Lihtsate murede üldteema

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Jaks »

Kui surved silindrites on null siis suure tõenäosusega ikka on klapid veidi pihta saanud ja klapid veidike kõverad ja surveid ka seega pole.
Keera plokikaas tagurpidi ( kui kaas maha võetud ) ja kalla põlemiskambrisse vedeliku. Kõige paren petroolium, aga ise olen kasutanud ka diislit. Kui vedelik paneb jooksu ei pea klapid midagi ja mootor ei saagi toimida.
Samuti on võimalik ka klape reguleerides vahed saada nii, et klapid ei saa sulguda.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas -Myyr- »

Proovisin läbi kõik klapid, ei tulnud midagi.

Ei kujutagi ette kus see probleem peitub, praegu panustan uue kaane tihendi peale ja teise kaane ( lihvitud ja sooveldatud + sääretihendid vahetatud)

Kuigi küsimus siiani, kui märgid olid paigas, siis keerates vändast mootorit päripäeva avas ta koguaeg 1.silindri väljalaske klapi, ta ju peaks avama ssselaske oma ? Ei mõista, kuidas ta tagurpidi on nüüd. Kuna olen ikkagi võhik siis kindlasti võin ise ka mööda panna
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas lennukiga »

Peale surve- ja töötakti (mõlemad klapid kinni) toimub väljalasketakt ja siis on loomulik, et väljalaskeklapp on avatud. :P
vaguniga
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas -Myyr- »

No kurat, sa oled praegu esimene vend, kes on nõus sellega, et peale mrgist üle liikumist, avaneb väljalaske klapp.
Igaltpoolt mujalt loen/kuulen,et peab avanema sisselaske klapp

Kui kolb on üss'is, siis peaks alla liikumisel avanema ikkagi sisselase.
Kuna väljalase avaneb kolvi üssi'st liikumisel ass'i siis midagi on ikka valesti
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Sven
Postitusi: 53
Liitunud: 26 Aug 2010 09:14
Asukoht: Tartu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Sven »

Survetakti lõpp kolb üss. Klapid suletud.
3. Töötakt, kolb liigub ass, klapid suletud, väntvõll pööras 180 kraadi.
4. Väljalasketakt, kolb liigub üss, väljalaskeklapp avaneb ja sulgeb selle jooksul, väntvõll pööras 180 kraadi.
1. Sisselasketakt, kolb liigub ass, sisselaskeklapp avaneb ja sulgeb selle jooksul, väntvõll pööras 180 kraadi.
2. Survetakt, kolb liigub üss, klapid suletud, väntvõll pööras 180 kraadi.
Neli takti = 2 väntvõlli täispööret (720 kraadi)

Pilt
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas -Myyr- »

Kõik on õige ja, järelikult on mul ikkagi kaas õhtal omadega, eks näeb reedel kui teine kaas käes.
Tänan aitamast ja infot jagamast kõiki
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sillufromIV »

Vahelduseks e21 elektrijuttu.

Küsimus viimase otsa e21 udutulede lüliti juhtmete asetuse kohta. Remondi käigus käis armatuurlaud väljas. Ei märkinud üles kus mis juhe käis lüliti küljes. Nüüd on 6-7 lahtist emast klemmi.

Saab keegi pildi teha armatuuri alt sellest lülitist? Või viidet mõnele õpetlikule lehele jagada?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
matthias
Postitusi: 127
Liitunud: 28 Apr 2013 12:51

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas matthias »

kas tallinnas on veel kohti peale UM kust saaks e30 kupeele esiklaasi tihendit?
olen enamus vahetusega tegelevad kohad läbi käinud aga keegi ei taha niisama tihendit müüa, pakuvad valikuks ainult klaas nendejuures ära vahetada.
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sillufromIV »

E34, 1988.a, ilma kliimata. Kõrvalistuja jalge juures kindalaeka all on mingi soojenduse andur, millest voolik ahju poole läheb. Häirib susin mootori töötades. See on valjem kui m20 tiksumine. Kui sõrmega õhku imeva ava katan, on vaikus. Aga millekski peab see õhku imema vist.

Kas see ongi normaalne? Või saab midagi ette võtta, et süsteem toimiks ja kabiinis vaikne oleks?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
franck1
Postitusi: 70
Liitunud: 16 Mär 2014 09:14

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas franck1 »

e28 tagumistesse tuledesse ei tule voolu peale ja kella ploki tuled ei tööta. vahepeal võtsin ära kärukonksu aga juhted isoleerisin kinni. Ehk on mingi pistuku viga kusagil?
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sillufromIV »

Mis on e30 peente püstikute amortide mõõdud? Huvitab siis amordi silindri läbimõõt ja pikkus.

e21 amort näiteks ca 38x460mm. Huvitab, kas e30 amort mahub e21 püstikusse.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Ruut »

IIRC olid läbimõõdud 45 ja 51 mm
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sillufromIV »

Ruut kirjutas:IIRC olid läbimõõdud 45 ja 51 mm
Need peaksid püstikute välised läbimõõdud olema. Mind huvitab amordi korpuse läbimõõt ja ka pikkus.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Ruut »

Kuna nii e30 peenema püstaku -, kui ka e21 amort fikseeritakse püstakusse 45x1,5 mutriga, siis võiks eeldada sama läbimõõtu. Pikkuse osas ei ole küll miskit aimu. Saad täpsema vastuse kindlasti e30 foorumist, kuigi ka mõned sealsed hard-core entusiastid liiguvad siin ringi :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jumpsik
Postitusi: 273
Liitunud: 09 Sept 2010 02:07

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas jumpsik »

oleks vaja abi e28 katuseluugi mootori ühendamisel, nimelt töötab mootor praegu ainult ühte pidi vahet ei ole millist nuppu vajutad, kuid minu loogika ütleb et ta peaks ikka kahte pidi käima, seega äkki on mõni targem kes viitsib selle fenomeni mulle lahti rääkida ja selgeks teha :S
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Ruut »

Mis moodi ühte pidi, et vajutad ükskõik kumba nuppu ja luuk jookseb lahti?
Võta elektriskeem ette ja kontrolli ühendused üle.
Skeemid saad näiteks siit
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e28/e28_85.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
katuseluugi skeem on 160 lk
Kui vaja luuki seadistada, siis leiad abi ehk siit:
https://www.bmwtechinfo.com/repair/main ... tm/769.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jumpsik
Postitusi: 273
Liitunud: 09 Sept 2010 02:07

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas jumpsik »

Suur aitäh kasutaja Ruutule, tegin tema antud skeemi järgi ajutise lahenduse ja proovisin kodus ja toimis, nüüd siis autosse paigaldama ja seadistama seda :) relee oligi kellegi poolt valesti kokku pandud.
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sillufromIV »

Pooltelgede juppideks võtmine.

Kas/kuidas kuule kinnihoidev võru välja käib?
Manused
20140602_094800.jpg
20140602_094800.jpg (2.39 MiB) Vaadatud 8328 korda
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas nuga »

Tõmba telg südamikust välja. See on stopperrõngaga kinni.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/ ... ewsIndex=1
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sillufromIV »

Tänan info eest!

Määrdekihi all ei pannud stopperrõngast tähele.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Vasta