Tere,sai siis hirmsa kiiruga oma 524 plokikaas maha võetud ja alles pärast hakkasin mõtlema ,et mootorit ei pannudki märkide järgi paika
Küsimus siis selline kui kokku tagasi hakkan panema siis kuidas ma kõrgsurve pumba asendi saan kindlaks teha??? sest eksimisruum on nüüd päris suur.
Rihmarattal kõige väiksem auk ja plokil kella 7 suuunas vastav auk. Sisse läheb kas 6 või 8-ne puur.Ähmaselt meenub, et 6ne peaks olema.Igastahes see auk on väiksem kui hooratta fiks. auk.
V mootor on nagu lõvi taltsutamise, rida mootor nagu kassi piinamine!
E28 taastamisel(Y)
Pumbarattal peaks ikka olema suurem auk fikseerimiseks, vähemalt minu omal on küll niimoodi ja töötab siiamaani. Süütenurk on sellegipoolest paigast, see tuleb momentoskoobiga paika ajada, selle peaks mingi raha eest kuskil diisliremondis tehtud saama.