K: e28 518 kütusekulu

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Luiks
Postitusi: 45
Liitunud: 20 Dets 2011 15:26

K: e28 518 kütusekulu

Postitus Postitas Luiks »

M10b18 Nimelt mulle tundub, et auto võtab kuskil 14..15 sajale ja maanteel ala 12, see pole ju normaalne? ilma katita variant ja ma arvan et ka lamdat pole. 86a
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: K: e28 518 kütusekulu

Postitus Postitas Ruut »

Luiks kirjutas:M10b18 Nimelt mulle tundub, et auto võtab kuskil 14..15 sajale ja maanteel ala 12, see pole ju normaalne?
Kuidas sa tunde järgi kütusekulu mõõdad? Väljatoodud numbrid pole loomulikult normaalsed aga väga rakse jalaga ehk ikkagi saavutatavad. Karpa?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Luiks
Postitusi: 45
Liitunud: 20 Dets 2011 15:26

Postitus Postitas Luiks »

Sissepritse 77kw on ja mõõtsin Tallinn-Tartu otsal ning läks ~22l ots on umbes 180km , muidu sõites kasutan ökomeetrit vms ja peab pm paika, sõidan kooli (5eur) edasi tagasi 20 km ja peale seda saan käima ja vb poolele teele, tavaliselt sõidan bensiinijaama. Jalg raske ehk mõnikord aga mingit võidusõitu ei tee, pigem väike külg siin seal ja siis koju tuttu:D. Uurisin vähe, et võiks klappe reguleerida, küünlad ülevaadata, mingi vaakumi teema süütel ja mõõdan ka kütuse rõhu ära. Üritan küll võimalikult ökolt sõita kuna raha lihtsalt ei jätku.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

mootor soojaks läheb korralikult?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Luiks
Postitusi: 45
Liitunud: 20 Dets 2011 15:26

Postitus Postitas Luiks »

Läheb küll, pikemat sõitu tehes peaks papi ette lükkama kuna temp pole päris 90. Termostaat peaks ka olema äsja vahetatud, see kork vist on vähe vigane radika peal mis liigset rõhku välja laseb a selle lahendus on mitte jõuga kinni keeramine. Veel selline asi et väljaheite gaasides on tunda ka veits sellist nagu rikast lõhna kuna see oli mu vanaisa auto siis ta millegi pärast arvas et süüde vale, ise mõtlesin ka kui sõitsin (Tartu ja oli nats alla 90 kraadi) et ehk segu liiga rikas ja süüde liiga hiline, sest mida lahjem segu seda kõrgem põlemiskambri temp.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Hiline süüde teeb mootori kuumaks. Lahja seguga hakkab ta ennem maanteel jõnksutama.

Mõõda ära sooja mootoriga mootori temp anduri (see, mis ajule signaali annab, mitte too, mis seierile signaali annab), takistus ja puhasta kontaktid. Võimalik, et sul on seier küll keskel, aga aju saab signaali nagu oleks mootor natuke jahe ja seepärast on segu rikas.

Pidurid ei ole peal?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Postitus Postitas Jizz »

Mul sama mootor, aint et 87a oma. Kindlasti ilma lamdata.

Eelmine talv oli sama mure, et võttis kuidagi palju bensu. Mõtlesin, et loogiline et talvel nats rohkem võtab (mul vist oli keskmine 12 sajale).
Vahepeal sai natuke süüdet paika keerata . Ei mäletagi , kas sellest küttekulu puhul kasu ka oli? :roll: :D
Aga kevadeks-suveks oli küttekulu jällegi mõistlik (linnas 10, maanteel 7.5). Ja sõidustiililt ma ei ole väga raske jalaga , pigem ikka pidurdan käiguga jne.
1.8 power !
Vasta