htud ikke k6vasti, ex ma ise ka loll ja pole ennem teinud seda a mootori lammutasin peris tykkidex kuna vanat mootorit vaja pold ja kodo mingeid korralike kruustange ka pold, siis sai kasutatud ketasl6ikurit, mootor purux ja v6ll 3-st kohast katki, oki peale seda m6tsin, et kuda labad k2tte saada kuna neid sealt sikutades kyll k2tte ei saand, panin labad kuuma vette seisma m6nex ajax ja siis surasin yhele poole puuri ning teiselt poolt kopsisin puuklotsi ja haamriga v6lli ventika seest v2lja ....
ex ta ole, t6id saab igat moodi teha ja kindlasti olex saanud lihtsamalt a mina tegin nii... uuele mootorile panin labad tagasi otsa ja kopsisin natuke haamriga ka peale, et nad k6vasti kinni j22x sobitasin veitz, a igatahes sai ta paikka ja asi tehtud
kuda keegi tarkpea seal neid puxe vahetab seda ma kyll ei kujutaette, kuna need ikke peris mootori kylge ehitatud ja neid k2tte saada, vot seda tahax n2ha
igatahes teema ammendatud
loodetavasti on kellegil abi sellest siin....