Lihtsate murede üldteema
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 30 Sept 2005 13:18
- Asukoht: Tallinn ja Haapsalu ja vastupidi ja Valga!
Usu mind, Hellad näitavad vägagi hästi! Investeering tasub igati ära!Hardy-hard kirjutas: Ainukesed mida saada on Hella originaal ja mingi al 50€ tükk.
Viimati muutis csi635Alpina, 16 Mär 2012 00:25, muudetud 1 kord kokku.
4HP22 ajuga ja ajuta kasti põhierinevus seisneb selles, et ajuga versioon saab vända pealt mõõtmistulemi?
Kas ajuta kasti asemel ajuga kasti aretada on k*pp või mitte?
Kas ajuta kasti asemel ajuga kasti aretada on k*pp või mitte?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
M20 EH kastil on gaasiklapi asendi andur teine, ilmselt siis mootorijuhtmestikul ka paar juhet rohkem, gaaspedaali all on lüliti, E30kerel asub aju ja relee pagasnikus- juhtmestik läbi salongi vedada, spidokast kiiruse signaal. Kindlasti veel midagi. Kui saad kõik vajaliku ühest kohast siis pole väga hull.
vaguniga
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Okt 2011 15:56
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Okt 2011 15:56
Kui see reostaat läbi on, kas siis teised tuled peaksid ka kustunud olema? Keskkonsooli valgustus põleb ilusti, reostaat kruttides muutub heledus nii nagu peab.Greger kirjutas:reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.
On keegi selle triki ka ära teinud?lennukiga kirjutas:M20 EH kastil on gaasiklapi asendi andur teine, ilmselt siis mootorijuhtmestikul ka paar juhet rohkem, gaaspedaali all on lüliti, E30kerel asub aju ja relee pagasnikus- juhtmestik läbi salongi vedada, spidokast kiiruse signaal. Kindlasti veel midagi. Kui saad kõik vajaliku ühest kohast siis pole väga hull.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Ok no soos peab muu jama olema ikka kas juhe katki valgustuse oma või siis pirnid ikka läbi v kontaktid sitased.metsaelanik kirjutas:Kui see reostaat läbi on, kas siis teised tuled peaksid ka kustunud olema? Keskkonsooli valgustus põleb ilusti, reostaat kruttides muutub heledus nii nagu peab.Greger kirjutas:reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.
Kellelgi E28 Haynes'i manuaali on? Mul on tarvilik automaatkasti osa puudu.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Heipa,
annate ehk natuke nõu. Auto on päris mitu aastat seisnud, enne talve käivitus väga hästi ning poolest pöördest. Kui mina ära tõin, saime käima eetriga ning soojalt läks käima hästi. Järgmine päev aga käima ei läinud. Arvasin, et viga on lahtises summutis, mis oli puru enne lambdat. Sumuti korras ja all, küünlad vahetatud, paak korda tehtud, uus kütus sees. Nüüd proovisin jälle. Algul ei lubanud päris pikka aega, siis hakkas lubama lõpuks. Booster sai tühjaks ja hetkel akut võtta pole. Milles võib probleem olla? Ise kahtlustan vigast bensupumpa. Kui kellegil sarnaseid anomaaliaid olnud siis võib teada anda mida katsetada. Loodetavasti nv-l proovin silindritesse väikse koguse kütust süstalga lasta ja proovida kas käivitud. Juhul kui käivitun siis viga küttesüsteemis.
Mainin ära ka, et mootoriks m20b20 95kw. 87.aastast.
Ette tänades,
Helar
annate ehk natuke nõu. Auto on päris mitu aastat seisnud, enne talve käivitus väga hästi ning poolest pöördest. Kui mina ära tõin, saime käima eetriga ning soojalt läks käima hästi. Järgmine päev aga käima ei läinud. Arvasin, et viga on lahtises summutis, mis oli puru enne lambdat. Sumuti korras ja all, küünlad vahetatud, paak korda tehtud, uus kütus sees. Nüüd proovisin jälle. Algul ei lubanud päris pikka aega, siis hakkas lubama lõpuks. Booster sai tühjaks ja hetkel akut võtta pole. Milles võib probleem olla? Ise kahtlustan vigast bensupumpa. Kui kellegil sarnaseid anomaaliaid olnud siis võib teada anda mida katsetada. Loodetavasti nv-l proovin silindritesse väikse koguse kütust süstalga lasta ja proovida kas käivitud. Juhul kui käivitun siis viga küttesüsteemis.
