Turbotamise idee

Kõik tehnilised küsimused.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Turbotamise idee

Postitus Postitas -Myyr- »

Siin pikemat aega mõttetes mõlkunud turbotamine..

Muidugi ma loodan et targemad mehed ei tee seda nüüd maatasa..
Kuna väga palju ülevaadet turbotamise osas ei ole.

Käed saaks külge 2.4td turbole.
Mootoriks oleks 2.0 92kw
525'e pihustitele
Öeldi..et peaks uue kütuse pumba soetama..et 3.0 bari pidavat väheks jääma.

Turbo paigaldamisel tuleb ka siis juba kap.remont mootorile...

Kui oskab siin keegi mõnda mõtte tera kaasa öelda oleks oodatud.

Ei taha soetada suuremat mootorit..vaid tahaks oma kogemusi edasi arendada..ja näha mis tulemusi see ka annaks.

Aga tänud lugejatele
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

No ideaalne oleks ka vängem sisu mootorile saada.
Kuna aga sul seal vist vägapalju rõhku taha ei tule. Vaid teed seda rohkem eksperimendina, siis vast ajab asja ära ka originaal sisu.
Pihustid oleks hea vahetada suurtemate vastu jnejnejne
Pisiasju on palju...
Turboclub-ist peaksid saama vägapalju näpunäiteid.
+61438856151
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

no 0.3 oleks alustuseski hea.

Siin lugesin sellist..et vanemad m20 mootori kannatavad u 100hp kepsu kohta.. ma ei aja taga hullupööra võimsust
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Turbotamise idee

Postitus Postitas Ruut »

-Myyr- kirjutas:Kuna väga palju ülevaadet turbotamise osas ei ole.
IIRC enamvähem korralik turbotamine maksis 50k vanas rahas.
Õige oleks alustada selle foorumi läbilugemisest.
http://foorum.turboclub.ee/
CSi, ti, i, RT, TC1, D
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

turbo võid prügikasti visata.
pihustid sama moodi.

Kui M20 mootorit juba remontima hakata. Mida ma soovitan ülimalt, tasub juba hankida 2.7 mootor ning 2.5 kaas.

doonormootorid võrreldes mootori remondieelarvega on köömes.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Re: Turbotamise idee

Postitus Postitas meelis k »

-Myyr- kirjutas:Turbo paigaldamisel tuleb ka siis juba kap.remont mootorile...
Tee parem vastupidi. Kõigepealt mootoriremont ja siis kui raha peaks üle jääma - turbo paigaldamine :).
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

no turbo saab suht odava raha eest.. + kolle ka veel
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

ebays on müügil turbo kit mis lle maksumus on kuskil 500 euri. Seal on kõik timerid ja kogujad voolikud, otrud, põlved, jahutus ventikad kolled ning komplekti tootlikus on 450 HP. Nii et kui selle ostad ja kruvid külge mõningate mootori muudatustega siis on sellest ikka küll ja küll. Ning kui enda masina ribadeks lased ja pole midaig komplektida teha siis teenid selle komplekti müügipealt ikka korralikult tagasi ka. :D
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

Alguseks hea, aga laiaslaastus on need turbo KITid täielik bs
+61438856151
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

aga samas saad muud vajalikud asjad ikkagi kätte. Jahutus süsteem suht kallis ikka. Õli koguja olemas seal. Siis turbole õlitus vahe jupp mis käib õli filtri alla. Siis kõik need torud ja põlved pole kõige odavamad. Ja seal on olemas Kollektor mis on juba pool vaeva võitu kui ise heitama hakata. Muidugi aju on veel vaja ning plokikaane tihendit korraliku ja surve astet tuleb ka muuta mootoril. Ning sis on uba küünlad õli vaja teised. Ning mootoril tuleb siiski alustuseks teha kap remont. Paned sinna mingi täissündi sisse ja see vana mootor jookseb nagu mahla kask sul seal kui veel surve kõrgeks läheb :D. Nii et ikkagi alustada tuleb kap. rem. plus tugevamad kolvid kepsud.
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

Saad aru see on KIT
Sealt ei saa midagi head oodata, kui ajada taga ideaalset kompotti.

Seal on kõik olulised pisiasjad kaheldavad (voolavused, vastupidavused jne)

Väga hea kompoti saad ainult sellisel juhul kui ise ajad parimatest juppidest komplekti kokku.

Aga nagu ma eespool ütlesin. "alguseks kärab küll"


See vängema mootori sisu on ka tegelikult selline niijanaaa.
Tuleks ehk uurida palju mootor kannataks tehase sisuga, ja kas endale sellest piisab.

Imelihtne näide on küll jaapanist aga mis siis.
Mazda FE3N ja FE3NT mootorid kestavad tehase sisuga vabalt ära 400+ HP
Seda on proovitud ülemaailma. KA eestis (DB-HP Ivar )
Usas ühed hullud said 600 HP
Samuti on antud mootorid just väga hinnas oma kestvuse pärast.

Kuigi kaheldav on kas teemas näitena toodud mootor originaal sisuga selliseid jõude taluda suudab.


