K: m20 nukkvõllide kohta
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
K: m20 nukkvõllide kohta
885 lõpuga peas oli nukkvõll, millel numbrid "258" ja all "5". See võiks ju olla nukkvõlli karakteristik 258,5 kraadi.
731 peas on aga nukkvõll, millel "143", see pole vist võlli nurk.
Mis peaks olema kirjas b23 nukkvõllil?
Ise lootsin, et ehk on selles 731 peas teravam nukkvõll minu kompottmootori jaoks ...
731 peas on aga nukkvõll, millel "143", see pole vist võlli nurk.
Mis peaks olema kirjas b23 nukkvõllil?
Ise lootsin, et ehk on selles 731 peas teravam nukkvõll minu kompottmootori jaoks ...
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Ärge TT'sse küll minge. 3 korda olen käinud oma auto kardaanimurega seal, sest viskab, viimane kord lõhkus lausa vahepuki kinnitused ära. Maksa ainult raiskadele raha ja tulemus on null. Viisin auto sinna, tegime proovisõidu, vana ise ka tunnistas, et teeb häält ja on tasakaalust väljas. Läksin siis hiljem järgiv, hakkan koju sõitma, ikka sama hääl alt tuleb ja ei midagi paremat.Ruut kirjutas:Viimasele küsimusele pakuks vastuseks TT Autoteenindus Pärnus. Igasugu keerukamate kardaanimuredega on sealt alati abi saanud.
Kunagi kui esinduses veel töötasin, rikkusid kliendi plokikaane ka ära. Täielikud maakatest sossikud.
Ütlesin neile, et kui te ei suuda isegi sitast kardaani ära balanseerida, siis pange oma uksed parem kinni. Lähen kevade poole Tallinnasse autoga, seal pidavat asjalikumad mehed olema.
http://www.autokardans.eu
Opel Senator A1, 1982
Nende jaoks peaks see olema sama lihtne kui ratta vahetus. Kui 3 korraga ei suudeta viga leida, siis on küll härrad endale vale elukutse valinud ja natuke end üle reklaaminud, oskused ei jõua kuidagi järele.Arvo kirjutas:See lause kõlab küll selliselt justkui oleks tegemist mingi imelihtsa protseduuriga nagu näiteks rattavahetusvahur73 kirjutas: Ütlesin neile, et kui te ei suuda isegi sitast kardaani ära balanseerida, siis pange oma uksed parem kinni.
Kui mina peaksin restorani, ja sina ei jääks mu toiduga rahula, siis ma lihtsalt tegeleksin sisuliselt asjaga, mida ma ei oska.
Iga kord kui selle kardaanijamaga sinna tagasi pöördusin, oli alati leitud erinevad vigu ja põhjuseid, aga mida ei olnud, oli lahendus, vea likvideerimine. mitukümmend eurot läinud ja vibra ikka sees edasi.
Opel Senator A1, 1982
Mõned aastad tagasi olid need Pärnu mehed praktiliselt ainsad, kes Eesti peal kardaanidega tegelesid. Mul on kogemused nendega rasketehnika kardaanide remondil ja ei mäleta, et ühtegi probleemi oleks olnud.
See sinu viidatud link ei tule hetkel lahti aga antud juhul on vist tegu lätlaste või leedukate orgunniga. Eestis seda tööd ei tehta vaid käib ainult vahendus.
Kuulsin, et offroaderitel on Tallinna kandis ka mingi kardaanide tegemise võimalus.
See sinu viidatud link ei tule hetkel lahti aga antud juhul on vist tegu lätlaste või leedukate orgunniga. Eestis seda tööd ei tehta vaid käib ainult vahendus.
Kuulsin, et offroaderitel on Tallinna kandis ka mingi kardaanide tegemise võimalus.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
AutoCardanil on esindus Lasnamäel (teevad kohapeal, enam seda vahenduse teemat pole vaja), ise lasin teha seal custom kardaani kahest erineva auto omast ja õnnestus neil see väga hästi. Aga Pärnu kohta olen ka ainult head kuulnud aga kuna Lasnamäe oli lähemal siis pöördusin sinna.
Viimati muutis kaido, 17 Jaan 2013 10:33, muudetud 1 kord kokku.
Volvo 940T . ex E28 525, E28 528, E28 535T
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Leidsin netist ja küsisin infot kirjateel firmast autocardan.eu
Kardaani parajaks lõikamine, keevitamine ja tasakaalustamine maksab neil (Tallinnas) 135.- + käive.
Lähengi garaaži e21 neljase ja e34 viiese kast pikkuste vahet mõõtma uuesti, et õiges pikkuses kastipoolne jupp teha lasta ja siis komplektne kardaan tasakaalustada lasta.
Kardaani parajaks lõikamine, keevitamine ja tasakaalustamine maksab neil (Tallinnas) 135.- + käive.
Lähengi garaaži e21 neljase ja e34 viiese kast pikkuste vahet mõõtma uuesti, et õiges pikkuses kastipoolne jupp teha lasta ja siis komplektne kardaan tasakaalustada lasta.
Kas lihtsam pole viia auto nende kätte, võtavad ise mõõdud ja siis on kindel et asi metsa ei lähe.sillufromIV kirjutas:Leidsin netist ja küsisin infot kirjateel firmast autocardan.eu
Kardaani parajaks lõikamine, keevitamine ja tasakaalustamine maksab neil (Tallinnas) 135.- + käive.
Lähengi garaaži e21 neljase ja e34 viiese kast pikkuste vahet mõõtma uuesti, et õiges pikkuses kastipoolne jupp teha lasta ja siis komplektne kardaan tasakaalustada lasta.
Opel Senator A1, 1982
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Kardaani tuleb niikunii lühemaks teha. Tegijal pole ju vahet, millised jupid ta kokku keevitab. Lõikamisi on ka igal juhul vähemalt kaks. Tõin just Laulasmaalt suure flantsiga kardaani 525tds alt.eix22 kirjutas:Ma lasin treialil kasti otsaflantsi ümber teha, kiirem ja odavam viis kui kardaanidega jändamine.
Eks ta muidugi maksab, aga siis on vähemalt kogu kupatus nende käes, ja kui millegagi puusse panevad, siis saad sina öelda, et auto oli ju teie käes, mõõtnud siis õigesti.sillufromIV kirjutas:Talv on ju. Ja mis selline lõbu maksma läheks ... Pean tegelikult veel enne kas suure flantsiga kardaani leidma või väikese otsa mõnelt vanalt kastilt maha keerama.
E34 kast on suure flantsiga, auguvahe 3x8x mm. Kardaanid on aga 3x66mm
Opel Senator A1, 1982
www.Kardaan.ee Firma asub pärnus teevad head tööd, vajadusel teevad ka uue kardaani.