Täna hakkas auto jälle lollusi tegema. Kõigepealt täiesti lambist suri auto välja, mootor hakkas puterdama, üritasin gaasiga mängida kuid siiski suri välja. Seejärel ei tahtnud ta enam käima minna. Ketrasin küll päris pikalt kuid isegi lubama ei hakanud. Jooksin siis targa näoga tanklasse, ostsin 5liitrit bensiini, kuna mõtlesin et bens otsas, ehkki tuluke veel põlema polnud hakanud. Auto oli selleksajaks seisnud 20 minutit, kallasin bensiini sisse ja õnneks läks tööle. Kuid pärast mõnda aega sõitmist, suri uuesti välja ja käima ei tahtnud minna. Ja nii on auto täna terve päev jamanud ...
Mis ma ise veel tähelepanin oli see, et muidu, kui süüte sisse keerad, siis bensupump teeb ainult korraks seda surina. Nüüüd täna, hoides süüdet sees tegi ta neid surinaid korduvalt, ja samalajal kapotiall pumbarelee muidugi plõksub kuid on kuulda ka mootorijuurest mingit särinat. Oskab keegi seda särinat kommenteerida ?
Ja nüüd õhtuks oli üldse nii, et bensupump jäigi surisema, kui süüte sisse keerasin ... Ja samamoodi mootori juurest on särisemist kuulda. Ning jällegi ,kui auto mõnda aega seisab, läheb ta ilusti käima .
On see võimalik et bensupump ei suuda rõhku üles lüüa ja pump ise on õhtal ?
On kellelgi ette tulnud sellist probleemi, oskab keegi aidata?
Masinaks 518i 87 aastast.
Probleem: auto sureb välja , ei lähe käima
Bensiinipumbarelee kontrollitud, samuti ka kommutaator ja aju - üheski neis viga polnud.
Hetkel tundub, et viga oli kellablokis Kui olin ta tagant ära võtnud, mootor töötas ideaalselt. Ühendades aga kellabloki tagasi, suri auto välja.
Sihuke jublakas siis põhjustas kogu selle peavalu !
Muide, ilma kellablokita ei saa ka sõita, kuna siiis pole genekal laadimist Ülla-ülla...
Hetkel tundub, et viga oli kellablokis Kui olin ta tagant ära võtnud, mootor töötas ideaalselt. Ühendades aga kellabloki tagasi, suri auto välja.
Sihuke jublakas siis põhjustas kogu selle peavalu !
Muide, ilma kellablokita ei saa ka sõita, kuna siiis pole genekal laadimist Ülla-ülla...
Ostsin täna uue kellabloki ja kõik on hetkel tiptop.
Pole kunagi arvanud, et see niii tähtis osa autol on Viimane asi, mida üldse kahtlustada. Ja kõik see pull sai alguse sellega, et mul valgustus ei töötanud, terve talve sai ilma valguseta sõidetud.
Ja veel üks huvitav tähelepanek - nimelt kellablokis olev tuluke, mis näitab et laadimine on olemas, kui sellelt pirn tagant ära võtta, siis generaator ei lae enam akut
Pole kunagi arvanud, et see niii tähtis osa autol on Viimane asi, mida üldse kahtlustada. Ja kõik see pull sai alguse sellega, et mul valgustus ei töötanud, terve talve sai ilma valguseta sõidetud.
Ja veel üks huvitav tähelepanek - nimelt kellablokis olev tuluke, mis näitab et laadimine on olemas, kui sellelt pirn tagant ära võtta, siis generaator ei lae enam akut
See on vana tõde ja väga paljude autode peal kasutusel. Geneka ergutus käib läbi selle lambi.Jizz kirjutas:Ja veel üks huvitav tähelepanek - nimelt kellablokis olev tuluke, mis näitab et laadimine on olemas, kui sellelt pirn tagant ära võtta, siis generaator ei lae enam akut
Kellade ploki vahetusega auto käima saada - see on midagi uut.
CSi, ti, i, RT, TC1, D