plaanis e21 korda teha...
plaanis e21 korda teha...
Olen ise veel noor ja mitte kõige targem selles vallas, niisiis pöörduksin asjatundajate poole, et kuidas kere korda teha (see on küllaltki roostes: küljekarbid on auklikud, rattakoopa ääred on ka läbi roostetanud ). Ja mis oleks see piir, kust alates enam ei oleks mõtet taastama...ma pole veel päris kursis kuidas põhja ja veermikuga lood on...
Re: plaanis e21 korda teha...
sul peab palju tahtmist olema,rahalugemise võid ära unustada,mõtet on alati..........meelis558 kirjutas:Olen ise veel noor ja mitte kõige targem selles vallas, niisiis pöörduksin asjatundajate poole, et kuidas kere korda teha (see on küllaltki roostes: küljekarbid on auklikud, rattakoopa ääred on ka läbi roostetanud ). Ja mis oleks see piir, kust alates enam ei oleks mõtet taastama...ma pole veel päris kursis kuidas põhja ja veermikuga lood on...
...
Kere on sul kõige suurem mure, muu on odav korda teha. Ma arvan, et ainult küljekarbid ja tagatiiva ääred kuskil töökojas vahetada tuleb umbes 10k kindlasti, sest seal rattakoopa sisemised ääred, karbi sisemine plekk ja tungraua toed ka kindlasti läbi. Lisaks veel augud kindlasti põhjas, esitiibade all jne, kalliks läheb see mäda kere parandamine. Aga alusta tasapisi, üks asi korraga, kõigepealt see korda, mis ülevaatuse läbimist takistab.
kui on olemas omal garaaz koos kütte kanali valgusega ja tööriistadega siis tasub ära taastamine. kui mitte siis taastamist võid alustada garaazi ostmisega. see minu arvamus aga fakt on see et kodus maja ees põlve otsas ei tee sa mitte kui midagi. ja mis kõige tähtsam! palju oled nõus kulutama auto taastamise peale. sellest oleneb kui põhjalikku nõu me sulle anda saaksime.
Edu.
Edu.
parem kogu raha ja viii kellegi asjatundja juurde. kui varem plekitööd teinud pole siis ei kuku see ülte välja, õppida võiksid ikka mingi muu auto peal, alguses päris porno tuleb:P sul peab keegi tark kõrval olema. keevitada pead ka oskama et ei lase pikalt kinni vaid punktid. jne plaplaplapla
745, R-23, R-12
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
- Asukoht: tallinn
osta mult kere ära, mootorile leian ise ostja mul tiptop kere, ttiivaääredvahetatud ja karpe keevitatud poolenisti tööd tehtud, sul veel vaja yle kontrollida ja natukese lihvida nind värvimisse saata, kuan sul komplektne auto siis saad tiivad põlled stanged ja tuled enda autolt ära kruttida, kuigi minu käest saab mitmeid asju ka topelt kaasa :
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Huvi pärast küsiks, et kus töökojas see 10 kilo maksma läheb, mina lasin u. 2 aastat tagasi E30-l vahetada küljekarbid ja tagakoopa ääred seest+väljast ja küsiti 2000. Ja uued osad läksid ka vast ligikaudu samapalju maksma.ErR kirjutas:Ma arvan, et ainult küljekarbid ja tagatiiva ääred kuskil töökojas vahetada tuleb umbes 10k kindlasti, sest seal rattakoopa sisemised ääred, karbi sisemine plekk ja tungraua toed ka kindlasti läbi.
Automaalris pakuti E28 2 karpi ja 2 tagumist tiivaäärt vahetada 4200.-, kui mingit lisatööd tegema ei pea. Autoksis pakuti 4400.- min, kui palju roostet ja tuleb varjatud kohti ka lappida, siis kuni 11k. Lisaks veel värvimine mõlemal juhul. Nüüd kiskusin ise vanad karbid ja ääred maha ja seal taga oligi olukord väga vilets ja tuleb veel palju lisaks parandada. Ma arvan, et enamikel juhtudel ikka ei pääse ainult uue välispleki asendamisega, kui vanal juba augud sees. 2000.- tuleb juba pleksepa ühe päeva töö raha ja kui korralikult tehakse peaks ikka mitu päeva minema.
selle karbi ja ääre vahetuse kohta vöin öelda et eriti all 5-6k ei saa sellist löbu, tean kuna isa tegeleb sellise asjaga... ja tavaliselt sellisel puhul tehakse töö kui värvini, st värv ja värvimine lläheb veel töö hinnale lisaks.
Keevitamise öppimiseks kui endal keevitus olemas, Ehita üks aiakäru väga hea moodus kuidas harjutada keevitust.
Keevitamise öppimiseks kui endal keevitus olemas, Ehita üks aiakäru väga hea moodus kuidas harjutada keevitust.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
kegem on osta paar pakki elektroode , lõikekettaid (kui muidugi relakas ja keevitus enda käest võtta) ja siis hakkad ise seal nokitsema...
algus on küll jube aga sellega harjub ilusti ära...
ja kohe kindlasti mittemingil juhul ilma prillideta keevita...omad kogemused
paar tundi keevitad ilma prillideta ja siis paar ööpäeva istud ülevaja ja jube vlu silmades
algus on küll jube aga sellega harjub ilusti ära...
ja kohe kindlasti mittemingil juhul ilma prillideta keevita...omad kogemused
paar tundi keevitad ilma prillideta ja siis paar ööpäeva istud ülevaja ja jube vlu silmades
Kes siis elektrood keevitusega autot keevitab .7pac kirjutas:kegem on osta paar pakki elektroode , lõikekettaid (kui muidugi relakas ja keevitus enda käest võtta) ja siis hakkad ise seal nokitsema...
algus on küll jube aga sellega harjub ilusti ära...
ja kohe kindlasti mittemingil juhul ilma prillideta keevita...omad kogemused
paar tundi keevitad ilma prillideta ja siis paar ööpäeva istud ülevaja ja jube vlu silmades
Carclassic OÜ