Additional air slide valve 520i(M20)
Additional air slide valve 520i(M20)
Kas keegi oskab täpsemalt ära seletada selle klapi töö põhimõte ? (det 11).
Nagu ma aru saan , on selle sees klapp , mis siis vastavalt vee soenemisega avatakse või suletakse õhukanal (täpselt ei tea kumba pidi toimima peab). Üks ots asub külmkäivitus pihusti kõrval , teine läheb siis suuremasse ringlusesse .
Külmast peast on kalapp avatud kujul .
Soemast peast siis järelikult suletakse õhu ringlus , ehk mida see juurde annab
Nagu ma aru saan , on selle sees klapp , mis siis vastavalt vee soenemisega avatakse või suletakse õhukanal (täpselt ei tea kumba pidi toimima peab). Üks ots asub külmkäivitus pihusti kõrval , teine läheb siis suuremasse ringlusesse .
Külmast peast on kalapp avatud kujul .
Soemast peast siis järelikult suletakse õhu ringlus , ehk mida see juurde annab
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Minu arusaamise kohaselt peaks reguleerima tühikäiku.
Ehk siis läbi selle saab mootor tühikäigul õhku.
Külmalt antakse mootorile rohkem bensiini ja seega vaja ka rohkem õhku, ning õhu kanal seega rohkem avatud. Mootori soojenedes on mootoril vaja vähem õhku ja bensiini, ning seda õhu kogust see reguleerib.
Ehk siis läbi selle saab mootor tühikäigul õhku.
Külmalt antakse mootorile rohkem bensiini ja seega vaja ka rohkem õhku, ning õhu kanal seega rohkem avatud. Mootori soojenedes on mootoril vaja vähem õhku ja bensiini, ning seda õhu kogust see reguleerib.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
See peaks sama ülesannet täitma mis siksil oli tooreklapp
Igavene jura asi selle mootori süsteemis, mina enda autol ei saanudki toimima. Osad on lahtivõetavad, toda üritasin lahti võtta ja puhastada aga toimima ikka ei saanud. Seal sees jah siiber mis siis arvatavasti bimetalli soojenedes kinni läheb. Mootor käis paremini kui see asi süsteemist eemaldada. Siis ainuke jama, et külma mootoriga pidi ise gaasi pedaali peal elama
Igavene jura asi selle mootori süsteemis, mina enda autol ei saanudki toimima. Osad on lahtivõetavad, toda üritasin lahti võtta ja puhastada aga toimima ikka ei saanud. Seal sees jah siiber mis siis arvatavasti bimetalli soojenedes kinni läheb. Mootor käis paremini kui see asi süsteemist eemaldada. Siis ainuke jama, et külma mootoriga pidi ise gaasi pedaali peal elama
Mul on neid olemas 2-tk , ühe võib muidugi eksperimentaal korras lahti ka võtta . See , mis peal oli , sellega küll vahet polnud külma ega ka sooja mootoriga .
Kui see jublakas kuuma vee potti panna , siis peaks ka tulemust katsetada saama , põhimõte sama mis termostadil .
Õhu võtuga ka teine küsimus , ega rohkem vaakum süsteemis pole mingit klappi või mis seda õhu voolavust veel takistada saaks ?
Nimelt mure just õhu kätte saadavuse - ringlusega mootoris . Mootor töötab ühtlaselt pöördeid kõigutades vahemikus 1000-1500 , edasi avades õlikorgi muutub aga mootori töö ühtlaseks . Mootor imeb päris korralikult õhku , mis tähendab seda , et mootoril on õhu puudus
Kui see jublakas kuuma vee potti panna , siis peaks ka tulemust katsetada saama , põhimõte sama mis termostadil .
Õhu võtuga ka teine küsimus , ega rohkem vaakum süsteemis pole mingit klappi või mis seda õhu voolavust veel takistada saaks ?
Nimelt mure just õhu kätte saadavuse - ringlusega mootoris . Mootor töötab ühtlaselt pöördeid kõigutades vahemikus 1000-1500 , edasi avades õlikorgi muutub aga mootori töö ühtlaseks . Mootor imeb päris korralikult õhku , mis tähendab seda , et mootoril on õhu puudus
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Ma kuumutasin seda selle tänapäevase leeklambiga (makro balooni suurune, põleti otsas) kõik toimis ideaalselt. Paned süsteemi ja ikka pöörded kõiguvad. Mul vist kõikusid pöörded aimult hullemini: http://youtu.be/dmjP6pFL8ZE . Tahhokas veel siis ei töötanud.
Põhimõtteliselt on seal kaks õhuliini mis lähevad gaasiklapist (throttle body) mööda otse kollektorisse. Sellest jämedast voolikust tuleb peenem toru, edasi seal on kolmik, üks ots läheb edasi külmpäivitus pihusti juurde kus on see suur kruvi (jääb nagu tuleseina poole, kohe ei ole näha) millest saad sealt pöördeid regullida. Teine liin läheb läbi selle klapi otse külmkäivitus pihusti juurde mille õhuvoolu regullibki tosool. Kõik.
