K: k2igukast

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
maxx_520

K: k2igukast

Postitus Postitas maxx_520 »

et kuna see kang seal liigub igas suunas nagu tallesaba, siis kas seal millegi vahetamisega saab assja parandada v6i on asi selline suht lootusetu? algul oli suht raske aru saada kas k2ik sees v6i mitte, nyyd juba harjunud a siiski tahax asja korda saada...
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

eeldatavalt tuleks vahetada enamus kulu(nud) detaile sellelt jooniselt
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Odavam variant on lasta need plastpuksid mõnel kohalikul meistril treida. UM'st vist ainult pukse ei saagi.
Eelmine suvi me sysiga lasime selle töö ära teha ja raha läks vist 150 krooni kanti ühe auto kohta. Hoovastik oli eelnevalt maha võetud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

odavam on kindlasti lasta teha, kui sellise mehe leiab. kui detailil on oma nr ja hind realOEM-s siis reeglina saab selle ka UM-st tellida.
maxx_520

Postitus Postitas maxx_520 »

nu t2nud info eest, igatahes kui kevad peax saabuma siis ilmselt l2heb lammutamisex seal salongis ja vast saab selle k2igukangi ka enamv2hem siis :) hetkel ootan juba pikkisilmi suve :P
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ruut kirjutas:odavam on kindlasti lasta teha, kui sellise mehe leiab. kui detailil on oma nr ja hind realOEM-s siis reeglina saab selle ka UM-st tellida.
Üks puks on kangi enda allosas, seda vist realoem'i järgi ilma kangita osta ei saa. Teine on detaili nr. 13 sees, jällegi peab kogu kupatuse ostma.
Need 2 puksi on põhilised, aga üle võiks vaadata ka puksid nr. 2 ja 6.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
hanzvonkazak

Postitus Postitas hanzvonkazak »

seal on kaks pukis, mis on tehtud tekstoliidist vist. ja on ka üks munakas, mis kipub loksuma. jama on see, käimari kangi on paras jebla ära saada sealt põhja alt. mul endal valju kang sinna 5 käigu poole ära.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

nuga kirjutas:Odavam variant on lasta need plastpuksid mõnel kohalikul meistril treida. UM'st vist ainult pukse ei saagi.
Eelmine suvi me sysiga lasime selle töö ära teha ja raha läks vist 150 krooni kanti ühe auto kohta. Hoovastik oli eelnevalt maha võetud.
Kergitan siis vana teemat. Kuna bauri kang käib meeletu amplituudiga, tuleks hakata pukse vahetama. Ega te mõnda komplekti tagavaraks ei lasknud teha, mis nüüd üle on? Või leiad sa vanad kontaktid ülesse? Millisest materjalist puksid treiti?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ruut kirjutas:Kuna bauri kang käib meeletu amplituudiga, tuleks hakata pukse vahetama. Ega te mõnda komplekti tagavaraks ei lasknud teha, mis nüüd üle on? Või leiad sa vanad kontaktid ülesse? Millisest materjalist puksid treiti?
Tagavaraks ei lasknud teha, aga kontakti ikka saab, ainult et seda tehakse tartus, mis Sulle vist eriti ei sobi.
Materjalidest kasutatakse plasti või pronksi. Viimasest materjalist puksidega sai Tõnis aidata, kui ma nüüd õigesti mäletan :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Oleme siin jah mõne komplekti taastanud. Uued puksid on siis pronksist tehtud. Neid munaka alust ja pealset taldrikut ei ole mõtet uut teha, need peavad vastavalt kulumisele ise kokku minema. Tavaliselt on see munaka ümbrus, kuiv, sodi täis ja verdu (mis kogu seda kompotti kokku surub)väsinud. Piisab lahti võtmisest, puhastamisest, vedru värskendada ja uue määrdega kokku.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

tõnis kirjutas:... ja uue määrdega kokku.
Mina sinna määret ei panekski, kui siis ainult veetõkkemääret, mida kasutatakse näiteks pesumasinate simmeritel, määre kahhab kangesti seal sodi koguma kuna altpoolt kaitset ei ole.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Cardo kirjutas:
tõnis kirjutas:... ja uue määrdega kokku.
Mina sinna määret ei panekski, kui siis ainult veetõkkemääret, mida kasutatakse näiteks pesumasinate simmeritel, määre kahhab kangesti seal sodi koguma kuna altpoolt kaitset ei ole.
Ma olen kasutanud sellist määret mida kasutatakse rasketehnika liigendite määrimiseks. See tundub ka kuidagi raskesti eemaldatav ja vett ei karda.
Carclassic OÜ
Vasta