K: stroker´i komponentide kohta

Kõik tehnilised küsimused.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

See ongi kahemassiline hooratas. Paned mõne teise M20 küljest ühemassilise ja korras. Arvan, et kasuta sama hooratast, mis hetkel 2,5i küljes on.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Ah selline siis ongi see kahemassiline :) Mina arvasin, et kahemassilisel on mingid vedrudega raskused küljes ja tsentrifugaaljõuga liigutatakse neid keskmest eemale, mille tulemusel ratas "raskemaks" muutub ...

Aga sellesse kompotti läheb vist hoopis b20 hooratas, sest b25-t jupitama hakata ei tahaks.

Selle mootoriga paneksin e34 5k. kasti alla.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Esimene tagasilöök ka selles mini-projektis. Nimelt teatati Kavorist, kuhu kaane lihvimisele viisin, et kaane kahe vl.klapi juures on praod.

Praod, siis praod. Ostsin täna õhtul järgmise komplektse pea, millel nukkvõll normaalne tundus olevat. Aju võtsin samast kohast kommiraha eest kaasa.

Selle kaanega võib aga ka üllatusi tulla, kuna see on jääd täis :twisted:

Vaatasin ereda valgusega kaane välimisi pindasid, pragusid ei tuvastanud. Panen ööseks vanni sulama ja hommikul peab siis veesärgi sisemise pinna läbi uurima. Siis selgub, kas viin selle Kavorisse või otsin jälle uue vana kaane ...
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
nöpsik
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Veebr 2012 11:47

Postitus Postitas nöpsik »

Ei hakanud uut teemat tegema. Mul plaan kasutada m21 vänta m20 mootoris.
Milliseid saalesid ma peaksin kasutama, kuna tehas annab dislale ja bensukale erineva tootekoodiga saalesid?
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Kood on küll erinev, aga mõõt sama. Diisli saaled ilmselt paremad, ise kasutaksin neid :)
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Täna võtsin m20 sisselaske ja m30 TB ühendamise ette. Freesisin TB kinnitusaugud parajaks ning külge see nüüd läheb. Jääb ilusti keskele ka.

M30 TB ava on ainult paar milli suurema läbimõõduga. Sellel pole vaakumi väljavõtteid. Korpuse all olev andur on nii lollis asendis, et pistik jääb vastu kolle välisseina. Kinni selle vägistaks aga võib kontaktidele halvasti mõjuda. Akseleraatoritrossi süsteemi peaks ka ringi tegema. See jääks praegu ligi 90-kraadise nurga alla. Kuna m20 TB ja õhulõdviku küljes on anduritega vaakumvoolikuid, siis jääb esialgu m20 TB.

Pihustid kontrollisin ka ära. M20b25 pihustid tunduvad korras olevat, pihustavad korralikult kui pump rõhu üles võtab. M30 pihustid annab ka m20 latile kinnitada, kui tihendid m20 omad panna. M30 üks pihusti on tuksis, ei pihusta ega "pissi" üldse, proovisin erinevates kohtades seda.

M30 juhtmed on sootuks erinevad m20 juhtmetest. Õhulugeja pistik aga sobib. Kasutagi juba niigi küljesolevaid m20 juhtmeid.

Kui keegi teab, mis teha "üle jäävate" vaakumi otstega, võib teada anda :)
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Vasta