Põhimõtteliselt on seal kaks õhuliini mis lähevad gaasiklapist (throttle body) mööda otse kollektorisse. Sellest jämedast voolikust tuleb peenem toru, edasi seal on kolmik, üks ots läheb edasi külmpäivitus pihusti juurde kus on see suur kruvi (jääb nagu tuleseina poole, kohe ei ole näha) millest saad sealt pöördeid regullida. Teine liin läheb läbi selle klapi otse külmkäivitus pihusti juurde mille õhuvoolu regullibki tosool. Kõik.
Tänud vastamast !
Tõin um-ist uue vooliku , det 19 see sama , mis klapist külmkäivitus pihusti külge läheb oli pragudega .
Vaatasin täna uuesti külmkäevitus pihusti ümbrust ja ma ei leidnud sealt ühtegi sellise näoga kruvi , kust saaks midagi reguleerida
No siit pildilt vähemalt on näha , et det 19 peaks olema kruvi moodi , juurdepääs tulemüüdi vastast , selle pärast ma seda pole märganud .
Auto mootor kõigutab täpselt sama moodi pöördeid nagu selles klipis
Mis selle sündroomi põhjuseks võiks olla
Tõin um-ist uue vooliku , det 19 see sama , mis klapist külmkäivitus pihusti külge läheb oli pragudega .
Vaatasin täna uuesti külmkäevitus pihusti ümbrust ja ma ei leidnud sealt ühtegi sellise näoga kruvi , kust saaks midagi reguleerida
No siit pildilt vähemalt on näha , et det 19 peaks olema kruvi moodi , juurdepääs tulemüüdi vastast , selle pärast ma seda pole märganud .
Auto mootor kõigutab täpselt sama moodi pöördeid nagu selles klipis
Mis selle sündroomi põhjuseks võiks olla
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Ikka see klapp põhjustabki seda tuuritamist, sest kui see süsteemist välja võtta ja pimedad toruotstesse ette panna sis peaks asi soojalt normaalselt toimima. Külmalt tuleb ainult gaasiga mängida.
Ma jebisin nende klappidega päris pikalt. Proovisin erinevaid, osad võtsin lahti puhastasin ära. Ikka ei kadunud see probleem. Võibolla kui umist täiesti tutikas klapp panna saab kindel olla, et selles viga ei ole. Seal on ainult üks aga, et see klapp maksab 160euri Ma panin sama palju veel juurde ja ostisn terve m50 mootori
Ma jebisin nende klappidega päris pikalt. Proovisin erinevaid, osad võtsin lahti puhastasin ära. Ikka ei kadunud see probleem. Võibolla kui umist täiesti tutikas klapp panna saab kindel olla, et selles viga ei ole. Seal on ainult üks aga, et see klapp maksab 160euri Ma panin sama palju veel juurde ja ostisn terve m50 mootori
No kurat , ega see ju mingi kosmos ka ei ole
Tõesti ei leidu ühtegi 2,0 mootorit omavat e28 omaniku , kes selle probleemi oleks välja ravinud
See tuuritamine tundub tüüpviga olema ja tundub , et kõik on sellest üle saanud mootori vahetusega
Ma väga ei panustaks sellele klapile , kui ta peaks külma mootoriga rohkem õhku andma , siis seda ta ka teeb . Klapp on avatud ja õhk käib ju vabalt läbi . Probleem oleks olnud siis , kui ta suletud asendis oleks ja läbi puhuda ei kannataks .
Kui õli kork avada , siis muutub mootori töö tühikäigul ühtlaseks . Seega peaks klapikambri kaanel asuv tuulutus rohkem õhku ülevalt peale saama
Üks versioon veel , mul pressib karteri tuulutuse toru alumisest otsast läbi . Kuna sisselase imeb just alt üles , siis võib olla kaob sealt surve , mis omakorda peaks ülevalt rohkem peale tõmbama .
ET õhu liikumine ..ringlus mootoris oleks maksimaalne .
Muidugi sai um-ist uus karterituulutuse o-ring ka toodud , et seda võimalik üldse vahetada oleks , siis tuleb sisselase küljest ära võtta , muidu ei saa toru kätte .
Kindlasti on kõik uued ideed siia oodatud
Tõesti ei leidu ühtegi 2,0 mootorit omavat e28 omaniku , kes selle probleemi oleks välja ravinud
See tuuritamine tundub tüüpviga olema ja tundub , et kõik on sellest üle saanud mootori vahetusega
Ma väga ei panustaks sellele klapile , kui ta peaks külma mootoriga rohkem õhku andma , siis seda ta ka teeb . Klapp on avatud ja õhk käib ju vabalt läbi . Probleem oleks olnud siis , kui ta suletud asendis oleks ja läbi puhuda ei kannataks .
Kui õli kork avada , siis muutub mootori töö tühikäigul ühtlaseks . Seega peaks klapikambri kaanel asuv tuulutus rohkem õhku ülevalt peale saama
Üks versioon veel , mul pressib karteri tuulutuse toru alumisest otsast läbi . Kuna sisselase imeb just alt üles , siis võib olla kaob sealt surve , mis omakorda peaks ülevalt rohkem peale tõmbama .
