Auto Puterdab Aga töötab.UUS VIDEO

Kõik tehnilised küsimused.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Auto Puterdab Aga töötab.UUS VIDEO

Postitus Postitas Greger »

Tere selline mure siis autoga, et paned külmalt käima sõidad natuke läheb soojaks ja sureb lihtsalt vällja. Vool on olemas. Mootor käib ilusti starteriga ringi. Käivitub külmalt väga hästi.
Kas viga küünlaj uhtmetes v mis kala võib olla v siis on aju lolliks läinud. Või on jama jagajas, kommutaatoris ?

Masinaks E28 2.0 92 kw 1986 aasta manuaal.
Viimati muutis Greger, 21 Juun 2011 21:45, muudetud 5 korda kokku.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

sai siis täna kõik juhtmed puhastatud, et vool liguks kuid polnud kasu midagi. Panin masina käima töötaskohapeal natuke ning kui antsin gaasi üle 4000 rpmi siis puterdas ehk tõmmbab hinge kinni ning sureb vällja ja jälle enam käima ei lähe. Krt ei saa aru mis tal viga on :S
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

vaakum.. kommutaator.. õhulugeja..geneka?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

vaakumiga paistab kõik ok olevat. genekas samuti korras kuna laeb akkut päris palju täis lühikese ajapeale. Kui on siis kommutaator v siis õhulugeja. Kuid masin käiuvitub siiski korralikult õhulugeja puterdaks koguaeg kui mingi jama ju ?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

külmkäivitusahel - kütus jääb ka sooja mootoriga peale jooksma
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

aa ja võtsin jagaja kaane ka lahti ning rootiril on nagu selline kärssamis värv küljes on sealt kus see metall on selliseks mustaks tõmmanud. ehk asi selles ?
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

mm.. eemale külmkäivitus pihusti pistik.. .mby on kasu
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

Ruut kirjutas:külmkäivitusahel - kütus jääb ka sooja mootoriga peale jooksma
aga mida seal külmkäivitus ahelas vaadata kus täpsemalt viga otsida ning kus see süsteem asub.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Alustaks kõigepealt sellest, et esimeses postis ütled millise masina kohta küsid. Ei jõua ju ometi kõiki foorumi kasutajate masinaid meeles pidada.

Omal on läbi elatud, et temp andur, mis külmkäivituse tööd juhib andis viletsat kontakti ja ka sooja mootoriga uhas motronic muudkui kütust peale nagu külmale. Tulemuseks rikas segu ja välja suremine. Kui mootor maha jahtus käivitus korralikult kuniks jälle mootor soe.
Kui sul on eraldi pihusti külmkäivituseks, siis võib ka see mingil põhjusel avatuks jääda.

Kui välja sureb, siis võta küünal maha ja vaata kas on märg või mitte.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

Ruut kirjutas:Alustaks kõigepealt sellest, et esimeses postis ütled millise masina kohta küsid. Ei jõua ju ometi kõiki foorumi kasutajate masinaid meeles pidada.

Omal on läbi elatud, et temp andur, mis külmkäivituse tööd juhib andis viletsat kontakti ja ka sooja mootoriga uhas motronic muudkui kütust peale nagu külmale. Tulemuseks rikas segu ja välja suremine. Kui mootor maha jahtus käivitus korralikult kuniks jälle mootor soe.
Kui sul on eraldi pihusti külmkäivituseks, siis võib ka see mingil põhjusel avatuks jääda.

Kui välja sureb, siis võta küünal maha ja vaata kas on märg või mitte.

Nii autoks siis E28 2.0 92kw 1986 aasta.

Ja kui aus olla siis see tempi näidik paneb küll vigast vahel toimib näit ja vahel mitte pillub seda seierit seal.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Greger kirjutas:Ja kui aus olla siis see tempi näidik paneb küll vigast vahel toimib näit ja vahel mitte pillub seda seierit seal.
Seal on 2 erinevat andurit aga külmkäivituspihustit eraldi vist enam ei ole.
Viimati muutis Ruut, 06 Juun 2011 15:12, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

üks andur on seal selle termostaadi juures ja teine ?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Need võiks seal kõrvuti olla. Õhtul võin 86a 320 pealt vaadata täpsemalt.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

bmwfansist vaatsin jah et mingid kaks andurit lähen uurin assja aga korrasolekut kuidagi tesriga ei saa mõõta ? ainult kui uus panna ja v siis küünal maha
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

ei käivitu auto enam üldse. Annad starterit korra võtab pööred ülesse ja kutu. Täna peaksid jõudma uued küünla juhtmed ja rootor.
Äkki viga kuskil kütusesüsteemis? panin küll bensiini juurde ja seier näitab ka sinna 15 liitri ligi.
Või on ehk kütuse filter nii ummbes.
Küünlad võtsin maha vaatsin neid. Ning värrvus on selline beezikas valkjas.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

nii sai siis jälle nata nokitud mis viga on. Nii kütus tuleb ilusti peale purskas nii, et jube voolikust :D.
Sai siis rootorit puhastatud kuid see on siiski kõrbenud esimesest otsast.
Ja säde täielikult puudub. Sai proovitud kõik juhtmed ja erinevate küünaldega.
Loodan, et saab rootori vahetuse ja küünla juhtmete vahetusega hakkama. Kahjuks täna ma oma varuosi kätte isaanud aga noh eks homme ka päev ja peaks juba varakult kätte saama.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

Nii täna sai siis uus rootor ja küünlajuhtmed. Kuid mitte midagi. Sädet pole.
Sais siis mõõdetud kas süütepooli tuleb üldse mingivool millest oleks pidanud juba ammu alustama. Ja ei tule sinna mitte midagi :S.
Homme saan TõnisL kes laenata kommutaatorit ning proovin kas selles asi v mis tal kradil viga on.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

Nii siis sai vahetatud kommutaator. Ja ikka sama jama mitte midagi ei toimu. Süütepooli voolu ei jõua. Oskab keegi mingit infot jagada mida kus vaadata veel ainuke võimalus praegu, et proovin teist aju aga kas kellegi on täna õhtul tlnast v selle lähiümbrusest midagi pakkuda mootoriks M20B20 1986 aasta 2.0i manuaal.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Greger kirjutas:Süütepooli voolu ei jõua. Oskab keegi mingit infot jagada mida kus vaadata veel ainuke võimalus praegu, et proovin teist aju aga kas kellegi on täna õhtul tlnast v selle lähiümbrusest midagi pakkuda mootoriks M20B20 1986 aasta 2.0i manuaal.
Mul pole praegu käepärast elektriskeemi võtta aga eeldaks, et "+" peaks poolile tulema otse süütelukust ja ilma aju, kommutaatori vms. sekkumata. Seega peaks probleemi otsima süüteluku juurest.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
mees18
Postitusi: 26
Liitunud: 28 Mai 2011 17:37

Postitus Postitas mees18 »

Mul oli sama jama aga autoks oli e28 528i , juhtme viga oli. ehk siis ka et süütepooli ei jõudnud vool vahetasin e28 kapotialuse juhtmestiku ja kargas kohe käima ja mitte ühtegi viga polnud enam.
Aga soovitan sul võtta mingist kohast pluss toide akult , vea see süütepooli ja mass kerelt. jagajakaan ka vaheta ära .
Vasta