1. leht 28-st

Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 09 Mär 2012 19:19
Postitas ArdoH
Teoreetiliselt ei ole iga küsimuse jaoks uut teemat vaja, seega üritan selle teemaga algatada üldteemat lihtsamate murede tarbeks.

Teen otsa lahti - kui erinevad on E28 ja E12 lansekad?

Ardo

Postitatud: 11 Mär 2012 20:59
Postitas Kivunz
Pilt

vs


Pilt

ära pahanda, Tõnis :D

Postitatud: 11 Mär 2012 21:32
Postitas Rain01
Uus küsimus.
On tekkinud mingi naljakas elektrianomaalia. Kõik sümptomid on sellised, et oleks kaitse läbi. Raadio, kesklukk, tahhokas, pardakompuuter on surnud. Kaitset liigutades hakkab mõnikord tööle. On olnud ka juhus, et õhtul panin nupust kõik uksed kinni, hommikul toimis kõik jälle ideaalselt. Siis juhtus nii, et kõik toimis ja sõidu ajal vajutasin juhi ukse lukku ja siis kustusid jälle kõik eelnimetatud asjad ära.

Kust alustada vea otsimist? Mingi keskluku mootor niiskust saanud? E28 siis.

Postitatud: 12 Mär 2012 02:20
Postitas Cardo
kaitsmekarbi kaitsmete pesad kipuvad ka vahest ära koolema, aitab kas uus kaitsmekarp, mis on vist suht hirmus ettevõtmine, või siis pesade taastamine, kui see on võimalik

Postitatud: 12 Mär 2012 08:29
Postitas Hardy-hard
1. Kuidas esitule klaase lahti saada? Kuuma fööniga?
2. Kas on võimalik mingisuguse kroomvärviga reflektoreid taastada?
3. Kas see ka toimima jääb?
:roll:

Postitatud: 12 Mär 2012 08:55
Postitas Jizz
Kus asub E28'l signalisatsiooni aju ? Kas ees parempoolse kõlari juures kuskil? :roll:

Postitatud: 12 Mär 2012 09:22
Postitas trevi
1. Kuidas esitule klaase lahti saada? Kuuma fööniga?
2. Kas on võimalik mingisuguse kroomvärviga reflektoreid taastada?
3. Kas see ka toimima jääb?
1. Praeahjus maksimumtemperatuuri juures kuumutad mõnda aega. Kui hakkab haisema ja aurama, siis on tuli piisavalt kuum.

2-3. Reflektorit ei saa taastada nii, et tuli teed ka pärast valgustaks.

Postitatud: 12 Mär 2012 10:44
Postitas Rain01
Cardo kirjutas:kaitsmekarbi kaitsmete pesad kipuvad ka vahest ära koolema, aitab kas uus kaitsmekarp, mis on vist suht hirmus ettevõtmine, või siis pesade taastamine, kui see on võimalik
Kuidas see taastamine välja näeb?

Postitatud: 12 Mär 2012 16:47
Postitas Cardo
Rain01 kirjutas:
Cardo kirjutas:kaitsmekarbi kaitsmete pesad kipuvad ka vahest ära koolema, aitab kas uus kaitsmekarp, mis on vist suht hirmus ettevõtmine, või siis pesade taastamine, kui see on võimalik
Kuidas see taastamine välja näeb?
Hea tahtmise juures saab pesasid välja võtta ja asendada, kui on doonorkarp olemas. Üsna tüütu töö. Ma olen mitmel autol näinud, et need pesad on nii vedelad( ju on üle kuumenenud) eriti tulede kaitsmed, pingutad pesad ära ja kui kaitsme sisse lükkad on taas nagu vanamemme põll, metallil kaob tugevus kui ta kuuma saab.
Minu enda autol on sama lugu, kuid osad kaitsmed on juba sealt ellimineeritud ja peagi lahkub kogu karp kapotialt kui aega ja viitsimist tekib.

Postitatud: 13 Mär 2012 16:13
Postitas rallyiff
kuskohast võtab ökonomaiser oma andmed, mul on ta kuidagi tõrkuma hakanud viimasel ajal

Postitatud: 13 Mär 2012 19:03
Postitas trevi
Pm saab tujurikkuja seier 2 signaali. Üks on sama signaal, mis pihustitele, ehk siis pihustite lahtioleku aeg ning teine on kiirus. Ülejäänud spido töötab üleni korralikult?

Postitatud: 14 Mär 2012 02:53
Postitas Rain01
Kes regulleeriks ära lähiajal M30B34 mootori klapid?
Tallinnas.

Postitatud: 14 Mär 2012 03:18
Postitas ArdoH
trevi kirjutas:Pm saab tujurikkuja seier 2 signaali. Üks on sama signaal, mis pihustitele, ehk siis pihustite lahtioleku aeg ning teine on kiirus. Ülejäänud spido töötab üleni korralikult?
Kui täpne see tujurikkuja üldjuhtudel on?

Postitatud: 14 Mär 2012 04:54
Postitas ArdoH
Kas Eestimaa pinnal 4HP22 kasti remondikit'e müüakse?

Postitatud: 14 Mär 2012 09:07
Postitas rallyiff
trevi kirjutas:Pm saab tujurikkuja seier 2 signaali. Üks on sama signaal, mis pihustitele, ehk siis pihustite lahtioleku aeg ning teine on kiirus. Ülejäänud spido töötab üleni korralikult?
no pm küll, ainult servce tuled ei tööta, seal tõenäoliselt need akud surnud

Postitatud: 14 Mär 2012 11:17
Postitas trevi
kui akud surnud, siis tõenäoliselt ka trükkplaadil rajad ära mädanenud. Ma ei mäleta, kas kiiruse signaal käis läbi SI trükkplaadi, kuid suure tõenäosusega.

Postitatud: 14 Mär 2012 13:30
Postitas rallyiff
kusjuures ma olen seda lahti võtnud kui tahhoka panin ja ei olnud midagi mädanenud seal, ilus oli trükkplaat

Postitatud: 14 Mär 2012 15:21
Postitas mkb
trevi kirjutas:
1. Kuidas esitule klaase lahti saada? Kuuma fööniga?
2. Kas on võimalik mingisuguse kroomvärviga reflektoreid taastada?
3. Kas see ka toimima jääb?
1. Praeahjus maksimumtemperatuuri juures kuumutad mõnda aega. Kui hakkab haisema ja aurama, siis on tuli piisavalt kuum.

2-3. Reflektorit ei saa taastada nii, et tuli teed ka pärast valgustaks.
Uuesti kroomimine aitab.

Postitatud: 14 Mär 2012 16:16
Postitas trevi
odavam on siiski uus tuli osta (eeldan, et jutt käib E28-st)

Postitatud: 14 Mär 2012 18:02
Postitas Hardy-hard
Aitähh vastuste eest! Ostan uued.
Tellimus sisse antud.