ET õhu liikumine ..ringlus mootoris oleks maksimaalne .
Muidugi sai um-ist uus karterituulutuse o-ring ka toodud , et seda võimalik üldse vahetada oleks , siis tuleb sisselase küljest ära võtta , muidu ei saa toru kätte .
Kindlasti on kõik uued ideed siia oodatud
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kui leiad kellegi toimiva mootoriga kes laenaks kindlalt töökorras klappi. Siis saaks veenduda, et selles asi on/ei ole.
Karteri tuulutuse toru saab kätte ilma sisselaset mahavõtmata. Ta hoiab alt vedruga seda vastu s.kollektorit. Kui nüüd ülevalt alla suruda siis peaks ta nii palju karterisse sisse liikuma, et saab ülevalt sisselaskest mööda juhtida. Krt ma ei oska seletada paremini, võimalik on igaljuhul.
Karteri tuulutuse toru saab kätte ilma sisselaset mahavõtmata. Ta hoiab alt vedruga seda vastu s.kollektorit. Kui nüüd ülevalt alla suruda siis peaks ta nii palju karterisse sisse liikuma, et saab ülevalt sisselaskest mööda juhtida. Krt ma ei oska seletada paremini, võimalik on igaljuhul.
Mul oli ka selle klapiga jamasid. Ja tegin samutio mootori vahetuse.
Ja see klapp ja see vaakum on sellekl mootoril õks kõige piidrim süsteem. Sai ise ka sellega nii palju jamatud. Ma puhastasin diisliga ja teab mis ainetega seda. Ja sain teda normaalselt liikuma nii püalju kuiu kruvikeerajaga sealt august seda klappi liigutama sain. Testisin teda kuuma veega. Ja sulges seda klappi nii palju kui suutsin sealt august seda klappi kruvikaga liigutada.
Ja mis puudutab karteri tuulutust siis mina seda toru vällja ie saanud sealt ilma sisselaske maha võtmata.
Ja see klapp ja see vaakum on sellekl mootoril õks kõige piidrim süsteem. Sai ise ka sellega nii palju jamatud. Ma puhastasin diisliga ja teab mis ainetega seda. Ja sain teda normaalselt liikuma nii püalju kuiu kruvikeerajaga sealt august seda klappi liigutama sain. Testisin teda kuuma veega. Ja sulges seda klappi nii palju kui suutsin sealt august seda klappi kruvikaga liigutada.
Ja mis puudutab karteri tuulutust siis mina seda toru vällja ie saanud sealt ilma sisselaske maha võtmata.
Ehk siis termo andur annaks klapile infi , palju lisaõhku peale on vaja .
Ütleme , et 2,5 mootoril on termostaadi korpuse küljes 2-andurit , üks on temp näidiku oma , teine temperatuuri ehk siis termo andur , kust võtab tühikäigu mootor oma infi
Põhimõteliselt sama süsteem ju , mis praegune . Praegune süsteem on nii õelda manuaalne .
Ütleme , et 2,5 mootoril on termostaadi korpuse küljes 2-andurit , üks on temp näidiku oma , teine temperatuuri ehk siis termo andur , kust võtab tühikäigu mootor oma infi
Põhimõteliselt sama süsteem ju , mis praegune . Praegune süsteem on nii õelda manuaalne .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Lisan mõne pildi ka "nn" manuaalsest tühikäigu mootorist (2,0 92 kw) .
Vahest hea ka teistel lapata seda teemat ja on ka mõni pilt ja ette kujutus olemas .
Hea pilt sellest , kui mõtetu tegelane ta reaalselt paistab , välisel vaatlusel oleks ta lihtsalt ühendus ..või nelik
Külmalt , kui klapp avatud olekus on . Suht mõtetu ja väike ava õhu võtuks tundub olema .
Lahata võib teda järgnevalt ;
Kraani kuuma vee all sai teist veits uputatud , klapp jõudis poole peale
See ei pruugi selle mootori tüübi viga olla , et tühikäigul pöördeid üles ja alla viskab . Katsun pühapäeval välja vahetada lõhenenud vaakumvooliku ja karterituulutustoru alumise simmeri (0-ring) . Edasi saab ka proovida teist tühikäigumootorit ja kui see ei aita , siis proovin sulgeda erinevaid torusi
Vahest hea ka teistel lapata seda teemat ja on ka mõni pilt ja ette kujutus olemas .
Hea pilt sellest , kui mõtetu tegelane ta reaalselt paistab , välisel vaatlusel oleks ta lihtsalt ühendus ..või nelik
Külmalt , kui klapp avatud olekus on . Suht mõtetu ja väike ava õhu võtuks tundub olema .
Lahata võib teda järgnevalt ;
Kraani kuuma vee all sai teist veits uputatud , klapp jõudis poole peale
See ei pruugi selle mootori tüübi viga olla , et tühikäigul pöördeid üles ja alla viskab . Katsun pühapäeval välja vahetada lõhenenud vaakumvooliku ja karterituulutustoru alumise simmeri (0-ring) . Edasi saab ka proovida teist tühikäigumootorit ja kui see ei aita , siis proovin sulgeda erinevaid torusi
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a