Auto Puterdab Aga töötab.UUS VIDEO
Auto Puterdab Aga töötab.UUS VIDEO
Tere selline mure siis autoga, et paned külmalt käima sõidad natuke läheb soojaks ja sureb lihtsalt vällja. Vool on olemas. Mootor käib ilusti starteriga ringi. Käivitub külmalt väga hästi.
Kas viga küünlaj uhtmetes v mis kala võib olla v siis on aju lolliks läinud. Või on jama jagajas, kommutaatoris ?
Masinaks E28 2.0 92 kw 1986 aasta manuaal.
Kas viga küünlaj uhtmetes v mis kala võib olla v siis on aju lolliks läinud. Või on jama jagajas, kommutaatoris ?
Masinaks E28 2.0 92 kw 1986 aasta manuaal.
Viimati muutis Greger, 21 Juun 2011 21:45, muudetud 5 korda kokku.
Alustaks kõigepealt sellest, et esimeses postis ütled millise masina kohta küsid. Ei jõua ju ometi kõiki foorumi kasutajate masinaid meeles pidada.
Omal on läbi elatud, et temp andur, mis külmkäivituse tööd juhib andis viletsat kontakti ja ka sooja mootoriga uhas motronic muudkui kütust peale nagu külmale. Tulemuseks rikas segu ja välja suremine. Kui mootor maha jahtus käivitus korralikult kuniks jälle mootor soe.
Kui sul on eraldi pihusti külmkäivituseks, siis võib ka see mingil põhjusel avatuks jääda.
Kui välja sureb, siis võta küünal maha ja vaata kas on märg või mitte.
Omal on läbi elatud, et temp andur, mis külmkäivituse tööd juhib andis viletsat kontakti ja ka sooja mootoriga uhas motronic muudkui kütust peale nagu külmale. Tulemuseks rikas segu ja välja suremine. Kui mootor maha jahtus käivitus korralikult kuniks jälle mootor soe.
Kui sul on eraldi pihusti külmkäivituseks, siis võib ka see mingil põhjusel avatuks jääda.
Kui välja sureb, siis võta küünal maha ja vaata kas on märg või mitte.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ruut kirjutas:Alustaks kõigepealt sellest, et esimeses postis ütled millise masina kohta küsid. Ei jõua ju ometi kõiki foorumi kasutajate masinaid meeles pidada.
Omal on läbi elatud, et temp andur, mis külmkäivituse tööd juhib andis viletsat kontakti ja ka sooja mootoriga uhas motronic muudkui kütust peale nagu külmale. Tulemuseks rikas segu ja välja suremine. Kui mootor maha jahtus käivitus korralikult kuniks jälle mootor soe.
Kui sul on eraldi pihusti külmkäivituseks, siis võib ka see mingil põhjusel avatuks jääda.
Kui välja sureb, siis võta küünal maha ja vaata kas on märg või mitte.
Nii autoks siis E28 2.0 92kw 1986 aasta.
Ja kui aus olla siis see tempi näidik paneb küll vigast vahel toimib näit ja vahel mitte pillub seda seierit seal.
Seal on 2 erinevat andurit aga külmkäivituspihustit eraldi vist enam ei ole.Greger kirjutas:Ja kui aus olla siis see tempi näidik paneb küll vigast vahel toimib näit ja vahel mitte pillub seda seierit seal.
Viimati muutis Ruut, 06 Juun 2011 15:12, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ei käivitu auto enam üldse. Annad starterit korra võtab pööred ülesse ja kutu. Täna peaksid jõudma uued küünla juhtmed ja rootor.
Äkki viga kuskil kütusesüsteemis? panin küll bensiini juurde ja seier näitab ka sinna 15 liitri ligi.
Või on ehk kütuse filter nii ummbes.
Küünlad võtsin maha vaatsin neid. Ning värrvus on selline beezikas valkjas.
Äkki viga kuskil kütusesüsteemis? panin küll bensiini juurde ja seier näitab ka sinna 15 liitri ligi.
Või on ehk kütuse filter nii ummbes.
Küünlad võtsin maha vaatsin neid. Ning värrvus on selline beezikas valkjas.
nii sai siis jälle nata nokitud mis viga on. Nii kütus tuleb ilusti peale purskas nii, et jube voolikust .
Sai siis rootorit puhastatud kuid see on siiski kõrbenud esimesest otsast.
Ja säde täielikult puudub. Sai proovitud kõik juhtmed ja erinevate küünaldega.
Loodan, et saab rootori vahetuse ja küünla juhtmete vahetusega hakkama. Kahjuks täna ma oma varuosi kätte isaanud aga noh eks homme ka päev ja peaks juba varakult kätte saama.
Sai siis rootorit puhastatud kuid see on siiski kõrbenud esimesest otsast.
Ja säde täielikult puudub. Sai proovitud kõik juhtmed ja erinevate küünaldega.
Loodan, et saab rootori vahetuse ja küünla juhtmete vahetusega hakkama. Kahjuks täna ma oma varuosi kätte isaanud aga noh eks homme ka päev ja peaks juba varakult kätte saama.
Nii täna sai siis uus rootor ja küünlajuhtmed. Kuid mitte midagi. Sädet pole.
Sais siis mõõdetud kas süütepooli tuleb üldse mingivool millest oleks pidanud juba ammu alustama. Ja ei tule sinna mitte midagi .
Homme saan TõnisL kes laenata kommutaatorit ning proovin kas selles asi v mis tal kradil viga on.
Sais siis mõõdetud kas süütepooli tuleb üldse mingivool millest oleks pidanud juba ammu alustama. Ja ei tule sinna mitte midagi .
Homme saan TõnisL kes laenata kommutaatorit ning proovin kas selles asi v mis tal kradil viga on.
Nii siis sai vahetatud kommutaator. Ja ikka sama jama mitte midagi ei toimu. Süütepooli voolu ei jõua. Oskab keegi mingit infot jagada mida kus vaadata veel ainuke võimalus praegu, et proovin teist aju aga kas kellegi on täna õhtul tlnast v selle lähiümbrusest midagi pakkuda mootoriks M20B20 1986 aasta 2.0i manuaal.
Mul pole praegu käepärast elektriskeemi võtta aga eeldaks, et "+" peaks poolile tulema otse süütelukust ja ilma aju, kommutaatori vms. sekkumata. Seega peaks probleemi otsima süüteluku juurest.Greger kirjutas:Süütepooli voolu ei jõua. Oskab keegi mingit infot jagada mida kus vaadata veel ainuke võimalus praegu, et proovin teist aju aga kas kellegi on täna õhtul tlnast v selle lähiümbrusest midagi pakkuda mootoriks M20B20 1986 aasta 2.0i manuaal.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Mul oli sama jama aga autoks oli e28 528i , juhtme viga oli. ehk siis ka et süütepooli ei jõudnud vool vahetasin e28 kapotialuse juhtmestiku ja kargas kohe käima ja mitte ühtegi viga polnud enam.
Aga soovitan sul võtta mingist kohast pluss toide akult , vea see süütepooli ja mass kerelt. jagajakaan ka vaheta ära .
Aga soovitan sul võtta mingist kohast pluss toide akult , vea see süütepooli ja mass kerelt. jagajakaan ka vaheta ära .