K: 2,4TD probleemid
K: 2,4TD probleemid
Terv, kuna teema ei ühti väga allpool teemas küsitud asjadega, siis tegin uue teema. Mõned küsimused elektroonile pumbaga turbodiisli kohta.
Nagu aru olen saanud, siis sellel variandil saab kütuse kogust ja pöördeid ainult ajust reguleerida? Probleem selles, et kütusekulu on liiga suur, pole vahet väga kas maantee või linn ,kulu on kusagil 8 kanti keskmiselt.
Lisaprobleemid on vahest tühikäigul tekkiv vibratsioon, mis kaasab endaga siis kogu auto värisemise, õigemini üles alla hüppamise.
Külmana käivitades töötab mootor 5 sec ebaühtlaselt.
Lisaks veel selline probleem/küsimus, auto käivitub ainult peale eelsüüte ära ootamist, seda siis nii soojalt kui külmalt. Külmalt on see loomulik, aga soojana ju mitte. Häiriv on ka üsna kõva müra ja lagin, olen võrrelnud teiste sama mootoriga autodega, käivad mahedamalt. Auto vaatas üle diiselmootorites üsna pädev inimene, kelle arust on kõik ok ja normaalne, kõik peale kütusekulu ja soojana mittekäivitumise ilma eelsüüteta. Võibolla olen tõesti liiga nõudlik?
Nagu aru olen saanud, siis sellel variandil saab kütuse kogust ja pöördeid ainult ajust reguleerida? Probleem selles, et kütusekulu on liiga suur, pole vahet väga kas maantee või linn ,kulu on kusagil 8 kanti keskmiselt.
Lisaprobleemid on vahest tühikäigul tekkiv vibratsioon, mis kaasab endaga siis kogu auto värisemise, õigemini üles alla hüppamise.
Külmana käivitades töötab mootor 5 sec ebaühtlaselt.
Lisaks veel selline probleem/küsimus, auto käivitub ainult peale eelsüüte ära ootamist, seda siis nii soojalt kui külmalt. Külmalt on see loomulik, aga soojana ju mitte. Häiriv on ka üsna kõva müra ja lagin, olen võrrelnud teiste sama mootoriga autodega, käivad mahedamalt. Auto vaatas üle diiselmootorites üsna pädev inimene, kelle arust on kõik ok ja normaalne, kõik peale kütusekulu ja soojana mittekäivitumise ilma eelsüüteta. Võibolla olen tõesti liiga nõudlik?
tel 55570186 - e30 varuosad
nuka pean üle vaatama, klapiklõbin see ei ole.
Kogu mootor on mõned aastad tagasi üsna pädeva tegelase poolt kokku pandud, kõik pumbad ja asjad on üle käidud, enamus ilmselt ei nuriseks millegi üle, mina tahan ideaali. 8L sajale on siiski palju 6-7 on normaalne selle mootori puhul.
Kogu mootor on mõned aastad tagasi üsna pädeva tegelase poolt kokku pandud, kõik pumbad ja asjad on üle käidud, enamus ilmselt ei nuriseks millegi üle, mina tahan ideaali. 8L sajale on siiski palju 6-7 on normaalne selle mootori puhul.
tel 55570186 - e30 varuosad
Tegelikult on see mingi loll jutt , et 524 soojalt küünlaid ei anna. Soojalt küll seasaba põlema ei hakka ,aga niikaua kui see roheline ring põleb , niikaua ka antakse küünlaid. Iseeset minul pole tahtnud ükski 524 soojalt ilam kyynaldetta poolest pöördest käima minna. Alato on ikk apidanud mingi paar sekundit ootama enne käima panemist.
Tulihingeline bmw fänn:)
Soojalt mittekäivitumine viitab kulunud kõrgsurvepumbale. Eriti levinud oli probleem elektrooniliste pumpade puhul 88a ja kõrgemale. Plunseripaari sulamid on selliselt valitud, et plunser oleks väiksema soojuspaisumisteguriga. Vastasel korral oleks plunserpaari kinnikiilumine pumba soojenedes vältimatu. Kui plunserpaar on niigi kulunud, siis sooja mootoriga paistetab ta eriti hõredaks, pritsemoment seega hilisem ja käivitumine aeglane. Ka küttekulu läheb kõrgeks.....pisut aitab pumba pritsemomendi varasemaks sättimine. See käib elektroonilise pumba puhul samamoodi kui mehaaniliselgi.
e30 324d
e28 524td
e34 524tda
e28 524td
e34 524tda
No mul kui näiteks välja suretan , siis läheb poolest pöördest käima , aga kui juba on seisnud ja jahtunud veidi aega , siis tahab ikkagist kyynlaid saada. No läheb ka ilma kyynaldetta , aga siis vaevaliselt ja paksu tossuga. Pigem ikka mootor kulunud.
See soojalt mitte käivitumine on pigem ikka 525tds teema.
See soojalt mitte käivitumine on pigem ikka 525tds teema.
Tulihingeline bmw fänn:)
Ju siis on pump kulunud ja sellega kõik need probleemid seotud ka.
Targemate sõnul ei tohiks eelsüüde üldse töössegi rakenduda sooja mootoriga, mul annab igal ajal eelsüüdet.
Mineku üle ma kurta ei saa, samuti ei tossa auto, tahmasisaldus oli ka lubatust maksimumist üle poole väiksem.
Targemate sõnul ei tohiks eelsüüde üldse töössegi rakenduda sooja mootoriga, mul annab igal ajal eelsüüdet.
Mineku üle ma kurta ei saa, samuti ei tossa auto, tahmasisaldus oli ka lubatust maksimumist üle poole väiksem.
tel 55570186 - e30 varuosad
Targemate saõnul jah , sest nemad eeldavad seda sellest , et seasaba sooja mootoriga põlema ei hakka. Samuti ei hakka paljudel see roheline ring põlema , kuna m6ni küünaldest ei tööta.
Mul on aga väga väike aku ja käima pannes soojalt on pimedas näha , et niikui kustub roheline ring nii ka kohe lähevad tuled heledamaks. Samamoodi oli ka mu e28 524td-l.
Mul on aga väga väike aku ja käima pannes soojalt on pimedas näha , et niikui kustub roheline ring nii ka kohe lähevad tuled heledamaks. Samamoodi oli ka mu e28 524td-l.
Tulihingeline bmw fänn:)