Greger kirjutas:Süütepooli voolu ei jõua. Oskab keegi mingit infot jagada mida kus vaadata veel ainuke võimalus praegu, et proovin teist aju aga kas kellegi on täna õhtul tlnast v selle lähiümbrusest midagi pakkuda mootoriks M20B20 1986 aasta 2.0i manuaal.
Mul pole praegu käepärast elektriskeemi võtta aga eeldaks, et "+" peaks poolile tulema otse süütelukust ja ilma aju, kommutaatori vms. sekkumata. Seega peaks probleemi otsima süüteluku juurest.
Ega ei maksagi igasugu asju järjest ära vahetada lootuses, et "äkki hakkab tööle". Võta skeem ette ning mõtle korraks põhjalikult läbi, see võtab ehk veerand tundi, aga saad lahenduse oluliselt kiiremini kui nädalate kaupa foorumis "remontides"
Pluss tuleb tõesti jagaja ühele klemmile otse süütelukust, teise klemmi ühendab aju vastavalt süüteimpulssidele kerega (miinusega). Süütelukust tulev juhe peaks olema roheline, jookseb arvatavasti läbi kaitsmekarbi, aga samas mitte läbi ühegi kaitsme.
mees18 kirjutas:Mul oli sama jama aga autoks oli e28 528i , juhtme viga oli. ehk siis ka et süütepooli ei jõudnud vool vahetasin e28 kapotialuse juhtmestiku ja kargas kohe käima ja mitte ühtegi viga polnud enam.
Aga soovitan sul võtta mingist kohast pluss toide akult , vea see süütepooli ja mass kerelt. jagajakaan ka vaheta ära .
Vahetatud on jagaja kaas ja rootor ning kommutaator. Ja kui panin plussi otse akult siis lülitas ise kohe süüte sisse ilma, et võti oleks süüte lukus.
mees18 kirjutas:Mul oli sama jama aga autoks oli e28 528i , juhtme viga oli. ehk siis ka et süütepooli ei jõudnud vool vahetasin e28 kapotialuse juhtmestiku ja kargas kohe käima ja mitte ühtegi viga polnud enam.
Aga soovitan sul võtta mingist kohast pluss toide akult , vea see süütepooli ja mass kerelt. jagajakaan ka vaheta ära .
Vahetatud on jagaja kaas ja rootor ning kommutaator. Ja kui panin plussi otse akult siis lülitas ise kohe süüte sisse ilma, et võti oleks süüte lukus.
Siis on ju selge, et viga on süütelukus või sinna suubuvates juhtmetes.
nii võtsin maha jagaja. Seal on siis võlil päris hea loks sees ning käib vastu klemme see sisemine osa. Sain seda seal sättides sädeme kui enam kuskilt vastu klemmi ei käinud. Kuid nata läks vist süüde paigast ning auto ei käivitunud kuid säde oli. Sai siis süüdet natuke eeratud ja kadus säde jälle ära.
Seega arrva, et asi on hoopis jagajas enndas kui süüte lukus.
Sinu remontimine tundub selline kaootiline ja väljastatud info puudulik. Kui sa enne kirjutasid, et süütepoolil pinge puudub, siis see ei saa olla seotud jagaja võlli loksuga.
Süüte saad paika nii, et keerad mootori 1. silindri ÜSS. Siis peab jagaja rootori keskkoht (mõnikord seal ka pressitud kriips) ühtima jagaja metallkorpuse (pealmisel) serval oleva kriipsukesega.
Ruut kirjutas:Sinu remontimine tundub selline kaootiline ja väljastatud info puudulik. Kui sa enne kirjutasid, et süütepoolil pinge puudub, siis see ei saa olla seotud jagaja võlli loksuga.
Süüte saad paika nii, et keerad mootori 1. silindri ÜSS. Siis peab jagaja rootori keskkoht (mõnikord seal ka pressitud kriips) ühtima jagaja metallkorpuse (pealmisel) serval oleva kriipsukesega.
Täna käis üks elektrik. Ta mõõtis kõik ise üle vaatas takistusi jne. Üttles, et süütepooliga asi korras kuina seal on kõik mis vaja. Seega võttis maha jagaja. Seal siis vaatas ning loksutas süteemi ning seal oli korralik loks ja need labad käisid kohati vastu teisi püstiolevaid kontakte. Kui süüde sees oli ja keerutas seda siis sädet ei läinud küünaldesse kuna oli mingi lühis. Sättisime asja siis keskele nii, et labad kokku ei puutuks , panime süüte sisse ning käsitsi keerates oli kõikides küünaldes säde olemas.
mees18 kirjutas:Mul oli sama jama aga autoks oli e28 528i , juhtme viga oli. ehk siis ka et süütepooli ei jõudnud vool vahetasin e28 kapotialuse juhtmestiku ja kargas kohe käima ja mitte ühtegi viga polnud enam.
Aga soovitan sul võtta mingist kohast pluss toide akult , vea see süütepooli ja mass kerelt. jagajakaan ka vaheta ära .
Vahetatud on jagaja kaas ja rootor ning kommutaator. Ja kui panin plussi otse akult siis lülitas ise kohe süüte sisse ilma, et võti oleks süüte lukus.
Siis on ju selge, et viga on süütelukus või sinna suubuvates juhtmetes.
-= mask =-
Aga kui vedada süüte lukku uus juhe ? kuidas see käima peaks lihtsalt otse. V siis vahetada luku põhi ära?
mees18 kirjutas:mul olemas uus süütelukk ,peaks olema võtmega ka , pean uurima kus see on
mul on just panndud uus süütelukk ja lukk on seal väike tegur pigem on luku põhi mis jamab. Sest lukus enndas pole peale metall osade mitte midagi ja otsas selline jublakas mis läheb luku põhja.
Nii täna himmikul vahetasin jagaja ära Ja auto läks kohe käima.
Kuid nppd on selline viga, et kas siin on keadagi kes süüte paika keeraks korralikult stroboga v miskit. Kuna ise panin enamvähe märkide järgi.
Kuid seline viga praegu, et pöördesse läheb halvalt ja hakkab puterdama kui pöördese ajama hakkad. Nagu osad silindrid kaoksid ära.
nu kurat ei saa assja toimima. Olen märgid kõik paika pannud. Kuid süüde ikka kuidagi jama käivitub ilusti. Kuid kui gaasi vajutad siis poob täiega kinni.
Nii täna tuli auto Truumu juurest. Sai paika süüde, vahetatud bensiini pump ning filter mis oli nii umbes ja sodi täis, et vällja voolanud bensiin oli süsimust . Kuid see must kütus ja sodi on ummistanud pihustid ning seega tuleb kohe hakata autol pihusteid vahetama .
Eks nüüd saab siis masina lõpuks tänavatele.