K: milline differ milleks sobib?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

K: milline differ milleks sobib?

Postitus Postitas sillufromIV »

Seisan valiku ees, milline differ M20B25 motoga e21-le paigaldada. Kuna alla läheb algul 4k kast, siis ökom oleks vist 4,2 (midagi sinna kanti) ülekandega differ panna. Samas kummivilistamiseks on vist jälle parem see 3,6 ülekandega differ, siis rohkem jõudu.

On sellisel aruetul midagi loogikaga pistmist ja peab see paika?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

vastupidi äkki
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

ökom on ikka pikema ülekandega, ehk mida väiksem number seda madalamad pöörded sama kiiruse juures.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

E21 valikust oleks kõige ideaalsem 323 differ.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Bronco kirjutas:ökom on ikka pikema ülekandega, ehk mida väiksem number seda madalamad pöörded sama kiiruse juures.
Loogiliselt võttes ikka mida suurem number, seda ökom. Kui kardaan teeb ühe ringi ja ratas 4,2 on see ikka pikem läbitud maa (suurem kiirus) kui 3,6 ringi.

Või mõtleski vastaja just seda ...
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Loogiliselt võttes ikka mida suurem number, seda ökom. Kui kardaan teeb ühe ringi ja ratas 4,2 on see ikka pikem läbitud maa (suurem kiirus) kui 3,6 ringi.

Või mõtleski vastaja just seda ...
kardaan teeb ikka rohkem ringe kui ratas :D
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

trevi kirjutas:
Loogiliselt võttes ikka mida suurem number, seda ökom. Kui kardaan teeb ühe ringi ja ratas 4,2 on see ikka pikem läbitud maa (suurem kiirus) kui 3,6 ringi.

Või mõtleski vastaja just seda ...
kardaan teeb ikka rohkem ringe kui ratas :D
Ah muidugi ....
Ise täna ju pöörasin käega ja lugesin pöördeid ...
Siis on just nii, et see 3,6_ on kõige ökom ja see 4,2 kõige jõudsam.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Selle 4,2 või sult ära osta :)
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

priit300 kirjutas:Selle 4,2 või sult ära osta :)
Kas siis Sinu auto võimas mootor niigi vilkalt seda autot ei liiguta? :)
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Ega ta nüüd nii võimas ka pole kuna mul on 5 käiguline kast ja hetkel 3,91 tiffer, siis tahaks seda 4,2 ka proovida .
Vasta