hmm..aga tuleb nii teha et auke ei tekiks
ja kui tekib siis annab need ju kinni lasta uuesti nii et pole probleemi...
võin teha nv paar pilti mis sai suvel keevitatud ja siis vaadake kuidas saab ka elektrodidega
7pac kirjutas:võin teha nv paar pilti mis sai suvel keevitatud ja siis vaadake kuidas saab ka elektrodidega
Loomulikult saab ka elektroodidega aga see õmblus hakkab palju kergemini roostetama, isegi kui spets mastiksiga katta võib tekkida probleeme. Kui raha vähe ja "vana kooli" vahenditega teha siis gaasikeevitus on selles osas kindlam ja tulemus jääb ka viisakam
Lisaks veel elektroodiga lastes tuleb igal juhul mask ette panna! Esiteks eraldab kaarleek erinevaid kiirguseid (õige oleks kasutada ka spetspõlle) ja teiseks võib selle mõju olla silmadele fataalne... see, et silmad valutasid on alles esialgne reaktsioon.
vanakooli keevitusest rääkides sutsu offtopic aga ikkagi Kas gaasiga on keegi keevitanud? soovitan soojalt proovida kui varem ple sellist instrumenti kasutanud.
Gaasikeevitus on tore asi küll aga õnnetuste vältimiseks peaksid algajad huvilised esimesed katsetused kindlasti tegema mõne kogenud keevitaja valvsa pilgu all ... või siis vähemalt raamatu abiga endale põhitõed ja ohutusnõuded selgeks tegema.
niisiis....et siinolijatele mitte pettumust valmisteda, tegin täna auto seest tühjaks . alguses ei tundunudki nii jube, aga siis võtsin kummimatid põhja küljest ära ja avastasin sealt sellise 15cm diameetriga augu. Tundub et kandev osa on terve. Homme lähen siis küljekarpe tellima.