K: k2igukast
K: k2igukast
et kuna see kang seal liigub igas suunas nagu tallesaba, siis kas seal millegi vahetamisega saab assja parandada v6i on asi selline suht lootusetu? algul oli suht raske aru saada kas k2ik sees v6i mitte, nyyd juba harjunud a siiski tahax asja korda saada...
eeldatavalt tuleks vahetada enamus kulu(nud) detaile sellelt jooniselt
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
Üks puks on kangi enda allosas, seda vist realoem'i järgi ilma kangita osta ei saa. Teine on detaili nr. 13 sees, jällegi peab kogu kupatuse ostma.Ruut kirjutas:odavam on kindlasti lasta teha, kui sellise mehe leiab. kui detailil on oma nr ja hind realOEM-s siis reeglina saab selle ka UM-st tellida.
Need 2 puksi on põhilised, aga üle võiks vaadata ka puksid nr. 2 ja 6.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kergitan siis vana teemat. Kuna bauri kang käib meeletu amplituudiga, tuleks hakata pukse vahetama. Ega te mõnda komplekti tagavaraks ei lasknud teha, mis nüüd üle on? Või leiad sa vanad kontaktid ülesse? Millisest materjalist puksid treiti?nuga kirjutas:Odavam variant on lasta need plastpuksid mõnel kohalikul meistril treida. UM'st vist ainult pukse ei saagi.
Eelmine suvi me sysiga lasime selle töö ära teha ja raha läks vist 150 krooni kanti ühe auto kohta. Hoovastik oli eelnevalt maha võetud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Tagavaraks ei lasknud teha, aga kontakti ikka saab, ainult et seda tehakse tartus, mis Sulle vist eriti ei sobi.Ruut kirjutas:Kuna bauri kang käib meeletu amplituudiga, tuleks hakata pukse vahetama. Ega te mõnda komplekti tagavaraks ei lasknud teha, mis nüüd üle on? Või leiad sa vanad kontaktid ülesse? Millisest materjalist puksid treiti?
Materjalidest kasutatakse plasti või pronksi. Viimasest materjalist puksidega sai Tõnis aidata, kui ma nüüd õigesti mäletan
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Oleme siin jah mõne komplekti taastanud. Uued puksid on siis pronksist tehtud. Neid munaka alust ja pealset taldrikut ei ole mõtet uut teha, need peavad vastavalt kulumisele ise kokku minema. Tavaliselt on see munaka ümbrus, kuiv, sodi täis ja verdu (mis kogu seda kompotti kokku surub)väsinud. Piisab lahti võtmisest, puhastamisest, vedru värskendada ja uue määrdega kokku.
Carclassic OÜ
Ma olen kasutanud sellist määret mida kasutatakse rasketehnika liigendite määrimiseks. See tundub ka kuidagi raskesti eemaldatav ja vett ei karda.Cardo kirjutas:Mina sinna määret ei panekski, kui siis ainult veetõkkemääret, mida kasutatakse näiteks pesumasinate simmeritel, määre kahhab kangesti seal sodi koguma kuna altpoolt kaitset ei ole.tõnis kirjutas:... ja uue määrdega kokku.
Carclassic OÜ