Mainin ära ka, et mootoriks m20b20 95kw. 87.aastast.
Ette tänades,
Helar
Täna sain käima põhjagaasiga. Vahetan veel bensufiltri ära igaksjuhuks. Arvatavasti oli viga selles, et auto lihtsalt kaua seisnud ja kütusetrass oli täiesti tühi. Selletõttu ka käima ei läinud.Xim kirjutas:Mõõda kütuse rõhk ära, manomeetri selleks võid mu käest laenata.
Kui see korras siis, edasi ma vaataks sädeme üle - jagajakaan, kommutaator võib vigane olla.
Kui küte on ja säde on siis ta peab ju krt käima minema.
terv,
Helar
Proovisin siis täna oma E28'le 16'' BBS kärgesid alla (offset 23), aga krt ette ei mahtunud alla, ratas oli vastu amordikannu, sõita ei saa nendega...
Ehk siis, ei jää muud üle kui flantsid vahele panna ette.
Kas oskab keegi soovitada, kui laiad peaks ostma? Kas 2cm jääksid liiga koopast välja?
Ja kust neid flantse osta saab üldse ?
Ehk siis, ei jää muud üle kui flantsid vahele panna ette.
Kas oskab keegi soovitada, kui laiad peaks ostma? Kas 2cm jääksid liiga koopast välja?
Ja kust neid flantse osta saab üldse ?
1.8 power !
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Okt 2011 15:56
Tervist.
Jälle on tekkinud mõned anomaaliad m20b20 mootoriga e28-ga ja kuna endal pole väga palju aega, et vigu otsida, siis loodan siit abi saada:
Üks päev hakkas auto puterdama, kiirendamisel kadus vahepeal jõud ning mootor üle 4000 rpm lihtsalt ei läinud. Jõud kadus täielikult alates 2500 rpm juures. Tundus, et kui rahulikumalt kiirendada-sõita, siis probleemi ei ilmnenud.
Teiseks avastasin mõni päev hiljem, et kui kaugtulede peale lülitan, siis tahhomeeter näitab koheselt umbes 1000-1500 pööret rohkem. Paar korda klõpsiisn tuledega, siis alguses jäigi tahhokas 3000 pööret näitama (tegelikult umbes 1500 rpm), pärast suri tahhomeeter üldse ära. Suunatuli vilkus ka vahepeal kiiremini, nagu katkise pirni puhul, siis jälle tavaliselt.
Jättsin auto seisma ja siis ei tahtnud masin enam käivituda, mootor käis väga vaevaliselt ringi, ent lõpuks läks käima.
Kel vähegi sarnaste asjadega kogemusi või lihtsalt teavad, mis probleeme põhjustavad, andke aga julgelt teada.
Ette tänades,
Lauri.
Jälle on tekkinud mõned anomaaliad m20b20 mootoriga e28-ga ja kuna endal pole väga palju aega, et vigu otsida, siis loodan siit abi saada:
Üks päev hakkas auto puterdama, kiirendamisel kadus vahepeal jõud ning mootor üle 4000 rpm lihtsalt ei läinud. Jõud kadus täielikult alates 2500 rpm juures. Tundus, et kui rahulikumalt kiirendada-sõita, siis probleemi ei ilmnenud.
Teiseks avastasin mõni päev hiljem, et kui kaugtulede peale lülitan, siis tahhomeeter näitab koheselt umbes 1000-1500 pööret rohkem. Paar korda klõpsiisn tuledega, siis alguses jäigi tahhokas 3000 pööret näitama (tegelikult umbes 1500 rpm), pärast suri tahhomeeter üldse ära. Suunatuli vilkus ka vahepeal kiiremini, nagu katkise pirni puhul, siis jälle tavaliselt.
Jättsin auto seisma ja siis ei tahtnud masin enam käivituda, mootor käis väga vaevaliselt ringi, ent lõpuks läks käima.
Kel vähegi sarnaste asjadega kogemusi või lihtsalt teavad, mis probleeme põhjustavad, andke aga julgelt teada.
Ette tänades,
Lauri.