1. leht 1-st

salongi ventikas

Postitatud: 20 Dets 2005 23:47
Postitas maxx_520
kysix, et kas 520i-l 87 kondiga autol on seda salongi ventikat v2ga raske ise vahetada? nu ei n2e kusagilt seda ventikat, tundub, et tuleb k6vasti lammutada v6i lihtsam lasta see kusagil kellegil 2ra vahetada mingi raha eest, mudu ventikas pl2riseb mis kole....

Re: salongi ventikas

Postitatud: 20 Dets 2005 23:51
Postitas Toivoku
mu arust ka e28l on see selle pleki tagagi kus kojamehe hoovastik, ehk esiklaasi all kohe ja kapoti alt pääsed ligi.

Postitatud: 21 Dets 2005 00:15
Postitas maxx_520
hmm hea m6te peab proovima seda :idea:

Postitatud: 21 Dets 2005 09:26
Postitas Jaan
See on päris lihtne töö: http://bmwclassic.ee/323/album150/aam Eemalda pildilt paistev musta värvi vahesein. Selle taga ongi salongivendikas peidus. 15 minutit ja valmis.

Postitatud: 21 Dets 2005 09:48
Postitas Ruut
kas mitte kondiga masinal ei ole kaks ventikat ja sellele kondi omale pääseb ligi keskkonsoolist

Postitatud: 22 Dets 2005 16:27
Postitas maxx_520
kondi oma mind esialgu ei huvita, lihtsalt seda tahax vahetada mis sooja annab, kont nagunii ei t66ta, salongis kyll vent puhub ja mootor on ka olemas, a puudub radikas ees ja vist veel mingi ventilaator mis eelmine omanik r22kis....

Postitatud: 02 Jaan 2006 13:22
Postitas maxx_520
hmm teema endiselt aktuaalne, uurix, et kas seda ventikat mis kondil on ja salongis puhub annab ka salongi ventikax kasutada ja sooja saada v6i on need ventikad suht erinevad? oskab keegi midagi kosta selle peale... :roll:

Postitatud: 02 Jaan 2006 15:39
Postitas Ruut
milles probleem? ma arvan, et soojenduse vente peaks olema piisavalt saadaval. hinnaklass 0-200 kr. näiteks sauelt siimu või igori käest. vahetamine on tõesti mõne minuti küsimus

Postitatud: 02 Jaan 2006 16:49
Postitas maxx_520
sauel 6eldi, et ei liigu nendele autodele enam selliseid juppe, siimu ja igori kohta ei oska midagi kommida, ei tea nende kontakte...

Postitatud: 02 Jaan 2006 17:00
Postitas Ruut
maxx_520 kirjutas:sauel 6eldi, et ei liigu nendele autodele enam selliseid juppe, siimu ja igori kohta ei oska midagi kommida, ei tea nende kontakte...
kui küsisid sauelt, siis neist ühega rääkisid. mõlemad romulad asuvad sauel. siimu kontaktid leiad ebk foorumist.

Postitatud: 02 Jaan 2006 23:17
Postitas maxx_520
t2nud ruudule :P ex ma yritan midagi leida :)

Postitatud: 07 Jaan 2006 00:58
Postitas maxx_520
niih esialgu romulatest ja kusagilt saanud pole, esinduses 6eldi, et myyvad ainult mootorit mingeid puxe nemad ei myy... boshi esindust pole veel proovinud...

oki kraapisin mootori maha, m6tsin, et 2kki saab ise sinna mingid puxid panna, a esialgu pole nagu aimugi kuda assja lammutada saax, 2kki keegi kellel kogemust selles vallas jagax natuke infot v6i k6ik aint soovitavad, et vaheta puxid, vaheta puxid a keegi vahetanud pole ise?

Postitatud: 07 Jaan 2006 10:32
Postitas Ruut
maxx_520 kirjutas:niih esialgu romulatest ja kusagilt saanud pole,
kui sul on behr'i toodetud vent siis peaks seda tüüpi leiduma veel ka e12, e21 ja e24 pealt
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
kui sofica oma siis pole mujalt, kui e28 pealt, otsida

Postitatud: 07 Jaan 2006 12:26
Postitas maxx_520
tegemist on yldse boshi toodanguga...

0130063012 on nummer peal kirjas...

Postitatud: 12 Jaan 2006 13:01
Postitas maxx_520
niih v2ike uuendus teemasse, uus mootor boschi esinduses on 548.- eeq, salome autos maxab sama asi 540.- eeq, ehk siis mitte v2ga kirves.

UM-is maxab uus salongi ventikas koos labadega pea 4k. :shock:
nii, et nuh targem on osta mootor uus ja labad kylge panna...

Nyyd kysimus ongi, et kuda saada vanalt mootorilt labad k2tte, kuna proovisin neid sealt otsast sikutada aga kudagi 2ra ei tulnud, kas seal on mingi spets n6ks kuda nad 2ra k2ivad v6i v6ib vabalt lihtsalt j6uga nad otsast 2ra katkuda ja uuele otsa liimida?


T2nud vastuste eest.

Postitatud: 14 Jaan 2006 20:53
Postitas maxx_520
oki asi vahetatud, uus mootor peal ja asi funkkab ideaalselt, kuulda pole suurt midagi kui siis aint 3.nda astme peal ja soojax l22b ka kenast :)

Aga vaeva sai n2htud ikke k6vasti, ex ma ise ka loll ja pole ennem teinud seda :P a mootori lammutasin peris tykkidex kuna vanat mootorit vaja pold ja kodo mingeid korralike kruustange ka pold, siis sai kasutatud ketasl6ikurit, mootor purux ja v6ll 3-st kohast katki, oki peale seda m6tsin, et kuda labad k2tte saada kuna neid sealt sikutades kyll k2tte ei saand, panin labad kuuma vette seisma m6nex ajax ja siis surasin yhele poole puuri ning teiselt poolt kopsisin puuklotsi ja haamriga v6lli ventika seest v2lja ....

ex ta ole, t6id saab igat moodi teha ja kindlasti olex saanud lihtsamalt a mina tegin nii... uuele mootorile panin labad tagasi otsa ja kopsisin natuke haamriga ka peale, et nad k6vasti kinni j22x sobitasin veitz, a igatahes sai ta paikka ja asi tehtud :D

kuda keegi tarkpea seal neid puxe vahetab seda ma kyll ei kujutaette, kuna need ikke peris mootori kylge ehitatud ja neid k2tte saada, vot seda tahax n2ha :P

igatahes teema ammendatud :)

loodetavasti on kellegil abi sellest siin....