Probleem e28 520i ga

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
pets333
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Sept 2010 01:16

Probleem e28 520i ga

Postitus Postitas pets333 »

masin siis aastast 1983, mootor 2.0 92 kw.
viga siis selles et mootor puterdab nii hullult, et hommikul tööle sõites ei läinud pöörded vahepeal isegi üle 1500 rpm i, pidin ohutuledega tee äärde tõmbama. aga kummaline on see et teine päev on täiesti korras , puterdab ainult mõne korra. täna aga töölt tagasi sõites sama jama. ei saanud pööret kordagi üle 4000 rpmi. kui vabakäiguga gaas kohapeal põhja vajutada , siis läheb algul kuskil 2000 peale , siis poob kinni ja paugub kapoti alt ja siis kogub veits siis läheb kuskile 4 tuhande peale ja võibolla läheb peale korralikku puterdamist siis veel põhja.

ära olen vahetanud kütuse filtri, kütuse pumba, 4 vaakum voolikut mis olid katki, puhastasin õhulugeja ja trosseli, vaatasin küünlad üle ja nüüd on mõte otsas. äkki keegi oskab aidata, jube kopp on ees. blj*t, see pemm teeb nahka mulle

pets.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

jagajakaas ja rootor vaheta välja
pets333
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Sept 2010 01:16

Postitus Postitas pets333 »

vahetasin jagaja kaane ja rootori, panin uued küünlad (NGK R) ja ikka sama jama, äkki keegi oskab veel aidata?

äkki keegi oskab teab , kuidas mõõta kas juhtmed toimivad või mitte , mingi varjant pidavat olema testeriga mõõtes takistust ?
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

mul oli pillil smaa jama vahetasin kõik ja ie saanudki korda käis truumu juures ja sada assja. Parim rohi oli see et müüsin maha. Iseig aju vahetus ei aidanud.
pets333
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Sept 2010 01:16

Postitus Postitas pets333 »

äkki mul ongi sinu vana auto :D

mul oli just sama mõte , et minna truumusse , aga krt äkki pole siis mõtet.

et peaks siis mootori vahetuse peale pigem mõtlema ?
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

kus kohast masina ostsid
ja võimalus on mootor vahetada. Mule on tulnud iasugu pakkumisi 2.5 kohalt. Võin sule jagada ühtteist. Ja kui soovid 2.0 siis vb annab nii kompunnida, et ostan rendale 2.5 ja müün oma vana süsteemi sule. Mul on veel kaasa anda uus plokikaane tihend koos uute plokikaane poltidega. Ning mootor ise on suht korralik ja tihe.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

pets333 kirjutas:äkki mul ongi sinu vana auto :D

mul oli just sama mõte , et minna truumusse , aga krt äkki pole siis mõtet.

et peaks siis mootori vahetuse peale pigem mõtlema ?
Kui kodus kraanist vett ei tule, siis mõtled uue kodu ostmise peale ?
e28
pets333
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Sept 2010 01:16

Postitus Postitas pets333 »

cardo , sul päris huvitav lähenemine asjale. selles suhtes , et ega see 2.0 nagunii mingi kuldaväärt kompott pole, et kui leiaks midagi mõistliku hinna eest siis poleks paha küll. 2.5e oleks hea kui saaks super eta.
kütuse kulu jääks samaks umbes aga madalalt oleks jõudu rohkem.
greger , kas keegi 2.5e d pole pakkunud ?

aga cardo sa aidata ei oska , mis viga võiks olla ?
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

nagu ma aru saan ei ole viga mootoris vaid selle juhtimises, elektriühendustes .....
e28
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

pets333 kirjutas:cardo , sul päris huvitav lähenemine asjale. selles suhtes , et ega see 2.0 nagunii mingi kuldaväärt kompott pole, et kui leiaks midagi mõistliku hinna eest siis poleks paha küll. 2.5e oleks hea kui saaks super eta.
kütuse kulu jääks samaks umbes aga madalalt oleks jõudu rohkem.
greger , kas keegi 2.5e d pole pakkunud ?

aga cardo sa aidata ei oska , mis viga võiks olla ?
Kahjuks diislit pole jah pakutud.
pets333
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Sept 2010 01:16

