Kiibituuning

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Kiibituuning

Postitus Postitas ArdoH »

Hommik,

keegi sellise - http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... 0773841327 jubinaga omab kogemusi? E28 peal toimib nagu lubatud?

Ardo
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Mul mingeid kogemusi chipimisega ei ole aga kuidagi kummaline tundub, et üka tšip sobib nii L-jetronicule kui ka Motronicule
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Ruut kirjutas:Mul mingeid kogemusi chipimisega ei ole aga kuidagi kummaline tundub, et üka tšip sobib nii L-jetronicule kui ka Motronicule
All kirjas ju, et ostmisel täpsusta mootor.. Eks siis saadetakse sobiv jupstükk õigele mootorile.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Esiteks:
Kirjas on, et antud chip keerab süüte varajaseks, mistõttu rohkem jõudu ja ökom. Teoorias peaks see ju töötama. Katseliselt sain mina progeajuga (agressiivne süüde ja sobivalt rikas sega WOT rezhiimil) suhteliselt tehaseandmetele lähedased tulemused. Mistõttu ei usu ma, et mingi universaalne chip võimaldaks paremat tulemust.

http://www.bmwclassic.ee/foorum/viewtop ... 8670#38670

Teiseks:
Huvitav on see, et seda chippi pakutakse ka L-Jet-ga mootoritele. Nimelt: M30B25 ja M30B28 mootoril ei oma aju mitte mingit seost süüteajastusega.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Chiptuning omab mõtet ja annab erinevusi uuematel autodel. Nii vana mootori puhul temast erilist kasu ei saa olla, eks veidi parem võibolla ikka aga selle raha eest väga iva asjal pole.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

raunz kirjutas:Chiptuning omab mõtet ja annab erinevusi
... turbomootorite puhul.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ma omal ajal E30 peal katsetasin päris mitme tuntud tuuningufirma erinevat softi, ainus asi millest reaalselt kohe aru sai oli see, et pööretepiiraja kolis 7000 peale, ehk siis kui on riiulist kohe võtta mõni agressivsem nukkvõll, võib asjal jumet olla.
Aga niisama ilme muude moditeta ma mingi küsitava väärtusega chipi eest küll sellist raha välja ei julgeks käia. Vabalthingava mootori võimsamaks ehitamine algab pisut teises järjekorras ;)
E24 635CSi | E10 2002
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

"and up to 245HP and 348NM on 3.5 engine (M30B35)"

njah, sellised numbrid on küll väga muinasjutulised, peab mainima. originaalis on sellel mootoril ~210hp ja väänet oli vist 305 kui õigesti meenutan. idee poolest, väänet võiks üks väga hästi õnnestunud chip ju tegelikult isegi küllaltki palju juurde anda (aga kas just selle konkreetse mootori puhul...), ent sellist hobuste kasvu loota või ka reklaamida on küll päris utoopiline ma ütleks.
Vasta