Päikest : H
+61438856151
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Võtkem nüüd rahulikult:D

Ma olen lugenud.. turboclubist/ vist.. et m20 mootor kannatab stockis 100hp silindri kohta..stock sisu.

Ma ei aja taga 600hplist võimust.
Hetkel 92kw. 125hp.. oleksin rahul isegi 200'ga.
Selle pärast tahtsingi natukene uurida..palju selle diisli turbost loota üldse oleks.

No jah.. et ta rohkem madalatel pööretel töötamiseks mõeldud.. ma ajan taga tõmmet..mitte seda et suudaksin põletada rehve piirajas ka 2-3 käiguga.

Eilsel otsingul avastasin,..et päris bolt on pole kollektor..tahab vaheflantse..
Ja turbost oleks kasu kuni 250hpni.

Tahaks asjaga algust teha..ja kunagi hiljem siis juba suurem mootor ja nii edasi.

Sest hetkelist mootorit ei taha vahetada.. kui õhtale läheb.. asendan diisliga

Kui rõhust rääkida.. siis max oleks hetkel 0.5
Ei ole ka probleem surveastet madaldada.

Mootor on sõitnud 84.000 nüüdseks.. lahti võttes..ma kahtlen et seal väga palju asju vahetada tuleks
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

ja selle turbo kiti kohta ebayst..sain jällegi eile targemaks..et see pidi puhas bs olema

Jaapanis tehtud "direct bolt on" turbo.. mis tuleb välja vb et ei istugi otse otsa.. ja kui peakski istuma.. sõidad sa selle puruks.. täiesti juustud pidid olema.

Jah.. voolikud ja muud jurad vb tõesti saaks sealt..

Aga turbo kohta : Milline/mis auto turbo siis peaks sobima 2.0 rohkem?

Diislil väike turbo.. kuna madalatel pööretel.. pole nii palju heitgaase ka korraga..benakal jälle rohkem..sööb turbo ära täitsa..

Võin ka valesti praegu jutustada.. pole just kõige targem.. aga eks me kõik mingi hetk areneme
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
priit282
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2007 21:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas priit282 »

oma auto foorumisse sa lisasid mõned pildid, miliseks peab su auto saama - kas nüüd on uued prioriteedid?
parem ikka suuna raha väljanägemisele kui turbole! (vähemalt mina teeks nii...)
:)
BMW e28 535i
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

No selle turbo peale aretamiseks lähekls umbkaudu 100€
Keretöödega ma teen algust oktis..ja samamoodi ka turboga. kuna siis läheb kõik teosse.


Välimusel ikka enamvähem samad..

Valukad.. stangelisad.. ja seest eistmed nahasse.. ja suht ongi kõik. madaldus / või custom colid ka..
Rohkem süda ei ihaldagi praegu
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

-Myyr- kirjutas:ja selle turbo kiti kohta ebayst..sain jällegi eile targemaks..et see pidi puhas bs olema

Jaapanis tehtud "direct bolt on" turbo.. mis tuleb välja vb et ei istugi otse otsa.. ja kui peakski istuma.. sõidad sa selle puruks.. täiesti juustud pidid olema.

Jah.. voolikud ja muud jurad vb tõesti saaks sealt..
Ja millest ma sulle sis seletasin siin juba :)
Tegelikult on need voolikud ka sellise kaheldava kvaliteediga. Kas annab piisavalt paisuma, või lööb puruks ??
Vaja oleks ikka korralikke voolikuid.


Äkki oleks sul lihtsam otsida mõni turbo mootor ja seda hakata kangemaks "keerama" esialgu ??
+61438856151
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

well..siis jääks see enda tegemis mõnu ära..
et leida turbo mootor.. pean arvestama et tuleks teha muudatusi mootori asetuse juures..

Sest uue mootori soovi väga ei ole.. ainult selle turbo osas.

Saan aru et kõik soovitavad suuremat mootorit..aga hiljem tuleks ikka sama teema nagu praegu.. mis ja kuidas ja kust.

Tahan teha sellest 2.0istki midagi paremat,.. kui ta stockis on.

Voolikud jne saab ka kõik
Õnneks on koht ühe targa teadja mehe juures tõstamaal..et temaga koos aretame..ja teeme ka keretöid.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

hiius oli üks 2.0 ära turbotatud, Uuri Aix-i käest...
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

-Myyr- kirjutas:No selle turbo peale aretamiseks lähekls umbkaudu 100€
:lol:
Eelnevalt mainitud korralikult turbotamine 50k vanas rahas on pigem see summa mis läheb asja normaalselt tehes. Mõtlen selle all siis seda, et turbost ka mingit kasu oleks. 100€ eest ei saa veeranditki pisiasju, mis tarvis, et asi tööle saada.

Kui huvi asja vastu suur ning tahtmine katsetada ja "kooliraha" maksta siis anna minna ja ära lase pessimistlikest postitustest end heidutada. Kui tahad kindlasti ja reaalselt jõudu kapoti alla juurde saada siis vaata pigem suurema töömahuga m20 mootori järgi :wink:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

m20.. 2.7 oleks ka hea,..aga silma jäänud vaid mõni üksik.. eks vaatame : )
Millised mõtted selleks ajaks kogunenud..kes seda teab
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Vasta