plaanis e21 korda teha...

Kõik tehnilised küsimused.
meelis558

plaanis e21 korda teha...

Postitus Postitas meelis558 »

Olen ise veel noor ja mitte kõige targem selles vallas, niisiis pöörduksin asjatundajate poole, et kuidas kere korda teha (see on küllaltki roostes: küljekarbid on auklikud, rattakoopa ääred on ka läbi roostetanud :( ). Ja mis oleks see piir, kust alates enam ei oleks mõtet taastama...ma pole veel päris kursis kuidas põhja ja veermikuga lood on...
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Re: plaanis e21 korda teha...

Postitus Postitas Sander »

meelis558 kirjutas:Olen ise veel noor ja mitte kõige targem selles vallas, niisiis pöörduksin asjatundajate poole, et kuidas kere korda teha (see on küllaltki roostes: küljekarbid on auklikud, rattakoopa ääred on ka läbi roostetanud :( ). Ja mis oleks see piir, kust alates enam ei oleks mõtet taastama...ma pole veel päris kursis kuidas põhja ja veermikuga lood on...
sul peab palju tahtmist olema,rahalugemise võid ära unustada,mõtet on alati..........
...
meelis558

Postitus Postitas meelis558 »

nojah...aga ma ei oska millestki alustada...kere on päris läbi, sidur libiseb vahetpidamata ja mulle öeldi, et rattalaager vajab vahetamist. Pisivigadest vb võib ära märkida parempoolse esimese suuna ja numbritule mitte korrasolekut.
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Kere on sul kõige suurem mure, muu on odav korda teha. Ma arvan, et ainult küljekarbid ja tagatiiva ääred kuskil töökojas vahetada tuleb umbes 10k kindlasti, sest seal rattakoopa sisemised ääred, karbi sisemine plekk ja tungraua toed ka kindlasti läbi. Lisaks veel augud kindlasti põhjas, esitiibade all jne, kalliks läheb see mäda kere parandamine. Aga alusta tasapisi, üks asi korraga, kõigepealt see korda, mis ülevaatuse läbimist takistab.
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 250
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas siim528 »

kui on olemas omal garaaz koos kütte kanali valgusega ja tööriistadega siis tasub ära taastamine. kui mitte siis taastamist võid alustada garaazi ostmisega. see minu arvamus aga fakt on see et kodus maja ees põlve otsas ei tee sa mitte kui midagi. ja mis kõige tähtsam! palju oled nõus kulutama auto taastamise peale. sellest oleneb kui põhjalikku nõu me sulle anda saaksime.

Edu.
meelis558

Postitus Postitas meelis558 »

täna hommikul panin pilli käima :D mootor tundub päris ok olevat...ja väljalase ei leki kaa... :wink: ...endal oli mõte mõnele asjatundjale näidata ning äkki oskab head nõu anda, või korda teha. Siduri pärast veel liikvele ei pääse kahjuks.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

parem kogu raha ja viii kellegi asjatundja juurde. kui varem plekitööd teinud pole siis ei kuku see ülte välja, õppida võiksid ikka mingi muu auto peal, alguses päris porno tuleb:P sul peab keegi tark kõrval olema. keevitada pead ka oskama et ei lase pikalt kinni vaid punktid. jne plaplaplapla :)
745, R-23, R-12
kiire-lauri
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

aga mix punktid head on?Kuidas siis pärast saab kinni punktidevahelt?
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

SEST kui pikalt keevitad siis tõmbab rõvedalt ära, punktid lased üxteise otsa eri kohtades et plekk väga kuumax ei lähex .
745, R-23, R-12
meelis558

Postitus Postitas meelis558 »

eks ma üritangi siin raha koguda...aga see võtab liiga kaua aega ja ise tahaks ka midagi ära teha :D .
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

osta mult kere ära, mootorile leian ise ostja :) mul tiptop kere, ttiivaääredvahetatud ja karpe keevitatud :) poolenisti tööd tehtud, sul veel vaja yle kontrollida ja natukese lihvida nind värvimisse saata, kuan sul komplektne auto siis saad tiivad põlled stanged ja tuled enda autolt ära kruttida, kuigi minu käest saab mitmeid asju ka topelt kaasa :P :
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

:roll:
e21 ja e12 vist erinevate detailidega :D
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Priit Peljo kirjutas::roll:
e21 ja e12 vist erinevate detailidega :D
pagan lugesin algul et e12 tahab korda teha :S . okei ärge pange tähele :P .
hotwing
Postitusi: 14
Liitunud: 12 Veebr 2006 21:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas hotwing »

ErR kirjutas:Ma arvan, et ainult küljekarbid ja tagatiiva ääred kuskil töökojas vahetada tuleb umbes 10k kindlasti, sest seal rattakoopa sisemised ääred, karbi sisemine plekk ja tungraua toed ka kindlasti läbi.
Huvi pärast küsiks, et kus töökojas see 10 kilo maksma läheb, mina lasin u. 2 aastat tagasi E30-l vahetada küljekarbid ja tagakoopa ääred seest+väljast ja küsiti 2000. Ja uued osad läksid ka vast ligikaudu samapalju maksma.
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Automaalris pakuti E28 2 karpi ja 2 tagumist tiivaäärt vahetada 4200.-, kui mingit lisatööd tegema ei pea. Autoksis pakuti 4400.- min, kui palju roostet ja tuleb varjatud kohti ka lappida, siis kuni 11k. Lisaks veel värvimine mõlemal juhul. Nüüd kiskusin ise vanad karbid ja ääred maha ja seal taga oligi olukord väga vilets ja tuleb veel palju lisaks parandada. Ma arvan, et enamikel juhtudel ikka ei pääse ainult uue välispleki asendamisega, kui vanal juba augud sees. 2000.- tuleb juba pleksepa ühe päeva töö raha ja kui korralikult tehakse peaks ikka mitu päeva minema.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

selle karbi ja ääre vahetuse kohta vöin öelda et eriti all 5-6k ei saa sellist löbu, tean kuna isa tegeleb sellise asjaga... ja tavaliselt sellisel puhul tehakse töö kui värvini, st värv ja värvimine lläheb veel töö hinnale lisaks.
Keevitamise öppimiseks kui endal keevitus olemas, Ehita üks aiakäru :) väga hea moodus kuidas harjutada keevitust. 8)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
7pac

Postitus Postitas 7pac »

kegem on osta paar pakki elektroode , lõikekettaid (kui muidugi relakas ja keevitus enda käest võtta) ja siis hakkad ise seal nokitsema...
algus on küll jube aga sellega harjub ilusti ära...
ja kohe kindlasti mittemingil juhul ilma prillideta keevita...omad kogemused :?
paar tundi keevitad ilma prillideta ja siis paar ööpäeva istud ülevaja ja jube vlu silmades :?
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

7pac kirjutas:kegem on osta paar pakki elektroode , lõikekettaid (kui muidugi relakas ja keevitus enda käest võtta) ja siis hakkad ise seal nokitsema...
algus on küll jube aga sellega harjub ilusti ära...
ja kohe kindlasti mittemingil juhul ilma prillideta keevita...omad kogemused :?
paar tundi keevitad ilma prillideta ja siis paar ööpäeva istud ülevaja ja jube vlu silmades :?
Kes siis elektrood keevitusega autot keevitab :shock: .
Carclassic OÜ
7pac

Postitus Postitas 7pac »

mina :D :D

keevitasin
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

ja need augud...mis elektroot läbi sulatas!...aukude katteks siirdati needid :lol:
Vasta