ei ole debiilik. Ta mõtles selles suhtes samamoodi, et pedaali pead tampima samamoodi, isegi hullemini. Nii, et pole vaja sõimama hakata kohe. Siduri õhutusnippel peaks asuma käigukasti vasakulpoolel, vist. Mina sain üksi hakkama, kuigi väääääga tüütu oli. Lihtsam on sõber appi võtta.
Olen sellest jah aru saanud, et peab pedaali tallama ja ventiil kuskil. Eks ma seda pigem tahangi teada kus mis asub jne. Kuna ei leia netist kusilt kus see ventiil asub. Ja õli tuleb ikka ppiduritest jne.
Nippel on töösilindri küljes(töösilinder käigukasti küljes) võtad ratta pümba,täidad selle õliga .Paned pumbavooliku õhutusnipli külge,avad nipli ja surud pumbaga õli ülespoole.Kui sa õhtuad sidurit nagu pidureid ei pruugi sa kõike õhku välja saada.
Pahatihti, ei taju debiilsed oma seisundit ja kipuvad teisi sedasi kutsuma, aga kui teemasse kah põigata, siis see alumine nippel ei ole õhutamiseks, vaid õli välja laskmiseks.
Väga hästi mõjuks, kui laseksid sealt niplist kogu möga välja, ja siis leiaksid suure süstls/pritsi ja suruksid uue õli sealt niplist sisse, ehk alt ülesse, siis pidavat pääsema pedaalitallumisest.
Üldiselt lastakse ülalt uus õli sisse, kuni alt hakkab tulema, keeratakse nippel kinni ja siis pedaalitatakse kuni asi toimima hakkab, vahest on lihtsam õhtul pedaalitada ja hommikks on asi ise korras.
ei tea sai seda sidurit seal tallutud ja korki keeratud ja ei mitte midagi. Mis süsteem seal seda õhku küll vällja surub v võtab see ikka tõesti igaviku aega. Piduritega on aru saadav kui pedaal kõva, keerad korgi lahti ning üleliigne tuleb vällja keerad kinni ja jätkad tallamist jne. Ning õhk varsti välljas. Kuid kuidas see sidur töötab, et see jama vällja tuleks.
Kui sidurit õhutada pedaali tallamisega siis läheb tallamise peale mitte mõni kord nagu piduritega vaid umbes paarsada korda. Alguses pole pedaali ollagi ja pead pedaali ise üles kah tõmbama.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
minul näiteks pidurite õhutamiseks abivahend, millega lasen pidurivedeliku paaki ca 0.5 bar surve ja ise käin auto all ning keeran piduri ja siduri õhutusnipleid lahti. Niikaua lasen joosta kui enam õhku ei tule (koguaeg tuleb jälgida vedeliku taset, et õhku sisse ei puhuks)
See abivahend siiani sobinud e30/e28/e36/e34 jaoks, teisi pole veel sattunud
Siduri õhutamine samuti väga lihtne nii.
sellge aga ega kui aus olla siis ma tegin nii. Tallasin pedaali nii kus jube. siis alt keerati nipplit lahti pedaal oli all samal ajal. Nii õhu väljumis häält kuulda pole.
Keeran nipli kinni ja tallan jälle nii mis kole. jälle nippel lahti ja kordan. Kuid ei tule kuskilt sealt vedeliku vällja.
Aga toru mis sinna tuleb kus vedelik sees see paisub ja on tunda, et mingi surve seal on.