Termostaat kas 80°C või 90°C ?
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Termostaat kas 80°C või 90°C ?
Kuna vaja e12 520-le uut termostaati siis milline oleks mõtekam panna kas 80°C või 90°C. Ise arvan et 90-ne.
No üks asi kindlasti on see, et R6 puhul on jahutus kehvem kui R4 puhul, juba puhtalt seepärast, et veepumba ja kuuenda silindri vahel on päris pikk maa.
Teine asi on see, et kui efektiivne jahutus kokkuvõttes on... ma siin 5 aastat sõitsin ühe non-BMW R4'ga, millel õnnestus jahutusventikas (el.) tööle saada vaid palaval suvepäeval kohapeal seistes ja iga talv ehitasin papist tuuletamme radika ette, et üldse sooja saaks... (oli 90'C termostaat).
M20 puhul jääks siiski 80'C termostaadi juurde... seda enam, et minu meelest on nii M10, M20 kui M30 mootoriga haidel vägagi hea salongiküte.
Teine asi on see, et kui efektiivne jahutus kokkuvõttes on... ma siin 5 aastat sõitsin ühe non-BMW R4'ga, millel õnnestus jahutusventikas (el.) tööle saada vaid palaval suvepäeval kohapeal seistes ja iga talv ehitasin papist tuuletamme radika ette, et üldse sooja saaks... (oli 90'C termostaat).
M20 puhul jääks siiski 80'C termostaadi juurde... seda enam, et minu meelest on nii M10, M20 kui M30 mootoriga haidel vägagi hea salongiküte.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Mul 728-l 88-kraadine termostaat pandud sai. Ei ole probleeme ei suvel ega talvel. Teisest küljest sai ka veepump, jahutusradikas, salongiradikas, vendika sidur ja rihmad tutikad pandud... vaatamata kõigele peaks asi kontrolli all olema (jahutab ja soojendab).
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.