1. leht 1-st

mootori reguleerimine

Postitatud: 26 Dets 2005 13:57
Postitas maxx_520
oskab keegi soovitada kus saab tallinnas mootorit reguleerida m6istliku hinna eest, speedsteris kysitaxe mootori regulli eest tonna, teab keegi veel m6nda kohta kus v6ix keegi seda teha ja m6istliku hinnaga.

Re: mootori reguleerimine

Postitatud: 26 Dets 2005 17:26
Postitas Arvo
Kui mingi keerukam probleem siis pöördu United Motorsisse. Diagnostika koos "reguleerimisega" on 800.-

Postitatud: 26 Dets 2005 19:00
Postitas maxx_520
njah iseasi kas nad minusugust autot seal eriti n2ha tahavad... a nuh ex ma uurin veel, kui midagi muud yle ei j22 siis peab valima nende kahe vahel. Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...

Postitatud: 26 Dets 2005 21:37
Postitas Arvo
Noh kes siis veel aitama peaks kui mitte margiesindus :roll: ISeasi kui sul seal mootori elektris mingeid oma süsteeme keegi aretanud on, selline auto on iga autoelektriku õudusunenägu, igasugune vigade otsimine on pita.
Aga asjast, mul kunagi oli sarnaste sümptomitega 318i... põhjuseks oli vigane õhulugeja. Kui kuskilt on võimalik asenduseks üks hankida siis katseta.

Postitatud: 26 Dets 2005 23:28
Postitas Ruut
maxx_520 kirjutas:Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...
Tühikäiku saab "reguleerida" aga madalatel pööretel võib olla mitu põhjust. Ise otsiks ennekõike "vaakumilekkeid". Sõidu kõrgeid pöördeid saad reguleerida ainult tagasillas peaülekande vahetusega. Siis, kui me räägime manuaalkastiga autost.
Aga minupoolne soovitus diagnostika-regulli koha kohta. Külasta Truumut Laki tänava autodiagnostikas. Truumu kontakti saad EBK foorumist. Foorumlastele oli hind iirc 350.-

Postitatud: 27 Dets 2005 10:17
Postitas Jaan
Boschi töökoda Pärnu maanteel Tallinnas tel. 6503890.

Postitatud: 27 Dets 2005 10:42
Postitas maxx_520
Ruut kirjutas:
maxx_520 kirjutas:Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...
Tühikäiku saab "reguleerida" aga madalatel pööretel võib olla mitu põhjust. Ise otsiks ennekõike "vaakumilekkeid". Sõidu kõrgeid pöördeid saad reguleerida ainult tagasillas peaülekande vahetusega. Siis, kui me räägime manuaalkastiga autost.
Aga minupoolne soovitus diagnostika-regulli koha kohta. Külasta Truumut Laki tänava autodiagnostikas. Truumu kontakti saad EBK foorumist. Foorumlastele oli hind iirc 350.-
oki a oskab keegi 6elda mis see peaylekanne maxta v6ix umbkaudu?

Postitatud: 27 Dets 2005 11:06
Postitas Ruut
maxx_520 kirjutas:oki a oskab keegi 6elda mis see peaylekanne maxta v6ix umbkaudu?
räägi oma probleemist. miks sa arvad, et sul pöörded liiga kõrged on? olemasoleva ülekandearvu saad difri koja küljes olevalt plekiribalt lugeda. kui paned kiirema ülekande siis kaotad kiirenduses ja jõus aga mingil määral võidad kütusekulus. M20B20 ongi selline mootor, mis peaks kõrgematel pööretel käima, et tagada masinale talutav dünaamika.

peaülekanne maksab suurusjärgus 200 kuni 4000 kr. see viimane siis lsd -st

Postitatud: 27 Dets 2005 13:58
Postitas maxx_520
ma siin ennem sellest juba kribasin, a nuh ma v6in ju uuesti r22kida, v6ib-olla see ongi normaalne ei oska 6elda, aga 5nda k2iguga on p66rded 80-ne juures 3000de kandis, pole rohkem nyyd kiirust arendanud ja vaadanud palju peale p66rded siis l2hevad... kui nagu raffas ytleb, et see peabki nii olema ex ma siis rahunen maha :) pole ennem kogemusi sellise autoga ilmselt ka seep2rast on harjumatu.

Postitatud: 27 Dets 2005 16:58
Postitas Ruut
3000@80kmph on muidugi veidi palju. ju on keegi parema "tõmbe" huvides sulle aeglasema ülekande pannud. minu eelmine jutt jääb ikka kehtima. mootori regulliga sa neid pöördeid muuta ei saa, kui tahad pane kiirem ülekanne.

Postitatud: 27 Dets 2005 17:27
Postitas maxx_520
t2nud jah vastuste eest, sellest ma sain juba aru, et mootori regulliga seda ei saa, tuleb differ 2ra vahetada. aga tyhik2igu ja k2ivitusprobleemidest peax mootoriregulliga ikkagi vabanema :D

Postitatud: 02 Jaan 2006 15:51
Postitas Priit
kinnituseks, minu 520i'l on 3000 pöörde juures kiiruseks spido järgi ~120 km/h

Postitatud: 19 Jaan 2006 12:43
Postitas Jaan
Mul 728iA pöörded: ca. 1750 pööret = 70km/h ca. 2000 pööret = 80km/h ja 90km/h (neljakäiguline automaat vahetab umbes 85km/h juures neljanda käigu sisse).

Üritan lähiajal täpsemalt meelde jätta mis numbreid näitab võrdluseks e28 525i.

Postitatud: 20 Jaan 2006 13:41
Postitas Jaan
Viiesajasel (525i) sain sellised numbrid: 1750 pööret 4 käik 70 km/h, 2000 pööret viies käik 90km/h, 1500 pööret 5 käik 70 km/h

Postitatud: 20 Jaan 2006 15:57
Postitas maxx_520
nu see kuu l6pp l22n lasen regullida klappe ja mootori yle vaadata n2is mis siis edasi saab :P mudugi juhul kui ilmad v2he soojemax l2hevad, hetkel seisab vanake maja ees ja ei liiguta teda kuhugi, k2ima v6ib-olla isegi l2hex a ei hakka teist piinama... -20nega k2ivitus mudu t2itsa h2sti. naljakas ongi see, et sooja mootoriga k2ivitub kehvemini kui kylmaga...