K: milline differ milleks sobib?
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
K: milline differ milleks sobib?
Seisan valiku ees, milline differ M20B25 motoga e21-le paigaldada. Kuna alla läheb algul 4k kast, siis ökom oleks vist 4,2 (midagi sinna kanti) ülekandega differ panna. Samas kummivilistamiseks on vist jälle parem see 3,6 ülekandega differ, siis rohkem jõudu.
On sellisel aruetul midagi loogikaga pistmist ja peab see paika?
On sellisel aruetul midagi loogikaga pistmist ja peab see paika?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Loogiliselt võttes ikka mida suurem number, seda ökom. Kui kardaan teeb ühe ringi ja ratas 4,2 on see ikka pikem läbitud maa (suurem kiirus) kui 3,6 ringi.Bronco kirjutas:ökom on ikka pikema ülekandega, ehk mida väiksem number seda madalamad pöörded sama kiiruse juures.
Või mõtleski vastaja just seda ...
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Ah muidugi ....trevi kirjutas:kardaan teeb ikka rohkem ringe kui ratasLoogiliselt võttes ikka mida suurem number, seda ökom. Kui kardaan teeb ühe ringi ja ratas 4,2 on see ikka pikem läbitud maa (suurem kiirus) kui 3,6 ringi.
Või mõtleski vastaja just seda ...
Ise täna ju pöörasin käega ja lugesin pöördeid ...
Siis on just nii, et see 3,6_ on kõige ökom ja see 4,2 kõige jõudsam.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn