1. leht 1-st

M20B20 käitub imelikult.

Postitatud: 18 Sept 2011 09:09
Postitas Greger
Nii sai tehtud mootori vahetus. Käis ka Truumu juures, et süüde paika ning sai see tehtud. Kuid selline jama, et külmalt käivitub ainult nimodi kui võtad õhulugeja pistiku lahti ja siis käivitad ning tööle jäädes ühendad pistiku külge ja korras. Kuid külmalt nagu jätab osad pütid vahele ja paugub õhulugeja kopsikus ning vaatasin, et õhulu pea sisse võtu osa on kuidagi kahtlaselt õli täis. Sai see suur toru täitsa iluskas ja puhtakstehtud seest. kuid sooja mootriga on kõik korras.

Ja kas keegi oskab õelda mis otstarve selle detaili regullmisel on. Tema otsas ja sees on siis mingi kruvi/siiber mida saab sisse vällja keerata. Kui palju peaks antud asi sees või väljas olema orginaal seadistuses. Tühikäigul kruvides tõstab/langetab pöördeid aga kas on ka käivitamisel mingi otstarve tal (detail 5 ) . http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... stem-2/#05

Olen proovinud teist õhulugejat ja see ei muutnud olukorda. Kuid soojalt asi jälle korras.

Siis vahel käivitamisel nagu venitab jubedalt nagu tahaks tagurpidi tõmmata selline imelik lonkav käivitus.

Oskab keeig midagi õelda selle jamakohta ?

Postitatud: 18 Sept 2011 16:00
Postitas Xim
Detailist nr. 5 regullidki mootori tühikäiku. Ma soovitan sul proovida külmkäivitust ilma külmkäivituspihustita mis asub ka just selle detaili nr 5 küljes. Võta pistik lahti ja vaata mis siis teeb. Igaljuhul on see vaakumsüsteem igavene ikaldus. Mina enda auto ei saanudki korralikult tööle, koguaeg jebis. Uuri kasutaja jxi käest ta vast teeb sulle ära või seletab kuidas sellest süsteemist üldse vabaneda.

Mis veel tuli meelde kui uuesti su postitust lugesin, ega sul karteri tuulutus umbes pole sellel uuel mootoril, äkki selle pärast pekasb õli ülesse sinna?

Postitatud: 18 Sept 2011 16:38
Postitas Greger
Xim kirjutas:Detailist nr. 5 regullidki mootori tühikäiku. Ma soovitan sul proovida külmkäivitust ilma külmkäivituspihustita mis asub ka just selle detaili nr 5 küljes. Võta pistik lahti ja vaata mis siis teeb. Igaljuhul on see vaakumsüsteem igavene ikaldus. Mina enda auto ei saanudki korralikult tööle, koguaeg jebis. Uuri kasutaja jxi käest ta vast teeb sulle ära või seletab kuidas sellest süsteemist üldse vabaneda.

Mis veel tuli meelde kui uuesti su postitust lugesin, ega sul karteri tuulutus umbes pole sellel uuel mootoril, äkki selle pärast pekasb õli ülesse sinna?

See karteri tuulutuse umbes olekut saan kus kohast uurida ja sellest umbsusest vabaneda.

Ning mul polegi sisslaskel seda pihustit küljes ongi selline detail milel see puudub. Ning ka juhtmestikust ei tule seda antut pistikut kuskilt.

Postitatud: 18 Sept 2011 20:59
Postitas Xim
Huvitav süsteem siis, kui külmkäivituspihusti puudub aga külmkäivituse pöördeid regullib selle asjaga kust tosool läbi käib :S

Tuulutus on sisselaske ämbliku all see mingi 30se läbimõõduga toru mis läheb vertikaalselt mootori alumisse osasse.

Uuri JXi käest ta jagas seda süsteemi päris hästi, mul pani pilli tööle vähemalt.

Postitatud: 18 Sept 2011 21:34
Postitas Greger
Seal kjah seda pistikuga pihustit pole. On lihtsalt see lulla milese tuleb kask vaakumit ja üks on pimedaks tehtud.

Sellge vaatan selle tuulutuse toru läbi mis tal seal on.

Ja kisjutasin juba selele kasutajale ja ootan vastust :)

Postitatud: 20 Sept 2011 20:17
Postitas Greger
nii täna panin siis nii nim tooreklapi ühele vaakumile pimeda ette ning käivitub normaalselt ainult kplmalt peab ise gaasi hoidma. Sai ka pöörde 750-800 rpm i peale kruvitud kuid eks klapisääretihendite vahetus ja klappide regull paneb mootori veel ühtlasemalt tööle. Hetkel küll seier ei kõigu kuid kõrvaga on kuulda. Ja kas see venitav lonkav käima tõmabamine kohati ei või olla tingitud starterist ?

Postitatud: 20 Sept 2011 21:42
Postitas Xim
Kontrolli küttesüsteemi rõhku, peab olema pea 4bari ja hoidma seda kui mootori välja suretad. Kui ei hoia on rõhuregulaator kutu. Kuid ka starter võib süüdi olla, kui ikka kulunud on.

Postitatud: 20 Sept 2011 21:45
Postitas Greger
sai pandud jah teine starter kui pendika poldi rinngi keerasin. Ja ei viitsinud tõmbereleed teise starteri küljest võtta ja endaoma külge panna. Ning see starter mis peale sai on 5 aastat vanem :D

Postitatud: 21 Sept 2011 03:00
Postitas mart154
Xim kirjutas:Kontrolli küttesüsteemi rõhku, peab olema pea 4bari ja hoidma seda kui mootori välja suretad. Kui ei hoia on rõhuregulaator kutu. Kuid ka starter võib süüdi olla, kui ikka kulunud on.
Kõigest natuke panid mööda.
Antud mootoril on 2.5 barine kütuserõhuregulaator.

Seega, seisva mootoriga peaks hoidma 2.5 bar. Töötava mootoriga vastavalt mootori poolt toodetud vaakumi võrra vähem.

Postitatud: 21 Sept 2011 06:25
Postitas Greger
viskan veel täna pilgu küünaldele ka peale. Kindlasti mõjutavad need samuti kogu tööd.

Postitatud: 21 Sept 2011 08:35
Postitas Xim
mart154 kirjutas:
Xim kirjutas:Kontrolli küttesüsteemi rõhku, peab olema pea 4bari ja hoidma seda kui mootori välja suretad. Kui ei hoia on rõhuregulaator kutu. Kuid ka starter võib süüdi olla, kui ikka kulunud on.
Kõigest natuke panid mööda.
Antud mootoril on 2.5 barine kütuserõhuregulaator.

Seega, seisva mootoriga peaks hoidma 2.5 bar. Töötava mootoriga vastavalt mootori poolt toodetud vaakumi võrra vähem.
2.5-3,0bar
2,1bar hold pressure

Nii ütleb hayensi manual, mul praegu näitab kell 3.5-4 m50l, pump on sama.

Postitatud: 21 Sept 2011 10:10
Postitas Greger
kellelgi seda head surve mõõtjat on ? Mul puudub see seade hea oleks ära mõõta kuid ei saa masinaga liiuda ka kuna klapisääre tihendid vajavad vahetust ja ootan oma rahasid, et remonti viia.

Postitatud: 21 Sept 2011 10:20
Postitas Xim
Mina tegin ise - stutsid, kolmiku ja manomeetri sain kohalikust Fixuse poest. See selline asi, mida läheb nakuinii ka tulevikus vaja kui oled juba kord näpu remondijumalale andnud :D