Vaja oleks leida pädev atm kastide remontija kellel oleks kogemusi ZF kastidega (4hp24),ning kes teeks ka kvaliteetset tööd.
Probleem selles,et Kõik edaspidi käigud libisevad,kuid tagurpidi käik on Ok.
Kuulnud olen ka kellegist Märjamaal tegutsevast isikust (mitte Tõnis vist ? )
atm kasti remondi kohad (4hp24)
atm kasti remondi kohad (4hp24)
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
A-siduri kettad olid ära kulunud (kui internetis tuhlata, siis nende kastide põhiline ja vist suht ainuke probleem ongi A-sidur).
Pidavat põhjustama seda see, kui käiku vahetades ei kannata oodata ning enne käigu täielikku lülitamist kohalt kiirendatakse.
Kopeerisin oma autoteemast:
Pidavat põhjustama seda see, kui käiku vahetades ei kannata oodata ning enne käigu täielikku lülitamist kohalt kiirendatakse.
Kopeerisin oma autoteemast:
Kui õigesti mäletan, siis A-siduri kettad said uued, mõned tihendid, filter, karteritihend. Korrastati ära kõik, mis kahtlane tundus.
Ei mäleta hästi, aga meenub et:
1000 eek ostsin alguses foorumist kasutatud kasti, kus väidetavalt pidid olema sees uued A-siduri kettad (Aga lahti võttes selgus, et ei olnud. Sealt sai ainult korralikuma karteri ja mõne jupi veel).
4400 eek Kunole kasti remondi ja varuosade eest,
300 eek eest ostsin ise veel mingeid asju kastist väljapoole (trossilõõts, käigukastipadjad),
700 eek 8 liitrit õli,
2 korda Tartu-Tallinn spetsiaalselt kasti viimine-toomine .
Lisaks midagi tõstuki kasutamise eest külamehele.
~7k eest mõnu. Umbes nagu auto ostuhind.
Tartus sain telefonitsi korralikule kastiremondile pakkumisi 10-15 tuhande eek väärtuses.
e28 528iA '84