Postitus Postitas pets333 »

aga tekkis sellinne mõte et kas paagi tuulutusest ei võiks olla selline probleem. ma ei tea kuidas see olema peaks sellel autol , või on korgis mingi väike auk mis peaks õhku läbi laskma ?
pets333
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Sept 2010 01:16

Postitus Postitas pets333 »

käisin ka truumu juures diagnostis, öeldi et kommutaator õhtal , vahetasin ära, ikka sama jama. nii on kift , paned kõik oma raha auto alla ja mitte sittagi ei muutu , kõva.

mu masinal sama saatus nagu gregeri omal

kellegil pole rohkem mõtteid milles viga võiks olla ?
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

ma hakkasin ükspäev sele jama peale mõtlema. Ja arvan, et asi jagajas ikkagi. Kuna mul hakkas ta peale jagaja vahetust tööle ning kui hakkasin süüdet sättima siis peale seda see jama tekkis. Nii, et ma arvan, et asi on ikkagi jagajas see tuleks kuskilt korralik sebida.
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Selle konkreetse auto jagajat on paar korda juba vahetatud.

Vaata jagajakaas üle, minu ajal oli seal mõra.

Ajuvahetust oled proovinud? Mul peaks üks alles olema.

Olen oma vana kaunitari mitu korda linnapeal märganud, kuid kordagi pole olnud hetke ligiastumiseks.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
pets333
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Sept 2010 01:16

Postitus Postitas pets333 »

jagaja kaas ja rootor mõlemad tutikad,

aga ajuga võiks proovida ilmselt küll

ja kuidas/kust süüdet saab regullida?
metsaelanik
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Okt 2011 15:56

Postitus Postitas metsaelanik »

Tõstatan vana teema....sama probleem on taas tekkinud. Vahepeal mootor puterdab, ei lähe pöördesse. Tühikäigul gaasi andes läheb 3-4000 pööret, ja siis oleks nagu piirikus. Kiirendades kaob jõud, (mõnikord korraks ja siis lajatab nagu lauaga selga) on raskusi normaalselt liiklemisega.

Proovisin teist aju, muutusi ei ole.
Aga mõnikord toimib kõik normaalselt, saaks pm kõik käigud ilusti peeneks lasta.

Imelik on see, et sügisel ei olnud mul kordagi sellist probleemi, kevadel kui olin paar päeva sõitnud, hakkas sellinne pull pihta.

Kellelgi veel ideid, milles probleem võiks olla?
Kahjuks pole mul eriti palju aega, et väga põhjalikult viga otsida.
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

92 kw mootoriga isenditele , võite proovida aga alati ei pruugi kõigil üks ja sama viga olla aga proovida/uurida tasuks siiski :wink:
Olen ka mujalt lugenud , antud koht peaks e28 murepunktide nimekirja käima .
Pistik mis läheb kaitsme karppi sisse , kontrolli üle klemmid ja ka sisu , mille külge see läheb . Või asenda teisega .
Puterdamise käigus võid proovida liigutada seda pistikut .
Mina alustasin bens pumbast , kohati ei tulnud korralik vool sinna peale , lõpuks jõudsin välja kaitsmekarbini jõudva pistikuga ..ühendus oli kehv , testriga on hästi näha , samal ajal pistikut liigutades . Mootor käis kohapeal põta/põta ja ei läinud pöördesse , vahest tegi ka kõvema paugu , bensukat oli õhus tunda rohkem kui liiter :lol:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
metsaelanik
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Okt 2011 15:56

Postitus Postitas metsaelanik »

Tänud vihje eest.Hakkas endalegi tunduma, et asi on vigases küttesüsteemis. Endal oli juba pm mõistus otsas, vea otsingutel avastasin ka mõned lahti oleva vooliku, mille ühendamisest aga probleem ei lahenenud ega vähenenud.
metsaelanik
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Okt 2011 15:56

Postitus Postitas metsaelanik »

Võib-olla hõiskan liiga vara, aga täna panin ühe teise õhulugeja. Vähemalt esimene proovisõit pärast seda oli edukas, mootor läks päris kenast pöördesse ja liigutas erksalt seda vana väsinud bemmi.
Vasta