Tere, see siis minu esimene postitus siin.
Huvi on just 1987 ja üles poole 635 CSI vastu. Foorumit lugedes olen aru saanud et neid vanu 6-seid kohutab kõige rohkem rooste probleem ja fakt et kere osasid ei ole õieti saada. Samas huvitaks kuidas on kerel roostele vastupidavus võrreldes näiteks E30 bmw-ga?
Rooste probleemi kõrvale jättes huvitab kuidas on lood veermikuga. Saan aru et veermik põhineb E28 peal aga kas see siis tähendab et kõik veemiku jupid on E28 võrreldes täpselt ühed ja samad?
Lisaks, kuna vaatan automaatkastiga autosid siis huvitab ka selle 4-käigulise automaadi töökindlus ja kasutusmugavus...
PS! Kas LSD differ oli automaatkastiga BMW 635 CSI standardis või oli see nn. option?
Asjalike vastuste eest olen tänulik...
Info E24 kohta?
1987 ja üles autot Eestist ei ole vist võimalik leida... seega pead pilgu pöörama Saksa poole. Automaatkastiga masinal on lsd standardis...
Roosteprobleem kui selline kimbutab ehk autosid aastast 1976 - 1981.. aga see on väga väga suhteline, julgen väita. Ütleme nii, et see ei kimbuta konkreetselt kuuesajast ei rohkem ega vähem kui mõnda muud vana regulaarse hoolduseta autot.
Roosteprobleem kui selline kimbutab ehk autosid aastast 1976 - 1981.. aga see on väga väga suhteline, julgen väita. Ütleme nii, et see ei kimbuta konkreetselt kuuesajast ei rohkem ega vähem kui mõnda muud vana regulaarse hoolduseta autot.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan rääkis juba põhilise ära aga lisaks veel, et 4k käigukasti karta ei ole vaja, küllaltki töökindel tükk. Sildade ja mootoriosad on ühilduvad jah E28 535i-ga (juppide hinnad võrreldavad E30 325i tükkidega, muretsemiseks põhjust pole) ja 87 aasta E24 (või ka E28) on minu kogemustest isegi E30-st roostekindlam.
Aga kõik jupid mis on E24 spetsiifilised on uuena küllaltki kallid (saksa ebayst leiab samas suht taskukohaselt)
Kui kindel plaan 87 aasta masin ära osta siis vaata ikka selline isend millel on juba tagaistmekonditsioneer (õllejahuti ) ka , see oli küllaltki popp ja IMHO ka päris edev lisa, suurt raskust sellise leidmisega ei tohiks tekkida.
Edit: sillajuppide koha pealt siiski E30-ga võrrelda hästi ei sobi, kuna E24-l on kuluvald jubinaid rohkem ja kapitaalremont läheks siiski kallimaks. Võrdluseks sobiks vast mõni E34, 525i näiteks
Aga kõik jupid mis on E24 spetsiifilised on uuena küllaltki kallid (saksa ebayst leiab samas suht taskukohaselt)
Kui kindel plaan 87 aasta masin ära osta siis vaata ikka selline isend millel on juba tagaistmekonditsioneer (õllejahuti ) ka , see oli küllaltki popp ja IMHO ka päris edev lisa, suurt raskust sellise leidmisega ei tohiks tekkida.
Edit: sillajuppide koha pealt siiski E30-ga võrrelda hästi ei sobi, kuna E24-l on kuluvald jubinaid rohkem ja kapitaalremont läheks siiski kallimaks. Võrdluseks sobiks vast mõni E34, 525i näiteks
E24 635CSi | E10 2002